En dan? Het is geen Moslim die direct over de rooie gaat.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:10 schreef CherryOnTop het volgende:
Verbrand een bijbel voor z'n neus.
En dan als ie woedend wordt zeggen: Zo voel ik me nou ook als jij jouw geloof aan mij op probeert te dringen.quote:
Oh, ik dacht dat alle gelovigen over de rooie zouden gaan als je hun heilige boek in de fik steektquote:Het is geen Moslim die direct over de rooie gaat.![]()
HEUJ WAT ZEI JIJ DAAR!?!?!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En dan? Het is geen Moslim die direct over de rooie gaat.![]()
Tja, blij is anders waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:13 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
En dan als ie woedend wordt zeggen: Zo voel ik me nou ook als jij jouw geloof aan mij op probeert te dringen.
[..]
Oh, ik dacht dat alle gelovigen over de rooie zouden gaan als je hun heilige boek in de fik steekt
Vanuit zijn optiek helemaal logisch. Sterker nog, ik kan me bijna niet voorstellen dat je als ouder hier heilig van overtuigd bent, je niet alles doet wat in je macht ligt om je kind te bekeren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hij wil jouw 'om' hebben omdat hij zoveel om jouw geeft en niet wil dat jij (naar zijn geloof) niet het eeuwige leven in de hemel gaat ontvangen als je er niet meer bent.
Nee gelukkig niet. Maar het komt wel regelmatig voor, zomaar uit het niets krijg ik dan een mailtje/whatsapp enz met dat soort dingenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:16 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Woon je nog thuis waardoor hij je dagelijks lastig valt met die onzin.
Nee joh, veel gelovigen hebben daar schijt aan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:13 schreef CherryOnTop het volgende:
Oh, ik dacht dat alle gelovigen over de rooie zouden gaan als je hun heilige boek in de fik steekt
Wut? Nee hier klopt helemaal niks van. Je wordt niet be/veroordeeld op hoeveel mensen jij hebt bekeerd of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:16 schreef marzman het volgende:
Dat doet hij voor zichzelf, eigenbelang dus eigenlijk. Een echte Christen gelooft dat hij als hij dood is voor god zal staan en dat die aan hem zal vragen wat hij er aan gedaan heeft om jou op het rechte pad (lees: het Christen pad) te houden/krijgen. Daar zal hij dan ook op worden beoordeeld en daarom handeld hij zo. Jehova's doen het nog wat extremer met van deur tot deur te gaan.
O ik dacht dat ie je er dagelijks mee lastig viel omdat je thuis woonde ofzo. Is negeren een optie? Doen alsof het spam is?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:16 schreef Robin1988 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Maar het komt wel regelmatig voor, zomaar uit het niets krijg ik dan een mailtje/whatsapp enz met dat soort dingen
psychosequote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:09 schreef Robin1988 het volgende:
Een jaar of 6/7 geleden ongeveer is hij gaan geloven in christendom
Dat geloof ik ook niet, maar dat staat wel zo in de bijbel. http://nl.wikipedia.org/wiki/Dag_des_oordeelsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wut? Nee hier klopt helemaal niks van. Je wordt niet be/veroordeeld op hoeveel mensen jij hebt bekeerd of iets dergelijks.
Haha ja dat zou ik kunnen doen maar dan voel ik mij weer zo respectloos.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:18 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
O ik dacht dat ie je er dagelijks mee lastig viel omdat je thuis woonde ofzo. Is negeren een optie? Doen alsof het spam is?
Veel christenen zullen het opvatten als een belediging waarschijnlijk ja. Maar een gedrukt exemplaar bezit weinig waarde voor de gemiddelde christen. In ieder geval lang niet zoveel als dat de Koran voor Mohammedanen heeft.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee joh, veel gelovigen hebben daar schijt aan.
Of als hij je stuurt: als je van mij houdt dan..... Terugsturen: als je van mij houdt dan hou je hiermee op.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:19 schreef Robin1988 het volgende:
[..]
Haha ja dat zou ik kunnen doen maar dan voel ik mij weer zo respectloos.
Das wel een goeie ja dankje.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:19 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Of als hij je stuurt: als je van mij houdt dan..... Terugsturen: als je van mij houdt dan hou je hiermee op.
Waar dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:19 schreef marzman het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook niet, maar dat staat wel zo in de bijbel.
Een belediging is wat anders dan over de rooie gaan natuurlijk. Voor zover ik echte christenen ken maakt het hen niks uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Veel christenen zullen het opvatten als een belediging waarschijnlijk ja. Maar een gedrukt exemplaar bezit weinig waarde voor de gemiddelde christen. In ieder geval lang niet zoveel als dat de Koran voor Mohammedanen heeft.
Nee. Je moet geloven dat Jezus de zoon van god is die voor ieders zonden is gestorven en de dood heeft overwonnen door weer op te staan en naast zijn vader op de troon plaats te nemen in de hemel. Dat jij als christen andere mensen vervolgens wil vertellen van het schijnbaar geweldige nieuws over Jezus en het christendom is een gevolg, absoluut geen voorwaarde.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:19 schreef marzman het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook niet, maar dat staat wel zo in de bijbel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |