Ja klopt. Ik wilde een race starten schreeuwt Marsu ineens de slipstream staat uit! De wat?!?!quote:Op woensdag 5 maart 2014 06:09 schreef OMG het volgende:
Wat is dit nou? Blijkbaar kun je nu met racen de slipstream uitzetten. Wat ontzettend suf.
Zat net in een potje Jumps Jumps Jumps. Catchup aan, slipstream uit. Wel gewonnen met m'n nieuwe Turismo R (en dat ding kostte ook meteen 800,000 met alle upgrades erbij).
Hm geen idee hoe dat werkt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
I heb alle gang attacks gedaan, maar ik krijg verder niks?
Tnx!quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:53 schreef OMG het volgende:
Vandaar. Ik vond het al vreemd dat je niet meer op de gekste uren online was.. Gefeliciteerd met werk trouwens.
.
Waarvoor heb je nog geld nodig dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Tnx!
Haha nee. Half 7 uit bed nu iedere dag. Maar dat ga ik van het weekend wel weer inhalen. Ik ga dan ook even wat geld bij elkaar glitchen omdat het nu anders niet snel genoeg gaat
Voor als er weer eens een dlc uit komt met nieuwe auto's of weet ik veel wat. En ik wil wat auto's overspuiten, wat erg duur is vaak. Met 1 of 2 avondjes in de week ga ik dat niet redden qua geld.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:11 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Waarvoor heb je nog geld nodig dan?
Daarom die shit gewoon allemaal eerst in SP een beetje uitproberen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:00 schreef OMG het volgende:
Dat overspuiten is een ramp. Ik heb nu een Jester met alle upgrades, maar ik wil nog een toffe kleur. En als je dan met parelmoer aan het klooien bent ben je zo weer makkelijk tig duizend kwijt. Het had qua geld wat makkelijker geweest als je een combinatie van kleuren kon maken, en die daarna dan kon bevestigen of zo.
Nu heb ik 1 of andere rare oranje-achtige kleur gemaakt, maar je switched niet even snel heen en weer tussen een midnight purple of een andere donkere kleur. Kost je zo 10,000+ per keer.. Zeker nu ik nog maar 100,000 of zo heb.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Daarom die shit gewoon allemaal eerst in SP een beetje uitproberen.
Gedaan, ook al slaan ze niet altijd op bij mij.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Betekenen de groene vinkjes bij missies/races etc dat je ze gedaan hebt of dat je gewonnen hebt?
Was voor mij ook ff geleden, online dan. Na de aankondiging van meerdere properties en eindelijk de heists ben ik weer begonnen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:46 schreef Wiebeldak het volgende:
Misschien dat ik vanavond weer eens wat GTA ga doen maar weet het nog niet zeker. Is alweer een ruime maand geleden denk ik.
Ik ben wel van de partijquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:46 schreef Wiebeldak het volgende:
Misschien dat ik vanavond weer eens wat GTA ga doen maar weet het nog niet zeker. Is alweer een ruime maand geleden denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |