Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:SPOILER: in memoriam2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Beetje CU2 stiloquote:
Reus is eingelijk wel heel leuk maar ook heel traag..quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:15 schreef Altron het volgende:
Toch maar effe die humble bundle gekocht...
Dat Reus ziet er ook nog wel grappig uit , iemand ervaringen daarmee ?
En zonder is het niet leuk?quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Reus is eingelijk wel heel leuk maar ook heel traag..
Jointje erbij en dan is het genieten
quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Reus is eingelijk wel heel leuk maar ook heel traag..
Jointje erbij en dan is het genieten
Heb het destijds gekocht omdat het gemaakt is door een Nederlandse club, Abbey games.
Haha , dus eigenlijk nuchter niet aan beginnen begrijp ik...quote:
Nou, ja, het is wel leuk maar vooral het begin is gewoon erg traag.quote:
Ja toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Heb er ook nog geen uren in gestoken, maar is vooralsnog wel leuke game! Snap de joint opmerking wel
Al heb ik nog niet zoveel games onder invloed gespeeld! Wat Mario Kart hier en daar (rainbow rooooaaaaaddd) en wat stuiterende tetten Dead or Alive, maar meer ook niet eikquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
Sommige films moet je alleen onder invloed kijken, sommige games alleen onder invloed spelen
Pixeljunk Monsters, samen met een maat op de PS3 om daarna elkaar murw te slaan met Fight Night of Soul Calibur en dan nog uitmuntende skillz in Fifa vertonen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Al heb ik nog niet zoveel games onder invloed gespeeld! Wat Mario Kart hier en daar (rainbow rooooaaaaaddd) en wat stuiterende tetten Dead or Alive, maar meer ook niet eik
??quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:21 schreef Bevert het volgende:
Serieus wat heb ik allemaal fout gedaan?
Ik zou echt graag willen weten wat. Geef me een kans, ik kan het allemaal uitleggen.
Ik heb niks tegen niemand echt niet.
Mooi!quote:Anyway heb sinds kort een PS4, en die bevalt me wel goed moet ik zeggen.
quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verkeerd topic, heb maar een nieuwe aanquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:21 schreef Bevert het volgende:
Serieus wat heb ik allemaal fout gedaan?
Ik zou echt graag willen weten wat. Geef me een kans, ik kan het allemaal uitleggen.
Ik heb niks tegen niemand echt niet.
Anyway heb sinds kort een PS4, en die bevalt me wel goed moet ik zeggen.
GAM / [MW2 SC #499] Met een Ekte natte BeverT. <--- hier zat je MW2quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:36 schreef Bevert het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 15 januari 2014 20:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
??
Ik snap het zelf ook niet. Aan de ene kant, ja ik heb een seksueel getinte uitspraak gedaan en een beetje aparte topics gestart, maar
@ badboynova
Hoe bedoel je?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet ik me gewoon een keer over de traagheid heenzetten en het spel gaan spelen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou, ja, het is wel leuk maar vooral het begin is gewoon erg traag.
Mede door de traagheid ben ik nooit heel lang bezig geweest met de game..
Ik heb, net als Spank, nog een key over voor de geïnteresseerde.
Maar slikken voelt zo natuurlijkquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:39 schreef badboynova het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook van jou ouwe sjnoepert!quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
GAM / [MW2 SC #499] Met een Ekte natte BeverT. <--- hier zat je MW2
in dit topic zitten er alleen nette mensen, en Poit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop