Onzin. Het is gewoon een ambtenaar die aan zijn kinderen wil laten zien dat papa een aantoonbare verandering heeft aangebracht. Die locs zijn namelijk in hun thuisland al geregistreerd, dat is al een jarenlange verplichting en zo zijn ze ook genummerd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:46 schreef b2py het volgende:
Ken de inhoudelijke situatie niet, maar zo'n maatregel is vaak het gevolg van eerdere fouten die gemaakt zijn waaruit blijkt dat zoiets nodig is.
Bier.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hallo. Denk je dat er zo'n onderdeel niet in zit zolang ik er wat mee te maken heb?
ja. Daarom zit het rechtssysteem van diverse Amerikaanse staten ook vol met allerlei absurde wetten als "het is verboden om een paard met een pollepel te slaan." En zo. Kan DeaDLocK2K je vast wel meer over vertellen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:46 schreef b2py het volgende:
Ken de inhoudelijke situatie niet, maar zo'n maatregel is vaak het gevolg van eerdere fouten die gemaakt zijn waaruit blijkt dat zoiets nodig is.
Die ene lokale wet waarin staat dat vrouwen alleen auto mogen rijden als er een man is die voor de auto uitloopt is nog wel mijn lievelings.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Daarom zit het rechtssysteem van diverse Amerikaanse staten ook vol met allerlei absurde wetten als "het is verboden om een paard met een pollepel te slaan." En zo. Kan DeaDLocK2K je vast wel meer over vertellen.
quote:Indiana: The value of pi is 4, and not 3.1415.
Dat weet je niet en je moet je afvragen of het middel niet erger is dan de kwaal. Het is trouwens geen verandering van het rechtssysteem maar verbizarring van de wetgeving opzich.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:17 schreef b2py het volgende:
Als Amsterdam nooit was gebeurd waren de veiligheidsnormen ook nooit aangepast. Blijkbaar is het in Venlo één keer zo erg uit de hand gelopen dat het nodig is. Dan kan er elders in de wereld een nog bizarder rechtssysteem zijn, houdt niet in dat we de onze daar niet naar toe mogen trekken als dat nodig geacht wordt.
Ja klopt, er is daar een keertje een hekje van 61 cm hoog open blijven staan. WAARDOOR ALLEMAAL KWADE MENSEN MET TERRORISTISCHE BEDOELINGEN ZOMAAR OP HET TERREIN KONDEN KOMEN!!!!!!!!!! EN DIT MAG WEL PRORAIL.????????quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:17 schreef b2py het volgende:
Blijkbaar is het in Venlo één keer zo erg uit de hand gelopen dat het nodig is.
Ja precies dat. Als de VS al dat geld wat nu in Irak en Afghanistan en de antiterrorismemaatregelen gestoken is hadden geïnvesteerd in zorg, armoedebestrijding, educatie en infrastructuur waren ze in plaats van een derdewereldland met westerse normen en waarden een daadwerkelijk welvarende natie geweest.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt, er is daar een keertje een hekje van 61 cm hoog open blijven staan. WAARDOOR ALLEMAAL KWADE MENSEN MET TERRORISTISCHE BEDOELINGEN ZOMAAR OP HET TERREIN KONDEN KOMEN!!!!!!!!!! EN DIT MAG WEL PRORAIL.????????
Dat weet ik wel heel erg zeker.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:24 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dat weet je niet en je moet je afvragen of het middel niet erger is dan de kwaal. Het is trouwens geen verandering van het rechtssysteem maar verbizarring van de wetgeving opzich.
Vertrouwelijke bullshit enzo zeker, ja kan ik niets mee.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
http://www.divinecaroline(...)ifty-bizarre-us-laws
[..]
Misschien is het handig als je een cirkel tekent dat het geen spiraal wordt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:33 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dat zou wiskunde een stuk makkelijker hebben gemaakt.
En dús is het maar ook een goed idee. Top joh.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:33 schreef b2py het volgende:
Dat nog niet eens. Het staat gewoon in ILenT rapporten.
Dat is de vervolgvraag.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:42 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
En dús is het maar ook een goed idee. Top joh.
Ook daar kan je een wet voor maken, in de VS in ieder geval...quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Misschien is het handig als je een cirkel tekent dat het geen spiraal wordt.
Is het niet andersom: de nummers zijn er net opgeplakt, en om ze te laten kleven, is de trein extra schoon gemaakt op die plek?quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:44 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ook daar kan je een wet voor maken, in de VS in ieder geval...
Over die registratienummers; is hetgeen waar de discussie nu over gaat ook de reden dat de registratienummers op NS treinen altijd schoon zijn gemaakt? Valt me de laatste tijd op dat, vooral bij vieze treinen, de nummers goed zichtbaar zijn gemaakt.
Ja, daar gaat mijn hele argumentatie dus over :p Flapdrolleke.quote:
Nee dat is niet de reden, dat is gewoon beleid. Treinen zijn de laatste jaren aan de buitenkant sowieso schoner én al het materieel heeft de nieuwe internationale nummering gekregen. Alleen Rusland is uitgezonderd meen ik ergens gelezen te hebben. En nieuw aangebrachte nummers zijn makkelijk te lezenquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:44 schreef Viezze het volgende:
[..]
Over die registratienummers; is hetgeen waar de discussie nu over gaat ook de reden dat de registratienummers op NS treinen altijd schoon zijn gemaakt? Valt me de laatste tijd op dat, vooral bij vieze treinen, de nummers goed zichtbaar zijn gemaakt.
nee dat is een initiatief van de Bond van Treinspottersvrouwen den ikquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:44 schreef Viezze het volgende:
[..]
Die kwamen elke avond thuis met de kop op onweer omdat ze weer eens niet leesbaar waren?quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dat is een initiatief van de Bond van Treinspottersvrouwen den ik
Vroegâh gingen wij naar opa en oma in Delft, bij 't Harde de snelweg op. Spoorlijn ernaast, rond Utrecht nog geen A28 die af was, maar bijna langs de hele lengte een spoorlijn. Op een gegeven moment waren er heel veel bomen weg en kon je de treinen heel goed zien langsrijden in plaats van dat ze verstopt waren. En mijn pa ons wijsmaken dat hij dat had geregeld, dat kappen van die bomen, bij rijkswaterstaatquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dat is een initiatief van de Bond van Treinspottersvrouwen den ik
dat laat zich dan raden hequote:Op woensdag 15 januari 2014 15:47 schreef Viezze het volgende:
[..]
Die kwamen elke avond thuis met de kop op onweer omdat ze weer eens niet leesbaar waren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |