abonnement Unibet Coolblue
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 maart 2014 @ 23:03:31 #76
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_138247279
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:30 schreef purebliss het volgende:
Wat gebruiken jullie voor je wenkbrauwen? Ik heb al vanalles geprobeerd, van potloodjes tot poeders en vormpjes, maar krijg ze nooit helemaal perfect.
Hah, dat is precies waar ik ook al een tijdje mee zit. Gebruikte de laatste tijd gewoon een simpel HEMA wenkbrauwpotlood met borsteltje (heb ook wel poeder geprobeerd), maar ben gewoon niet tevreden. Nu maar eens langs de Douglas geweest (letterlijk vandaag) en daar kreeg ik toch weer poeder op, stond wel goed eigenlijk (van Anastasia). Maar toen vond ik thuis toch een oude MAC brow gel en die nog eens geprobeerd. Ging wel even fout eerst (zat onder de bruine vlekken, :+ ) maar later vond ik hem toch chill. Ik behoud op die manier toch meer textuur dan met een poeder of potlood en dat vind ik wel fijn.
Ze zei ook dat er een nieuw product was, ook een soort gel maar die vind ik persoonlijk te hard. Denk ook dat het eraan ligt wat je zoekt in je perfecte wenkbrauw.
Ik houd gewoon van veel textuur en als ik de haartjes was borsteliger kan modelleren i.p.v. superstrak.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_138248392
ik gebruikte altijd pupa wenkbrauwpotlood voor blond, toen dat merk weg ging uit mijn boerendorp ben ik overgestapt naar etos eigen merk omdat die een kleur hadden die dichtbij lag,

nu gebruik ik al jaren en bevalt me prima... in de zomer teken ik alleen iets ''harder'' en in de winter zachter omdat ik nogal blond ben van mezelf anders staat het zo ingekleurd :P

het is ook afhankelijk wat fijn is denk ik van wat de vorm is van je wenkbrauwen en of je lichte of donkere haartjes hebt, droge huid of vettige huid ect.
pi_138251469
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:30 schreef purebliss het volgende:
Wat gebruiken jullie voor je wenkbrauwen? Ik heb al vanalles geprobeerd, van potloodjes tot poeders en vormpjes, maar krijg ze nooit helemaal perfect.
Tarte amazonian clay brow mousse, geniaal spul. Eerst teken ik m'n wenkbrauwen bij met een wenkbrauwpotloodje die niet teveel kleur afgeeft (gekocht in Japan, weet het merk niet uit m'n hoofd), en dan vul ik ze als het ware in met die mousse. Die mousse houdt tegelijkertijd mijn wenkbrauwharen in model, en da's wel prettig aangezien ik dunne, lange wenkbrauwharen heb.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 14:49:19 #79
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_138263121
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:30 schreef purebliss het volgende:
Wat gebruiken jullie voor je wenkbrauwen? Ik heb al vanalles geprobeerd, van potloodjes tot poeders en vormpjes, maar krijg ze nooit helemaal perfect.
Ik kleur ze in met een oogschaduw en gebruik daarna doorzichtige gel om ze wat minder "poederig" te krijgen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 28 maart 2014 @ 14:52:11 #80
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_138263208
Benefit browgel vind ik echt geweldig!
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 20:09:57 #81
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_138274176
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 01:03 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Tarte amazonian clay brow mousse, geniaal spul. Eerst teken ik m'n wenkbrauwen bij met een wenkbrauwpotloodje die niet teveel kleur afgeeft (gekocht in Japan, weet het merk niet uit m'n hoofd), en dan vul ik ze als het ware in met die mousse. Die mousse houdt tegelijkertijd mijn wenkbrauwharen in model, en da's wel prettig aangezien ik dunne, lange wenkbrauwharen heb.
Ik heb even reviews gezocht,mooi spul maar wel veel pigment heb ik het idee. Voor mij zeker weten teveel pigment.

Ik gebruik nu sinds een klein jaar poeder van Make Up Studio, zie o.a.http://veracamilla.nl/2013/07/make-up-studio-brow-powder-blond/ voor foto's van het spul. Ik ben er erg blij mee.
Ik verf af en toe mijn wenkbrauwen wel met RefectoCil in de kleur licht bruin, maar dit maakt de vorm mooier en voller.



Wenkbrauw potloodje ook wel gebruikt maar dit is sneller, makkelijker en beter gelijk te krijgen voor mij. Dus links en rechts een zelfde vorm en kleur ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 28 maart 2014 @ 20:20:55 #82
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_138274651
Ik gebruik sinds drie weken de nieuwe Bourjois Velvet lipstick, dat zijn vloeibare lipsticks die redelijk mat opdrogen, erg fijn aan te brengen, voelt lekker (niet droog) en de kleur blijft lang mooi.
De kleur Frambourjoise vind ik echt prachtig, zowel lichtjes aangebracht of wat zwaarder voor een fellere dekkendere kleur. Topspul, zeker met dit mooie weer O+


Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 28 maart 2014 @ 20:24:30 #83
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_138274811
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:20 schreef Molo het volgende:
Ik gebruik sinds drie weken de nieuwe Bourjois Velvet lipstick, dat zijn vloeibare lipsticks die redelijk mat opdrogen, erg fijn aan te brengen, voelt lekker (niet droog) en de kleur blijft lang mooi.
De kleur Frambourjoise vind ik echt prachtig, zowel lichtjes aangebracht of wat zwaarder voor een fellere dekkendere kleur. Topspul, zeker met dit mooie weer O+


[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd naar deze! Ik heb eenzelfde iets van Lime Crime. Uit de Velvetines-lijn, Red Velvet. Die is echt briljant en droogt zo ongelooflijk mat op _O_. Blijft ook onwijs goed zitten. Maar die jij noemt zijn natuurlijk makkelijker te kopen, dus ga er eens naar kijken, :9.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 20:34:49 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_138275312
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:24 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar deze! Ik heb eenzelfde iets van Lime Crime. Uit de Velvetines-lijn, Red Velvet. Die is echt briljant en droogt zo ongelooflijk mat op _O_. Blijft ook onwijs goed zitten. Maar die jij noemt zijn natuurlijk makkelijker te kopen, dus ga er eens naar kijken, :9.
Was een kortingsactie tijdens een vakantie dus dat was een mooie aanleiding tot 'KOPENKOPENKOPENNNN!!!' :+

Ik heb een paar matte lipsticks waaronder MAC All Fired Up, die is prachtig maar brengt gewoon erg lastig aan. Deze is veel makkelijker en fijner.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 28 maart 2014 @ 20:36:51 #85
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_138275410
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Was een kortingsactie tijdens een vakantie dus dat was een mooie aanleiding tot 'KOPENKOPENKOPENNNN!!!' :+

Ik heb een paar matte lipsticks waaronder MAC All Fired Up, die is prachtig maar brengt gewoon erg lastig aan. Deze is veel makkelijker en fijner.
Oh da's wel chill, ja! :D
Ik heb zelf van MAC o.a. Russian Red en Diva. Beiden ook mat. Maar toch niet te vergelijken (qua matheid) met de Velvetines van Lime Crime. Even zien of ik een foto'tje kan vinden
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 28 maart 2014 @ 20:42:18 #86
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_138275713
Gevonden! Wel een oude foto en een beetje raar aangebracht zie ik, :') maar hier draag ik Red Velvet. Weet niet of je het goed kan zien, maar het is dus ècht matmat. Geen glimmertje meer in te vinden. Zelfs zo mat dat als het opgedroogd is, ik niet eens afdrukken achterlaat als ik eet, mijn vriendje een kus geef, of wat dan ook.


I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 20:44:46 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_138275835
Tof spul!
Zo mat zijn die Bourjois dingen niet hoor, die blijven ook nog wel tikje afgeven ook.
Maar deze worden niet droog of trekkerig voor je lippen??
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 28 maart 2014 @ 20:56:56 #88
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_138276573
Zoooo heleboel verschillende wenkbrauw vormgeef manieren! Ik accentueer nu de boven en onderkant met een potloodje of vochtig eyeliner kwastje en poeder, en vul hem dan in met wenkbrauwpoeder. Alleen is links veel hoekiger dan rechts:(
pi_138279971
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:09 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb even reviews gezocht,mooi spul maar wel veel pigment heb ik het idee. Voor mij zeker weten teveel pigment.

Ik gebruik nu sinds een klein jaar poeder van Make Up Studio, zie o.a.http://veracamilla.nl/2013/07/make-up-studio-brow-powder-blond/ voor foto's van het spul. Ik ben er erg blij mee.
Ik verf af en toe mijn wenkbrauwen wel met RefectoCil in de kleur licht bruin, maar dit maakt de vorm mooier en voller.

[ afbeelding ]

Wenkbrauw potloodje ook wel gebruikt maar dit is sneller, makkelijker en beter gelijk te krijgen voor mij. Dus links en rechts een zelfde vorm en kleur ;)
Heel veel pigment idd, goed oppassen dat het niet te nep lijkt. Gelukkig zit er een borsteltje aan de andere kant van het kwastje dat erbij zit, zodat je het mooi uit kunt borstelen :)
  FOK!fossiel maandag 31 maart 2014 @ 17:58:30 #90
1455 Keroppi
kool kikker
pi_138369849
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Oh da's wel chill, ja! :D
Ik heb zelf van MAC o.a. Russian Red en Diva. Beiden ook mat. Maar toch niet te vergelijken (qua matheid) met de Velvetines van Lime Crime. Even zien of ik een foto'tje kan vinden
Wat grappig dat het hier over mat rode lippenstift gaat terwijl ik net een rode Lancome L'absolu Velours heb gekocht ;).

Be n eigenlijk helemaal geen lippenstift-meisje (ik had het net al met eten half over mijn gezicht weten te smeren...) maar ik vond het zo mooi klassiek :)

Deze zijn trouwens niet super-mat maar wel matter dan de meeste lipsticks
Chick on a mission
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 31 maart 2014 @ 18:24:25 #91
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_138370576
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:44 schreef Molo het volgende:
Tof spul!
Zo mat zijn die Bourjois dingen niet hoor, die blijven ook nog wel tikje afgeven ook.
Maar deze worden niet droog of trekkerig voor je lippen??
Zie deze vraag nu pas! Nee, ik heb er iig helemaal geen last van! Het geeft wel een raar gevoel even, maar da's puur het wennen aan het feit dat je iets op je lippen hebt dat ècht mat/droog is (zonder een naar droog gevoel). Je lippen over elkaar wrijven ofzo, dan werkt het totaal niet mee. Dat is even wennen, maar ach.

Ik zie dat Miss Lipgloss er eens een review over heeft gedaan. Zij zegt ook dat je ze totaal niet voelt zitten en dat is waar. Aan het einde staat een foto'tje van 8 uur dragen incl. eten/drinken/etc. :)
Ik vind alleen dat op de foto de Velvetines toch nog enigszins glimmend lijken, terwijl dat echt niet is :). En ze hebben tegenwoordig meer kleuren dan 2 paar ;).

Dit is het meer, naar mijn mening:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 47% gewijzigd door ChipsZak. op 31-03-2014 18:30:04 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 31 maart 2014 @ 18:56:39 #92
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_138371537
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:24 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Zie deze vraag nu pas! Nee, ik heb er iig helemaal geen last van! Het geeft wel een raar gevoel even, maar da's puur het wennen aan het feit dat je iets op je lippen hebt dat ècht mat/droog is (zonder een naar droog gevoel). Je lippen over elkaar wrijven ofzo, dan werkt het totaal niet mee. Dat is even wennen, maar ach.

Ik zie dat Miss Lipgloss er eens een review over heeft gedaan. Zij zegt ook dat je ze totaal niet voelt zitten en dat is waar. Aan het einde staat een foto'tje van 8 uur dragen incl. eten/drinken/etc. :)
Ik vind alleen dat op de foto de Velvetines toch nog enigszins glimmend lijken, terwijl dat echt niet is :). En ze hebben tegenwoordig meer kleuren dan 2 paar ;).

Dit is het meer, naar mijn mening:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tof spul!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 31 maart 2014 @ 19:03:15 #93
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_138371796
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:30 schreef Moppert het volgende:
Ik vind het fijn spul.
Ik zou idd gewoon advies vragen en dan niet direct kopen maar ook wat andere spiegels bezoeken ;)
Licht kan heel veel doen zowel positief als negatief.
Had jij bare minerals ja? Die grote brush haart die bij jou ook zo? Die contour die is echt super fijn en die concealer brush idem. Alleen die grote haart als een malle..
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 31 maart 2014 @ 19:33:38 #94
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_138372965
Even een vraagje; mijn shadow insurance van too faced is (weer) bijna op tweede tube in 6 jaar ofzo? :D :'), maar sephora is nu natuurlijk weg. Weten jullie of ze nog ergens anders Too Faced verkopen, welke winkels/steden? (randstad) Thanks! :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 31 maart 2014 @ 19:38:14 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_138373137
quote:
5s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:33 schreef Enfermera het volgende:
Even een vraagje; mijn shadow insurance van too faced is (weer) bijna op tweede tube in 6 jaar ofzo? :D :'), maar sephora is nu natuurlijk weg. Weten jullie of ze nog ergens anders Too Faced verkopen, welke winkels/steden? (randstad) Thanks! :)
alleen online ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 31 maart 2014 @ 19:39:37 #96
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_138373191
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:38 schreef Molo het volgende:

[..]

alleen online ;(
Oh. Stom. -O- En waar dan? eBay twijfel ik of ik dan wel de real deal heb. Of kan je nog wel via sephora bestellen dan?
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 31 maart 2014 @ 19:47:23 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_138373497
quote:
7s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:39 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oh. Stom. -O- En waar dan? eBay twijfel ik of ik dan wel de real deal heb. Of kan je nog wel via sephora bestellen dan?
Sephora.fr kun je bestellen, maar hoge verzendkosten
http://www.sephora.fr/Maq(...)OO_MustHaveBrand%3A2

Beautybay is betrouwbaar en gratis verzenden.
http://www.beautybay.com/cosmetics/toofaced/g/shadowinsurance/
Nu 10% korting, code zie je als je de pagina beautybay.com opent.

Vast ook wel andere sites maar die weet ik zo gauw niet. Ebay kan ook maar is inderdaad altijd een risico.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 31 maart 2014 @ 19:49:09 #98
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_138373567
Thanks voor de linkjes! :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_138374789
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:49 schreef Enfermera het volgende:
Thanks voor de linkjes! :D
Asos.com verkoopt het ook!
  maandag 31 maart 2014 @ 20:34:03 #100
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_138375402
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:21 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Asos.com verkoopt het ook!
http://www.asos.com/Too-F(...)&clr=Shadowinsurance

quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:09 schreef Miniem het volgende:
Van 29 maart t/m 6 april 2014 krijg je 20% korting op de hele collectie van Asos.com. Vul op www.asos.com de code GLAMOURSS14 in
Nog 20% korting ook :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')