Ja he?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Godver daar ging mijn blik ook gelijk naar toe
Het decolleté van vooral Nip was dan ook niet te missenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Godver daar ging mijn blik ook gelijk naar toe
En bamba vindt het nu eng om te meetenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:56 schreef tombolafan het volgende:
En ing vond me eng
En toch ging ik naar een meet, en heel eng eerst nog wildvreemden ophalen
Hoi barbaaf en bamba
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
tit der titsquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh gelukkig![]()
[..]
Ik moest even mijn souffle spatelen en dan mis ik gewoon de pic der pics
HAHAHAHA!quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
En bamba vindt het nu eng om te meeten![]()
Hoe zal dat nou komen...
Ze moest even heur souffle spatelenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh gelukkig![]()
[..]
Dat was nog een heel gedoe vooraf, want welke bh en zoquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Het decolleté van vooral Nip was dan ook niet te missen
whut whut?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoe zal dat nou komen...
Durf je alleen te reizen? Anders vraag je iemand mee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:57 schreef sararaats het volgende:
Ik probeer mee te praten.
Ik ben in het verleden dikwijls gekwetst door onbetrouwbare mensen.
Daarom is het moeilijk.
Ja, 't is de eerste keer hoor, maar D heeft een andere definitie van spatelen dan de meeste kookboeken, dus ik denk dat het patat gaat wordenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
HAHAHAHA!
[..]
Ze moest even heur souffle spatelen![]()
DM!
Noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh gelukkig![]()
[..]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat was nog een heel gedoe vooraf, want welke bh en zoEn toen kwam ik op de meet, rete ongemakkelijk in die jurk dus ik hield mijn jas eerst even aan (:') ). Loveless meteen 'nou doe die jas eens uit'
Ja, jij was duidelijk 'live' meer een watje jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is vast inderdaad niet aardig, maar ik ken mezelf toch het beste.
Ik bedoel daarmee dat ik 'live' meer een watje ben dat altijd wil zorgen dat alles en iedereen zich thuis voelt, overal. Dat weet je wel een beetje, toch?
En daar wil ik ietsje meer mee ophouden en wat meer aan mezelf denken.
Als dat onaardig is, dan spijt me dat. Maar het is zo.
hahahahahaquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat was nog een heel gedoe vooraf, want welke bh en zoEn toen kwam ik op de meet, rete ongemakkelijk in die jurk dus ik hield mijn jas eerst even aan (:') ). Loveless meteen 'nou doe die jas eens uit'
Was loveless op die meet?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat was nog een heel gedoe vooraf, want welke bh en zoEn toen kwam ik op de meet, rete ongemakkelijk in die jurk dus ik hield mijn jas eerst even aan (
). Loveless meteen 'nou doe die jas eens uit'
quote:
ik beloof dat ik me gedraag.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Durf je alleen te reizen? Anders vraag je iemand mee.
Of gaat de rest hier dan weer grommen?
Dat durf ik welquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Durf je alleen te reizen? Anders vraag je iemand mee.
Of gaat de rest hier dan weer grommen?
Ja! Die zat toen bij Tombo weet ik nog. Dus die heb ik maar ontwekenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was loveless op die meet?Ik heb goed opgelet merk ik
hahahahahaquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was loveless op die meet?Ik heb goed opgelet merk ik
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:56 schreef tombolafan het volgende:
En ing vond me eng
En toch ging ik naar een meet, en heel eng eerst nog wildvreemden ophalen
Hoi barbaaf en bamba
Je wenkbrauwen zijn wel heel anders nu ook! Veel 'vriendelijker' niet helemaal het goede woord merk ik...quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:48 schreef Oognip het volgende:
Ik vind mezelf er nu leuker uit zien dan toen, ook al ben ik bij lange na nog steeds geen Miss Universe. Mag ik dat zeggen?
Gij zoekt het maar uit danquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
whahahahahaha
Nee sorry
Kijk, mensen zoals Yasha en IB heb ik nog niet vaak genoeg meegemaakt om te denken 'daar ga ik mee kletsen, en mensen als Sara en Toek vind ik soms/vaak irritant overkomen hier.
Daar ga ik dus geen tijd in steken, dan gebruik ik die paar uurtjes liever om bij te kletsen met mensen die ik sowieso leuk vind![]()
die zat tussen mij en ml in volgens mij jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja! Die zat toen bij Tombo weet ik nog. Dus die heb ik maar ontweken
Komt door dr pooooooooonyquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je wenkbrauwen zijn wel heel anders nu ook! Veel 'vriendelijker' niet helemaal het goede woord merk ik...
ja, maar ik lees dat ik je onherstelbaar beschadigd hebquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:01 schreef Bamba het volgende:
[..]![]()
Was best gezellig in de auto toch?
Nu hangt m'n pony er zeker overheenquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je wenkbrauwen zijn wel heel anders nu ook! Veel 'vriendelijker' niet helemaal het goede woord merk ik...
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoe zal dat nou komen...
van mijn tettenquote:
+1quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:54 schreef Greys het volgende:
Ik vond Tombo héél in het begin ook stom![]()
Omdat ze altijd alles maar wist wie wat gezegd had enzo
ml? miss-liss?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die zat tussen mij en ml in volgens mij ja
Ook voor de pony al wel....quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nu hangt m'n pony er zeker overheen
Klopt. Dank je welquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ook voor de pony al wel....
was jij het?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, maar ik lees dat ik je onherstelbaar beschadigd heb
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Al die missen hier, alsof dit het juiste topic daarvoor is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |