Invited.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:31 schreef SerialVelocity het volgende:
Aangemeld voor de crew. XBL-SabreDarkness GTA-SabreDarkness
Dat ligt er aan... kon volgens mij vanaf 1.06 of 1.07quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:49 schreef Racerblade het volgende:
[..]
We hadden vroeg in de avond anders wel een leuk raceje op jouw smalle weggetjes baan.
[..]
Ik dacht dat dat nog steeds was.Wel jammer, want nu heb ik een Vacca weg moeten gooien zonder compensatie.
1 water-race winnen, heb je Matte-Lime-Greenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Bezig met de stunt jumps nu, ik moet Lime Green hebben voor mijn Karin Sultan RS. Wanneer ik Lime Green heb vrij gespeeld dump ik wel even een picca van Sultan
Al mijn geld gaat op dit moment in dat ding en mijn Obey Tailgater.
tof!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:12 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Invited.
Binnenkort weer eens een echte crew sessie doen? Is altijd wel lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen die Monroe is niet van mij; die is van Rodawa hier op het forum.
Heb je bij de tennisbaan van Vespucci Beach gekeken?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:21 schreef VMSDKR het volgende:
Godver godver, ik zoek al een week naar een Tailgater. Golfclub, filmstudio's, huizen bij Chumash, renbaan, Observatory, Beach. Hij spawnt gewoon nergens.![]()
Dat is die parkeerplaats van 2 rijen op het strand toch? Die bedoelde ik met Beach. Haventje ook al gekeken maar ook steeds niks. Wel hele tijd dezelfde andere auto's.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:50 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Heb je bij de tennisbaan van Vespucci Beach gekeken?
Tsja, als je steeds van iedereen wint krijg je natuurlijk ook geen vrienden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:36 schreef VMSDKR het volgende:
Trouwens, ik heb geen vrienden op XBL, op een lekkere Engelse chick en iemand van hier na, als iemand nog vrienden zoekt ofzo, mijn XBL = A W E M Y G 0 D
Nah, ik heb wel jaren Trackmania gespeeld maar verder niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:56 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Tsja, als je steeds van iedereen wint krijg je natuurlijk ook geen vrienden.![]()
Maar even serieus, ben je een simracer ofzo?
Ik heb er gisteren toch echt 9 verkocht die ik eergisteren gekocht en volledig getuned heb. Ik heb nu 6,5 miljoen op de bank staan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat de Adder helemaal niet meer te verkopen is dus sommige mensen zitten nu met een garage vol met 10 addersLekker!
Voltic is echt een super wagen, totdat ie erg beschadigd is, dan vliegt ie de lucht in bij elk hobbeltjequote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:40 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
De Adder is in mijn ogen de beste super car en ook mijn enige (o nee ik heb ook de Voltic voor de lol die niet voorruit komt) die ik echt nooit zal verkopen.
Klopt want die vriend van mij heeft er een die die al langer heeft en die kan ie niet verkopen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat ligt er aan... kon volgens mij vanaf 1.06 of 1.07
Maar het geldt alleen voor auto's die NA die patch gekocht zijn. Dus als je die Vacca daarvoor al had, had je hem alsnog niet kunnen verkopen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:21 schreef VMSDKR het volgende:
Godver godver, ik zoek al een week naar een Tailgater. Golfclub, filmstudio's, huizen bij Chumash, renbaan, Observatory, Beach. Hij spawnt gewoon nergens.![]()
Ik heb wel een Schafter gevonden trouwens, bazending. En gister een Sultan, ook leuk. Ik wil alleen nog een Tailgater.
Ik heb best leuke wagens denk ik:Tailgater heeft me uiteindelijk een uur gekost om te vinden, valt wel mee dus. Constant veranderen van sessies en bij de golfclub kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen die Monroe is niet van mij; die is van Rodawa hier op het forum.
Dit is btw mijn baby
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
ik had mijne na lang zoeken en sessies wisselen bij de filmstudio (op die blauwe parkeerplaats).quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Tailgater heeft me uiteindelijk een uur gekost om te vinden, valt wel mee dus. Constant veranderen van sessies en bij de golfclub kijken.
...
Ik las op de officiële GTA-fora dat een gast steeds op en neer reed tussen de filmstudio's en de golfclub en dat hij na drie keer rijden al één gevonden had.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik had mijne na lang zoeken en sessies wisselen bij de filmstudio (op die blauwe parkeerplaats).
Vriend van me ook daar vandaan.
Heel lang de golfclub gestalked, nooit daar gevonden.
Ze verschijnen daar als jij (of iemand anders in de sessie) een sms krijgt van simeon dat ie op zoek is naar een tailgater. Vandaar het vele wisselen van sessies.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik las op de officiële GTA-fora dat een gast steeds op en neer reed tussen de filmstudio's en de golfclub en dat hij na drie keer rijden al één gevonden had.
Ik ben gisteren 35x op en neer gereden, niks gevonden.
Ah zo. Ik had namelijk ook al eens op het strand gestaan, achter de tennisbaan, en steeds sessie gewisseld totdat er eentje kwam, maar lukte ook niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ze verschijnen daar als jij (of iemand anders in de sessie) een sms krijgt van simeon dat ie op zoek is naar een tailgater. Vandaar het vele wisselen van sessies.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:07 schreef VMSDKR het volgende:
Ik stop eerst even weer. Ik vond het tof om eens met jullie gespeeld te hebben, hoop dat ik vaker eens kan joinen.
Oh dat maakt niets uit. Gebeurd mij ook wel eens maar tijdens een race wil ik nog wel een te fanatiek reagerenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nah, ik heb wel jaren Trackmania gespeeld maar verder niet.
P.S. Pardon Drugsbunny, ik wilde weer achter je aansluiten maar was te vroeg. Leek net een PITmanoeuvre maar was niet zo bedoeld.
Ik dacht ook ff dat het gewoon een race bot was die op insaine stond oid.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:56 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Tsja, als je steeds van iedereen wint krijg je natuurlijk ook geen vrienden.![]()
Maar even serieus, ben je een simracer ofzo?
Mooi! Dan heb ik nog een hele offroad playlist voor je.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:05 schreef VMSDKR het volgende:
Naah, ik verloor ook wel een paar races. Op zand en water kan ik er over het algemeen niks van.
Ach, ik begon met daar level 2 met twee characters van 46 en 50. Het is niet alsof ik überhaupt iets nuttigs aan het doen was, dus de boxjes en levels zijn wel handig.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:33 schreef Wiebeldak het volgende:
offtopic. Met Shoot many robots was ik een beetje te overpowered al maar daardoor regende het wel wapens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |