Heel vaak ?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:26 schreef Limburg82 het volgende:
Je koopt wel heel vaak horloges die je naar eigen zeggen nooit draagt.
Heb nog 10 andere horloges die ik vaker draag. ( Seiko, TW steel, U-Boat, GC, Breitling )quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:16 schreef Skv het volgende:
Hoe kan je nou 2 maanden geleden een horloge kopen voor zoveel geld, en dit niet dragen? En dan ook nog de bon kwijt raken (handig voor de garantie..)?
Daarnaast: welk uurwerk zit er nou in?
Ja vaak;quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:28 schreef noSKIT het volgende:
[..]
Heel vaak ?zoals ik al aangaf hij is in nieuwstaat heb m max 3/4 gedragen verder niet meer, dat kan je ook zien dat t leer nog splinternieuw is en nog niet gevormd.
Je koopt zo'n dure klok met een quartz? En je bent horlogeliefhebber en hebt geen idee van uurwerken? Raar verhaal.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:29 schreef noSKIT het volgende:
[..]
Heb nog 10 andere horloges die ik vaker draag. ( Seiko, TW steel, U-Boat, GC, Breitling )
Zit volgens mij een Quartz uurwerk in uit Zwitserland.
Mag je vinden heb nog geen klachten gehoord van de mensen waar ik m aan verkocht heb, dus begrijp niet waarom je allemaal onzin blijft posten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:38 schreef Skv het volgende:
V&A / [TK] Guess herenhorloge met bon en garantie z.g.a.n. 'nooit gedragen'
V&A / [TK] Seiko Kinetic Drive Moon Phase- nieuw 'splinternieuw'
Nouja goed, het zal wel, ik vind het vreemd klinken allemaal.
En die kost maar ¤ 749 ipv ¤ 999quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:17 schreef Woelwater het volgende:
Garantie heb je weinig aan zonder bon.
En hij lijkt wel beetje op deze:
http://www.chrono24.nl/ma(...)&manufacturerIds=163
Dankjewel voor je informatiequote:Op woensdag 15 januari 2014 16:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
En die kost maar ¤ 749 ipv ¤ 999
Graag gedaan!quote:
Hier nog iets minder, krijg je er nog een bon bij ookquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
En die kost maar ¤ 749 ipv ¤ 999
100 dan! geen bon, vreemde history etc.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:52 schreef noSKIT het volgende:
[..]
Neem ik niet serieus dat begrijp je wel hoop ik.
Vreemde history op basis waarvan vindt je dat ?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:56 schreef piere het volgende:
[..]
100 dan! geen bon, vreemde history etc.
En anders maybe een ander die meer wil bieden.
Succes!
foto ajb?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:58 schreef noSKIT het volgende:
Heb t bonnetje trouwens gevonden dus geen zorgen.
Neppe Breitling horloges uit marokko/turkije! 30 Oiro.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:25 schreef noSKIT het volgende:
Hahaha blauwetijger jij bent zeker een paupertje met oozoo horloge ofnie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |