Ja heb m'n lippen net op laten spuiten dacht maak meteen even fotoquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:23 schreef Murdera het volgende:
Nee maar robo die foto is wel echt een ernstige afknapper
Vind ik reuzemeevallen sinds je me fatty noemde gisterquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ben echt wel een van de meest vriendelijke users in KLB
Was grapje schatje weet je tochquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind ik reuzemeevallen sinds je me fatty noemde gister.
reuzemeevallenquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind ik reuzemeevallen sinds je me fatty noemde gister.
Ik klik daar soms per ongeluk op, weet niet of jij ook zo lomp bent?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:29 schreef Chai het volgende:
Hoe kan je tvp op een reeks ineens weg zijn?
Had je al bijna met stoom uit m'n oren pics gedm'd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Was grapje schatje weet je toch
ik hoef je nietmeerquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja heb m'n lippen net op laten spuiten dacht maak meteen even foto
Nope. Klik je dan ook heel vaak op new topic?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik klik daar soms per ongeluk op, weet niet of jij ook zo lomp bent?
Oh in dat geval meen ik het welquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had je al bijna met stoom uit m'n oren pics gedm'd.
Jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Nope. Klik je dan ook heel vaak op new topic?
kut manquote:
Post in laatste deel verwijderd misschienquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:29 schreef Chai het volgende:
Hoe kan je tvp op een reeks ineens weg zijn?
Ik kan ook reeksen volgen waar ik nog nooit in gepost heb? maar die wel in MyAT blijven staan omdat ik volgen aan heb geklikt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Post in laatste deel verwijderd misschien
Hjb fatty.quote:
Zie Ronnie Coleman voor vergelijkbaar materiaalquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh in dat geval meen ik het wel
Ik ook, vooral als ik mobiel zit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik klik daar soms per ongeluk op, weet niet of jij ook zo lomp bent?
Haha met je worstenvingers.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook, vooral als ik mobiel zit.
Je hoeft niet meteen boos te worden hoor.quote:
Mobiel fokken is sowieso kut man. Ze zouden daar een app voor moeten maken. Quoten is hel, je kan geen PI nemen en geen icoontjes checken etc. Kk fok.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook, vooral als ik mobiel zit.
Worstenvingersquote:
Je begint saai en voorspelbaar te worden wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |