abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135520254
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:46 schreef b2py het volgende:
Ken de inhoudelijke situatie niet, maar zo'n maatregel is vaak het gevolg van eerdere fouten die gemaakt zijn waaruit blijkt dat zoiets nodig is.
Onzin. Het is gewoon een ambtenaar die aan zijn kinderen wil laten zien dat papa een aantoonbare verandering heeft aangebracht. Die locs zijn namelijk in hun thuisland al geregistreerd, dat is al een jarenlange verplichting en zo zijn ze ook genummerd.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:52:21 #102
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_135520354
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Hallo. Denk je dat er zo'n onderdeel niet in zit zolang ik er wat mee te maken heb? :D
Bier. *O*

En dan hoeft het van mij niet eens Duits te zijn...
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_135521073
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:46 schreef b2py het volgende:
Ken de inhoudelijke situatie niet, maar zo'n maatregel is vaak het gevolg van eerdere fouten die gemaakt zijn waaruit blijkt dat zoiets nodig is.
ja. Daarom zit het rechtssysteem van diverse Amerikaanse staten ook vol met allerlei absurde wetten als "het is verboden om een paard met een pollepel te slaan." En zo. Kan DeaDLocK2K je vast wel meer over vertellen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_135521218
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ja. Daarom zit het rechtssysteem van diverse Amerikaanse staten ook vol met allerlei absurde wetten als "het is verboden om een paard met een pollepel te slaan." En zo. Kan DeaDLocK2K je vast wel meer over vertellen.
Die ene lokale wet waarin staat dat vrouwen alleen auto mogen rijden als er een man is die voor de auto uitloopt is nog wel mijn lievelings.

Maar inderdaad. Er kan trouwens best een reden zijn hoor, maar uit een simpele kosten-baten-analyse hier blijkt dat je een of twee telefoontjes minder hoeft te plegen. En dan nog, veel locs zijn tegenwoordig van leasemaatschappijen, in dit register hoeft dan weer geen operator te staan maar alleen de tractievoertuigen moeten geregistreerd zijn en je bent uiteindelijk net zo lang bezig met uitzoeken wiewatwaarisverantwoordelijkvoorditgeneuzel.
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:15:07 #105
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_135521270
http://www.divinecaroline(...)ifty-bizarre-us-laws

quote:
Indiana: The value of pi is 4, and not 3.1415.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_135521383
Als Amsterdam nooit was gebeurd waren de veiligheidsnormen ook nooit aangepast. Blijkbaar is het in Venlo één keer zo erg uit de hand gelopen dat het nodig is. Dan kan er elders in de wereld een nog bizarder rechtssysteem zijn, houdt niet in dat we de onze daar niet naar toe mogen trekken als dat nodig geacht wordt.
pi_135521615
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:17 schreef b2py het volgende:
Als Amsterdam nooit was gebeurd waren de veiligheidsnormen ook nooit aangepast. Blijkbaar is het in Venlo één keer zo erg uit de hand gelopen dat het nodig is. Dan kan er elders in de wereld een nog bizarder rechtssysteem zijn, houdt niet in dat we de onze daar niet naar toe mogen trekken als dat nodig geacht wordt.
Dat weet je niet en je moet je afvragen of het middel niet erger is dan de kwaal. Het is trouwens geen verandering van het rechtssysteem maar verbizarring van de wetgeving opzich.
pi_135521626
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:17 schreef b2py het volgende:
Blijkbaar is het in Venlo één keer zo erg uit de hand gelopen dat het nodig is.
Ja klopt, er is daar een keertje een hekje van 61 cm hoog open blijven staan. WAARDOOR ALLEMAAL KWADE MENSEN MET TERRORISTISCHE BEDOELINGEN ZOMAAR OP HET TERREIN KONDEN KOMEN!!!!!!!!!! EN DIT MAG WEL PRORAIL.???????? :'(
pi_135521826
quote:
14s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja klopt, er is daar een keertje een hekje van 61 cm hoog open blijven staan. WAARDOOR ALLEMAAL KWADE MENSEN MET TERRORISTISCHE BEDOELINGEN ZOMAAR OP HET TERREIN KONDEN KOMEN!!!!!!!!!! EN DIT MAG WEL PRORAIL.???????? :'(
Ja precies dat. Als de VS al dat geld wat nu in Irak en Afghanistan en de antiterrorismemaatregelen gestoken is hadden geïnvesteerd in zorg, armoedebestrijding, educatie en infrastructuur waren ze in plaats van een derdewereldland met westerse normen en waarden een daadwerkelijk welvarende natie geweest.

Met andere woorden; maatregelen om de maatregelen vanwege angst of omdat er 'iets' is gebeurd is altijd een slecht idee. In dit geval is het zelfs vrij makkelijk om te stellen dat het een zwakzinnige maatregel is; die locs staan al in een register in Mofrika en de Duitse autoriteiten werken gewoon goed mee met een onderzoek als er iets in Venlo aan de hand is.

Veel schrijnender is een locomotiefbrand in Venlo, in een 1600, omdat er 15KV op de bovenleiding stond ipv 1800V.
pi_135521846
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:24 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Dat weet je niet en je moet je afvragen of het middel niet erger is dan de kwaal. Het is trouwens geen verandering van het rechtssysteem maar verbizarring van de wetgeving opzich.
Dat weet ik wel heel erg zeker.
pi_135521875
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:29 schreef b2py het volgende:

[..]

Dat weet ik wel heel erg zeker.
Vertrouwelijke bullshit enzo zeker, ja kan ik niets mee.
pi_135521957
quote:
_O_
Dat zou wiskunde een stuk makkelijker hebben gemaakt.
pi_135521980
Dat nog niet eens. Het staat gewoon in ILenT rapporten.
pi_135522217
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:33 schreef Viezze het volgende:

[..]

_O_
Dat zou wiskunde een stuk makkelijker hebben gemaakt.
Misschien is het handig als je een cirkel tekent dat het geen spiraal wordt.
pi_135522258
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:33 schreef b2py het volgende:
Dat nog niet eens. Het staat gewoon in ILenT rapporten.
En dús is het maar ook een goed idee. Top joh.
pi_135522314
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:42 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

En dús is het maar ook een goed idee. Top joh.
Dat is de vervolgvraag.
pi_135522334
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Misschien is het handig als je een cirkel tekent dat het geen spiraal wordt.
Ook daar kan je een wet voor maken, in de VS in ieder geval... :P

Over die registratienummers; is hetgeen waar de discussie nu over gaat ook de reden dat de registratienummers op NS treinen altijd schoon zijn gemaakt? Valt me de laatste tijd op dat, vooral bij vieze treinen, de nummers goed zichtbaar zijn gemaakt.
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:45:07 #118
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_135522373
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:44 schreef Viezze het volgende:

[..]

Over die registratienummers; is hetgeen waar de discussie nu over gaat ook de reden dat de registratienummers op NS treinen altijd schoon zijn gemaakt? Valt me de laatste tijd op dat, vooral bij vieze treinen, de nummers goed zichtbaar zijn gemaakt.
Is het niet andersom: de nummers zijn er net opgeplakt, en om ze te laten kleven, is de trein extra schoon gemaakt op die plek?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_135522377
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:43 schreef b2py het volgende:

[..]

Dat is de vervolgvraag.
Ja, daar gaat mijn hele argumentatie dus over :p Flapdrolleke.
pi_135522425
quote:

[..]

Nee dat is niet de reden, dat is gewoon beleid. Treinen zijn de laatste jaren aan de buitenkant sowieso schoner én al het materieel heeft de nieuwe internationale nummering gekregen. Alleen Rusland is uitgezonderd meen ik ergens gelezen te hebben. En nieuw aangebrachte nummers zijn makkelijk te lezen ;)
pi_135522429
quote:

[..]

nee dat is een initiatief van de Bond van Treinspottersvrouwen den ik :)
pi_135522450
Bwoah schiet op trein, ik ben toe aan een pint :D
pi_135522470
quote:
3s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Die kwamen elke avond thuis met de kop op onweer omdat ze weer eens niet leesbaar waren?
pi_135522497
quote:
3s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Vroegâh gingen wij naar opa en oma in Delft, bij 't Harde de snelweg op. Spoorlijn ernaast, rond Utrecht nog geen A28 die af was, maar bijna langs de hele lengte een spoorlijn. Op een gegeven moment waren er heel veel bomen weg en kon je de treinen heel goed zien langsrijden in plaats van dat ze verstopt waren. En mijn pa ons wijsmaken dat hij dat had geregeld, dat kappen van die bomen, bij rijkswaterstaat :D
pi_135522505
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:47 schreef Viezze het volgende:

[..]

Die kwamen elke avond thuis met de kop op onweer omdat ze weer eens niet leesbaar waren?
dat laat zich dan raden he :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')