SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mord_Sith op 21-03-2014 16:16:14 ]
en geaccepteerd! (of hoe je dat schrijftquote:
Je kunt gewoon blijven doortappen, maar bij vrienden die de update hebben gedownload krijg je de melding dat ze nieuwere content hebben en kan je ze vervolgens niet bezoeken. Heb net ook nog een rondje gedaan, nog een gouden munt bij elkaar getapt. Die leverde, geloof het of niet, $1000 opquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:41 schreef Re.active het volgende:
Als ik dat had geweten was ik nog wel even door blijven tappen. Ben rond de 23000 giftcards gestopt met tappen omdat ik de plow waarschijnlijk toch niet ging halen. Maar ik krijg nu nog steeds giftboxes en kan nog steeds taken uitdelen welek giftcards genereren.
Hopelijk later vandaag nog 1 rondje langs wat vrienden en dan krijg ik die plow nog. Heb er nu 25124.
fingers crossed
Gesmolten sneeuwpoppen heb ik laten staan. Leveren extra geld en XP opquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:17 schreef Chanttie het volgende:
Ik vind het wel weer gezellig al dat groen. Ik wou alleen dat ik mijn sneeuwpoppen eerder had gepakt. Nu heb ik hoofdsneeuwpoppen. Ook leuk natuurlijk! Kan ik ze in december gewoon weer neerzetten. (hoop ik, en als ze niet verder smelten in mijn inventory.) Nu maar zien wat er met valentijnsdag gebeurt.
Die moeten geplaatst zijn. Een klassieke truuk is om ze te verbergen achter grote gebouwen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Moet je decorations die een bonuspercentage opleveren per se geplaatst hebben? Of is het in je inventory al voldoende?
Dat probeer ik ook wel, maar die sneeuwpoppen voegen nou niet direct iets toe op dit momentquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:21 schreef Klonk het volgende:
Of je gebruikt ze om je stadje leuker te maken
Vaag trouwens, had heel kort level 38 en nu weer level 37
Twee jaar lang spelen en als ik nu een level hoger ga kan ik aan de 3 donuts komen. Voor de rest gewoon sparen en ze nergens anders aan uitgeven. Ben al vanaf het begin voor de brouwerij aan het sparenquote:
Nee, viel mij ook op. Kleine troost, het werd wel aangegeven, maar klopte voor geen meterquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:19 schreef Flurrie het volgende:
Ik zie ook dat ze met de laatste update de vrienden pagina hebben aangepast.
Ik kan nu niet meer zien welke van mijn 'vrienden' het spel niet meer spelen, zodat ik niet weet wie ik eruit kan knikkeren omdat ze niet meer spelen en plaats te maken voor de mensen die nog wel spelen.
Weten jullie een manier om dat te zien?
Welk OS? Wat heb je al geprobeerd?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:11 schreef Rio het volgende:
Ik kom er sinds een kleine week niet meer in. App crasht tijdens opstarten. Vet kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |