Ik heb het 88 palette en die bevalt me erg goed. Zeer gepigmenteerd en blend goed. Bij donkere kleuren helaas wel veel fall outquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:16 schreef Satijn het volgende:
Woooot! Ik krijg van m'n vriend een oogschaduwpallete cadeau van costal cents. Stiekem wil ik gewoon veel oogschaduw om mee te experimenteren.
Iemand ervaringen hiermee? Of is er een vergelijkbaar merk wat beter is?
Ze zijn heel fijn. Zoeva heeft ook wel prima palettes.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:16 schreef Satijn het volgende:
Woooot! Ik krijg van m'n vriend een oogschaduwpallete cadeau van costal cents. Stiekem wil ik gewoon veel oogschaduw om mee te experimenteren.
Iemand ervaringen hiermee? Of is er een vergelijkbaar merk wat beter is?
Douglas helmond heeft pencils. En online wel e.e.a. maar dacht ehv heeft wellicht meet optiesquote:Op zondag 22 juni 2014 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
In Eindhoven heb ik nog nooit nyx gezien.
Dat ibood palette
Douglas?quote:Op zondag 22 juni 2014 01:03 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb de 120 en idd goed pigment en blend prima. Wel vind ik de shimmers beter dan de mattes.
Ik heb ook een neppe naked2 maar die is toch heel wat beter dan die je van Ibood hebten dat voor £4
![]()
Echt mooi klote zeg..
Zeg iemand hier die in ehv winkel weet die nyx verkoopt
Zal toch wel loslopen? Heb een keer een verkeerd artikel toegestuurd gekregen, dat is heel netjes afgehandeld toen. De oplossing voor dit: Ibood stort geld + verzendkosten terug, koper gooit fake product weg, klaar.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:23 schreef Molo het volgende:
Die paniekerige reacties van modje zonder enige beslissingsbevoegdheid op ibood forum ook. Dat wordt nog een hele klus om netjes te regelen en te compenseren.
OK thnx anders bestel ik well een keer.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Douglas?
Die verkopen het wel, al is het veel duurder dan op internet of in de VS, en weet niet of de winkel(s) in Eindhoven het hebben.
Volgens mij heeft Vera Camilla daar een review over! Ik ga hem ook halen.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:12 schreef Diconnected het volgende:
Ben ik toch even blij dat ik die niet heb besteldheb nu wel van W7 In The Buff palette, is een erg fijn ding
. Ben benieuwd naar het In The Nude palette, dat is weer een dupe van Naked 3 geloof ik.
Ja datquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:29 schreef Molo het volgende:
Kleur, budget, allemaal wel handig om te weten.
Je weet dat er rond de 2 miljoen lipsticks verkrijgbaar zijn?
Hoe meer glans, des te meer geeft hij af. Wat ik doe als ik wil dat het lang houdt: scrubben, oogschaduw primer (van BeYou, Ddouglas) erop, lippen invullen met Dior lippotlood in de gewenste kleur (met een shimmer) en een klein beetje gloss of lipstick erover. Blijft uren zitten, tenzij ik vette dingen eet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:52 schreef Mixende_match het volgende:
Hai! Jullie kunnen me vast wel helpen. Ik ben opzoek naar een lipstick. Eentje die niet plakt en niet afdrukt. En dan het liefste glanst.
Lipgloss vindt ik teveel plakken (en geeft ook af) hoef niet de duurste te zijn zolang deze maar goed zit. Heb er 1 van calvin klein maar die is Matt, en wil liever toch een glans.
Hoop dat jullie tips hebben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |