Jij bent briljantquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:39 schreef Artillerieschaap het volgende:
OT: Ik zou het verdomd mooi vinden als De Boer Kishna selecteert voor PSV-thuis, uit de dug-out stuurt als hij Ruiz ziet warmlopen en hem samen met Ruiz het veld in laat komen.
Wat een hoer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:55 schreef JanCees het volgende:
Laten ze ook nog haar Arsenal shirt zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu iedereen fit is gaat dat op zich wel leuk worden. Hij moet 'grote' namen buiten de selectie laten om een Kishna speeltijd te gunnen, er is anders geen plek.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:39 schreef Artillerieschaap het volgende:
OT: Ik zou het verdomd mooi vinden als De Boer Kishna selecteert voor PSV-thuis, uit de dug-out stuurt als hij Ruiz ziet warmlopen en hem samen met Ruiz het veld in laat komen.
Denk eerder dat Siggy zijn plekje kwijt raaktquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nu iedereen fit is gaat dat op zich wel leuk worden. Hij moet 'grote' namen buiten de selectie laten om een Kishna speeltijd te gunnen, er is anders geen plek.
Hoesen raakt zijn selectieplek nu ook kwijt denk ik, je selecteert niet 3 spitsen.
Hoesen en Siggy verkopen lijkt me een goede deze zomerquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nu iedereen fit is gaat dat op zich wel leuk worden. Hij moet 'grote' namen buiten de selectie laten om een Kishna speeltijd te gunnen, er is anders geen plek.
Hoesen raakt zijn selectieplek nu ook kwijt denk ik, je selecteert niet 3 spitsen.
Klinkt als een schattig meisje.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:36 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Het is een Vlaamse die nog nooit een voetbalwedstrijd tot het einde had gezien tot ze met me naar AZ - Ajax ging dit seizoen. Vandaag stuurde ze me een bericht of ik wel wist dat Danny Hoesen jarig was. Ik geloof dat ik goed onderweg ben met indoctrineren.
edit: ze heeft zelfs een kerstkaart naar De Toekomst voor Frank de Boer gestuurd. Zou het bijna vergeten.
Alleen sig lijkt mij beter, gezien je de jong waarschijnlijk ook kwijt bent van de zomer. Hoesen heeft nog potentie om een mooie speler te worden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoesen en Siggy verkopen lijkt me een goede deze zomer
Zijn beide niet goed genoeg voor Ajax zo simpel is het.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:09 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Alleen sig lijkt mij beter, gezien je de jong waarschijnlijk ook kwijt bent van de zomer. Hoesen heeft nog potentie om een mooie speler te worden.
True, maar Hoesen kan nog groeien denk, wellicht als de Jong weg is en sig dat hij daar meer kansen voor krijgt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn beide niet goed genoeg voor Ajax zo simpel is het.
In de jeugd loopt er geen nieuwe Kluivert zeker ?quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn beide niet goed genoeg voor Ajax zo simpel is het.
Castillion misschienquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de jeugd loopt er geen nieuwe Kluivert zeker ?
Voorlopig niet...quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de jeugd loopt er geen nieuwe Kluivert zeker ?
Walian is het ook niet echt he.quote:
Raiola is lekker bezig geweest de laatste tijd.....quote:'Liverpool en City kregen Kishna aangeboden'
JipVR, 16-01-2014 07:41, 2431 views, Mirror |
Voorspel Ajax-PSV en win!
SOAP - Naast dat zaakwaarnemer Mino Raiola Ricardo Kishna aan Juventus probeerde te slijten, heeft de spelersmakelaar ook geprobeerd de getalenteerde vleugelaanvaller aan Liverpool en Manchester City te slijten, dat schrijft The Mirror.
Kishna zou een compensatie ontvangen wanneer hij zijn handtekening zou zetten onder een contract van een club uit de Engelse Premier League. 'Met nog een paar maanden op zijn contract bestaat er geen reden om niet met City of Liverpool in gesprek te gaan', schrijft de krant.
Voetbal International meldde woensdag echter dat de buitenspeler nog deze week zijn krabbel zet onder een verbintenis tot 2017 met Ajax.
Jij ook, kijk gewoon naar de feitenquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:17 schreef handboek het volgende:
[..]
Raiola is lekker bezig geweest de laatste tijd.....
huilenquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij ook, kijk gewoon naar de feiten
Siggy nooit meer bij de selectie, wat dacht je daarvan?quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Siggy nooit meer op de flank bij de selectie.
Yesterday's news manquote:
twitter:VIradionl twitterde op donderdag 16-01-2014 om 11:24:34'De beste papieren zijn zondag gewoon voor #Ajax' @aad300 de Mos is helder over topper komend weekend http://t.co/I1B3tr8JpC reageer retweet
Dat klopt ook wel maar dat was in de uitwedstrijd ook, al is de ploeg wel weer een stuk verderquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:27 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:VIradionl twitterde op donderdag 16-01-2014 om 11:24:34'De beste papieren zijn zondag gewoon voor #Ajax' @aad300 de Mos is helder over topper komend weekend http://t.co/I1B3tr8JpC reageer retweet
AAD300quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:27 schreef Gramulanion het volgende:
Beter een 1 dan een Fquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:34 schreef Iwanius het volgende:
Ik mis nog de rode stropdas met het nummer 1 erop als ik bovenstaande kreet hoor.
quote:Geoffrey Castillion gaat niet aan de slag bij Botev Plovdiv. De 22-jarige aanvaller zou een contract voor tweeënhalf jaar tekenen bij de ambitieuze Bulgaarse club, maar op het trainingskamp in Cyprus heeft de technische leiding toch nog besloten om af te zien van de komst van de Ajacied. Botev communiceert dat Castillion niet slaagde voor de ‘fysieke en medische tests’. Het contract van de lange spits loopt in Amsterdam tot het einde van het seizoen door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |