Dat is aangepast. Sinds de laatste patch kon je ze weer verkopen. Ik heb nu voor een goede 7 miljoen aan addersquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:33 schreef Cryothic het volgende:
Voor hen die speciaal voor de downtime nog een garage (of 2) vol Adders hebben gekocht...
[ afbeelding ]
Hij (en nog een aantal auto's) staan nu opeens gemerkt als niet te verkopen
(tenzij ze dit nooit aangepast hebben sinds de patch dat je ze opeens wel kon verkopen)
Valt wel mee, sommige missies (coveted) zijn snel simpel en goed betaald. Gewoon een uurtje spelen en je hebt 150k ofzo.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En toch is het een flikkerstreek. Het is al lastig om aan geld te komen, was blij dat ik eindelijk wat te besteden had.
En de races verdienen ook weer net zoals in het begin. Geld is echt niet zo zeldzaam meer.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Valt wel mee, sommige missies (coveted) zijn snel simpel en goed betaald. Gewoon een uurtje spelen en je hebt 150k ofzo.
Het is geen flikkerstreek, het is cheaten tegen gaan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En toch is het een flikkerstreek. Het is al lastig om aan geld te komen, was blij dat ik eindelijk wat te besteden had.
had dat gisteren dan gedaan, ipv volgende keer, als je misschien tegen mensen raced die wel serieus racenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:33 schreef Wiebeldak het volgende:
De eerst volgende keer als ik online ga racen zet ik direct mijn destruction derby modus aan. MOFOs gisteren.
Dat had geen zin want dan zette ik mijzelf achterstevoren. Echt alles ging fout gisteren. 3x op rij allerlaatste in een race is mij nog nooit overkomen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
had dat gisteren dan gedaan, ipv volgende keer, als je misschien tegen mensen raced die wel serieus racen
ik vind het nooit zo erg om laatste te worden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:29 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat had geen zin want dan zette ik mijzelf achterstevoren. Echt alles ging fout gisteren. 3x op rij allerlaatste in een race is mij nog nooit overkomen.
Ik ook met een rage quitte want ik moest toch mijn bed inquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik vind het nooit zo erg om laatste te worden.
Maar dan moet het wel racend zijn. Niet beukend... dan ben ik snel weg.
Klopt. Het maximale wat ik nu weer binnengehaald heb met een race is 16.000quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:25 schreef Racerblade het volgende:
[..]
En de races verdienen ook weer net zoals in het begin. Geld is echt niet zo zeldzaam meer.
Ik heb gisteren alleen die nieuwe Gold game (Lara Croft) gedownload en geprobeert... en toen vond ik het wel weer bestquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:32 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ook met een rage quitte want ik moest toch mijn bed in
Das wel netjes.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:25 schreef Racerblade het volgende:
[..]
En de races verdienen ook weer net zoals in het begin. Geld is echt niet zo zeldzaam meer.
Serieus! Dat is wel mooi. Gewoon 2 minuutjes racen en ook al wordt je derde, alsnog 3300 oid binnenharken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:25 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Je kan alleen de auto's verkopen die je na die patch gekocht hebt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:17 schreef DaMook het volgende:
Ik heb 240k mogen houden van rockstar en een vriend van mij 5k.
[..]
Dat is aangepast. Sinds de laatste patch kon je ze weer verkopen. Ik heb nu voor een goede 7 miljoen aan adders. Toch nog sneaky een beetje geld witgewassen gisteren
. Heeft die vriend van mij ook gedaan trouwens, die vond het wel een slim plan nadat ik het hem vertelde
.
Ik heb begrepen dat de Adder helemaal niet meer te verkopen is dus sommige mensen zitten nu met een garage vol met 10 addersquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:36 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Je kan alleen de auto's verkopen die je na die patch gekocht hebt.
Zal echt belachelijk zijn, mensen die legit een adder hebben die kwijt willen zijn nu flink genaaid. Rockstar had dan meteen ook alle aankopen moeten terug draaien.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat de Adder helemaal niet meer te verkopen is dus sommige mensen zitten nu met een garage vol met 10 addersLekker!
De Adder is in mijn ogen de beste super car en ook mijn enige (o nee ik heb ook de Voltic voor de lol die niet voorruit komt) die ik echt nooit zal verkopen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:39 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Zal echt belachelijk zijn, mensen die legit een adder hebben die kwijt willen zijn nu flink genaaid. Rockstar had dan meteen ook alle aankopen moeten terug draaien.
Ja, maar DaMook zei dat het alsnog kon.. geloof ik. Ik weet dat het voor de downtime kon, en na de downtime kwam ik een screenshot tegen dat de adder niet te verkopen zou zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat de Adder helemaal niet meer te verkopen is dus sommige mensen zitten nu met een garage vol met 10 addersLekker!
Ze hadden voor die supercars een limiet moeten instellen. Je mag 1 adder verkopen. Daarna pas weer als je een nieuwe gekocht hebt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:39 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Zal echt belachelijk zijn, mensen die legit een adder hebben die kwijt willen zijn nu flink genaaid. Rockstar had dan meteen ook alle aankopen moeten terug draaien.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:42 schreef Wiebeldak het volgende:
482 wins en 1017 races verloren. Volgens mij race ik te veel.
We hadden vroeg in de avond anders wel een leuk raceje op jouw smalle weggetjes baan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:29 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat had geen zin want dan zette ik mijzelf achterstevoren. Echt alles ging fout gisteren. 3x op rij allerlaatste in een race is mij nog nooit overkomen.
Ik dacht dat dat nog steeds was.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maar goed, in het begin was dat ook niet zo. Toen waren auto's over de 50K niet te verkopen.
Dus het zou ook kunnen dat het oude info is op SocialClub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |