SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door MrvanTrapZ op 14-01-2014 23:16:05 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Best een tof team zo voor iemand die arm is
Alleen Song lijkt me kudt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Voordeel van Sanchez is dat hij linkt aan al die TOTY spelers van Barca, mensen die zo'n speler hebben willen er een bruut team omheen bouwen en dan is Sanchez een leuke optie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zie ze idd voor 65k BIN staan, trekt wel bij als er een nieuw TOTW is en de TOTY afgelopen is.![]()
Moet je wel Sirigu nemen want nu heeft Thiago Silva 6 chem.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:09 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Song lijkt me kudt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoeveel heb je hieraan uitgegeven? 600k ofzo?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:09 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Song lijkt me kudt.![]()
Godverdehoerentyfusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moet je wel Sirigu nemen want nu heeft Thiago Silva 6 chem.![]()
![]()
![]()
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Nog niksquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoeveel heb je hieraan uitgegeven? 600k ofzo?
Heb alleen T. Silva, Eto'o, Willian, Sanchez en De Bruyne
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Allemaal uit packs? Edit: niet goed gelezenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nog niks
Heb alleen T. Silva, Eto'o, Willian, Sanchez en De Bruyne![]()
![]()
![]()
Wil je sowieso die opstelling?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nog niks
Heb alleen T. Silva, Eto'o, Willian, Sanchez en De Bruyne![]()
![]()
Nee. Alleen Sanchez.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Allemaal uit packs? Edit: niet goed gelezenFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Neequote:![]()
Ik speel nu 4-1-2-1-2
Song is juist erg goed dit jaarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:09 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Song lijkt me kudt.![]()
Vind hem echt fucking traag, en ik ben Busquets op die positie gewendquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Song is juist erg goed dit jaar![]()
![]()
Busquets is gay.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vind hem echt fucking traag, en ik ben Busquets op die positie gewendFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Heb je toegevoegd aan foto in OP.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd aan foto in OP.![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iemand met een PS3, ABN AMRO en 100k excess coins?![]()
![]()
Wie weet er een oplossing voor de rechterkant?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Dani Alves voor IF Fernandes of Hulk voor Lucas Lucas voor Hulkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:25 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet er een oplossing voor de rechterkant?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |