abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 januari 2014 @ 11:23:25 #101
417081 SimplyAlex
I agree to disagree
pi_135554042
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:22 schreef Dven het volgende:

[..]

Vraag het nu maar aan mama wanneer je met het busje thuis wordt gebracht :) Maar dan moet je het mij niet kwalijk nemen wanneer je weer een paar petsen krijgt en zonder eten in de kast wordt gestopt. En aan jou wanneer je er weer uit durft te komen :)
mijn ouders hebben me geleerd dat je een homofiele downie met rust moet laten, bij deze laat ik je met rust!
pi_135554128
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 09:42 schreef Dven het volgende:

[..]

Geen homo, gister die gore hoer van een moeder van je nog helemaal volgeblaft en in haar gezicht gespuugt. Volgens haar kan het mietje die haar zoon is daar niet aan tippen.
Het is trouwens "het mietje dat", achterlijk crapuul.
  donderdag 16 januari 2014 @ 11:26:46 #103
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135554137
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:23 schreef SimplyAlex het volgende:

[..]

mijn ouders hebben me geleerd dat je een homofiele downie met rust moet laten, bij deze laat ik je met rust!
Het is niet al te slim om andere mensen van een gebrekkig IQ te beschuldigen terwijl je zelf in zo ongeveer iedere zin denkbaar wel spel- en taalfouten maakt. Voor meer informatie betreffende de correlatie tussen taalachterstand en zwakbegaafdheid, verwijs ik je graag door naar het onderzoek van Drs. Cyril Boonmann, Mr. dr. Lieke van Domburgh, Dr. David J. Vinkers en Prof. dr. Theo A.H. Doreleijers :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')