Die staat op de Vlaamse lijst inderdaad. Vader is supporter van KV Mechelen, en Piet den Boer is een (Nederlandse) voetballer die voor KV Mechelen speelde. Werd daar topscorer en maakte in 1988 het winnende doelpunt in de Europacup II finale tegen Ajax.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:58 schreef RareArie het volgende:
Den Boer staat ook op die lijst, voor een meid
Hahahaquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is nog niets. https://twitter.com/ufukcemen.
Ik altijd aan Debiteuren-Crediteuren.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:04 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Bij de naam Storm moet ik altijd aan de X-men denken.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:27 schreef tong80 het volgende:
Zoontjes van Bart Chabot heten trouwens Silver en Storm.
Er is wel maar discussie over die namen: http://www.vernoeming.nl/bart-chabot-spijker-splinter-stormquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:27 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik dacht altijd Splinter en Storm..
Dat is juist de redding van dat kind. Tegen de tijd dat die gaat solliciteren is iedereen de kledingwinkel vergeten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:52 schreef Peder het volgende:
Een vriendin van mijn zus is schijnbaar fan...
Ze heeft haar dochter Mexx genoemd...![]()
Jammer dat Mexx net failliet is gegaan....
...ik hoop echt dat je gelijk gaat krijgen!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat is juist de redding van dat kind. Tegen de tijd dat die gaat solliciteren is iedereen de kledingwinkel vergeten.
Boy en Guy zijn ook gewoon geaccepteerde namen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:05 schreef awiebo het volgende:
[..]
De combinatie maakt het vreemd.
Godiswithme![]()
bible belt goes international?
Daarnaast heb je in het fries famke, gewoon en geacepteerd. Maar famke in het fries staat voor meisje.
Dus is het net alsof je iemand meisje noemt. Vind ik ook altijd zo vreemd
Famke Janssen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:50 schreef siggy1000 het volgende:
Famke heb ik hier in frl nog nooit gehoord,als naam..... femke wel..
Vreemde namen zijn dr altijd..ik hou dr persoonlijk niet van....
Guy is niet afgeleid van [man].quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:54 schreef Ruif het volgende:
[..]
Boy en Guy zijn ook gewoon geaccepteerde namen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |