Sommigen zeggen dat het is om de heists te implementerenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:34 schreef DaMook het volgende:
GTA Online gaat offline voor maximaal 24 uur.
http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/201829358
Ben benieuwd of het geld dan weg is. Hoop dat de auto's die je ervan gekocht hebt wel blijven, ik heb namelijk voor de zekerheid 10 adders full options ingekocht.
Zie edit, daar hoop ik opquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Sommigen zeggen dat het is om de heists te implementeren
Tja, ik wil het iig nog een keer proberen voordat m'n gold verlooptquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie edit, daar hoop ik op.
Ondanks de 30 of 300 miljard of wat ik nu ook heb, ik vind missies leuk, wil er meer en m,inder vaak dezelfde, maar heists zou ik het allerliefst hebben.
De heists in de story mode waren het beste, ik hoop dat ze online nog beter wordenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, ik wil het iig nog een keer proberen voordat m'n gold verloopt
Je ziet het hier niet, maar het linkse rijtje is de nederlandse vlag met wimpelquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je ziet het hier niet, maar het linkse rijtje is de nederlandse vlag met wimpel. Rode, witte, blauwe, zwarte en een oranje
.
als ik inlog op socialclub staat er nog 1,2 miljoen... benieuwd wat er gebeurt als ik ingame inlogquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het lijkt erop dat Rockstar het gemodde geld heeft weggehaald, ik heb nu maar 400.000 ipv 2.000.000.000
Ik zie het staan op rockstar social club.quote:
Ow, ok... apart.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zie het staan op rockstar social club.
Ingame heb ik nog niet gekeken.
Maar ik heb het ook gemeld bij rockstar.
Maar goed, ik heb t geld al dubbel en dwars uitgegeven
Het vriendverzoek aan A W E M Y G 0 D is verzonden. Het kan even duren voordat de wijzigingen van kracht worden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:36 schreef VMSDKR het volgende:
Counterfeit GTA$ is weggehaald inderdaad, ik had 636M en nu nog 300K, maar ik vind het niet erg. Alles wat je ooit gekocht heb mag je houden btw.
Net geschreven:
http://www.rockstargames.(...)online-cheaters.html
Trouwens, ik heb geen vrienden op XBL, op een lekkere Engelse chick en iemand van hier na, als iemand nog vrienden zoekt ofzo, mijn XBL = A W E M Y G 0 D
Dus met spaties en een nul.
Tof, ik kijk vanavond ff.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het vriendverzoek aan A W E M Y G 0 D is verzonden. Het kan even duren voordat de wijzigingen van kracht worden.
ik wilde het idd net zeggenquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:36 schreef VMSDKR het volgende:
Counterfeit GTA$ is weggehaald inderdaad, ik had 636M en nu nog 300K, maar ik vind het niet erg. Alles wat je ooit gekocht heb mag je houden btw.
Net geschreven:
http://www.rockstargames.(...)online-cheaters.html
Trouwens, ik heb geen vrienden op XBL, op een lekkere Engelse chick en iemand van hier na, als iemand nog vrienden zoekt ofzo, mijn XBL = A W E M Y G 0 D
Dus met spaties en een nul.
quote:In recent weeks, a small number of Grand Theft Auto Online players sought to exploit the game by generating and distributing game-breaking amounts of in-game cash, disrupting the experience for other players.
We will continue to issue title updates on an ongoing basis to counter the negative impact this has had on gameplay, and as part of today’s maintenance period, we are removing the counterfeit GTA$ from the game's economy. Anyone who innocently received GTA$ as a result of these exploits but did not engage in cheating to acquire it will not face any further action - the funds will just be removed, and you'll be able to keep any items you currently own.
Those who actively engaged in cheating and exploiting the game in this manner will, however, be subject to in-game penalties at our discretion. This may include being placed in isolated cheater pools or banned from GTA Online altogether.
Zeker weten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wel gelachen met wiebeldak vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |