Ding op de vierde foto links naast die telelens. Maar zeg je nou dat dit alles niet meer waard is dan 22,50 ?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:31 schreef DonJames het volgende:
De ene korte lens is een Pentacon 50 f/1.8, de ander kan ik niet zien. Tsja, wat het waard is.. Hoeveel is een tweedehands aluminium koffer waard? Nou, dat dus. Zo ongeveer wat de gek ervoor geeft. EUR 22,50, kennelijk
Welk gek ding bedoel je?
Daar zet je de flitser op. Flitser vanaf de bovenkant van de camera is meestal niet zo mooi, die positie is beter. En het is gelijk een handvat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:31 schreef zwartja het volgende:
[..]
Ding op de vierde foto links naast die telelens.
Yep. Het spul wordt veel aangeboden, niemand wil het hebben, dus dat zijn ongeveer de prijzen.quote:Maar zeg je nou dat dit alles niet meer waard is dan 22,50 ?
En ik maar denken dat ik me slag had geslagen..quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:34 schreef DonJames het volgende:
Yep. Het spul wordt veel aangeboden, niemand wil het hebben, dus dat zijn ongeveer de prijzen.
Goeie research gedaan, Marktplaats staat er vol meequote:Op woensdag 15 januari 2014 17:36 schreef zwartja het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik me slag had geslagen..
Ja ik had niet de faciliteiten om te checken hoe veel 'ie waard was dus moest 'm meenemen. Ja ik weet dat het een analoge isquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:40 schreef DonJames het volgende:
[..]
Goeie research gedaan, Marktplaats staat er vol meeJe weet wel dat zo'n ding met een fotorolletje werkt, en dus niet digitaal is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |