quote:Met maar liefst veertig camera's in en rondom De School laten we zien hoe het er écht aan toe gaat op een middelbare school.
Niet eerder werd het schoolleven zo direct en volledig in beeld gebracht. Welkom bij De School!
Sletje gaat neuken in belgiequote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:57 schreef Chai het volgende:
Ik schakelde wat later in, wat is dat België gedoe nou?
Moah als ik dan toch post als het topic bijna vol is dan ken ik net zo goed de nieuwe maken wah.quote:
Uhuquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar die kerel kon niet naar haar toe komen?
Nope, wss is het een gast van 45 ofzeuquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
En dat vinden haar ouders goed?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind het zo vreemd dat die ouders het NIET goed vinden dat hij naar haar zou komen, maar schijbaar wel prima dat zij daarheen gaatquote:
Ja wtf.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Vind het zo vreemd dat die ouders het NIET goed vinden dat hij naar haar zou komen, maar schijbaar wel prima dat zij daarheen gaat
Psychiater, want hij krijgt pillen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:58 schreef Little_Acorn het volgende:
Psychiater of psycholoog? Is wel een verschilletje
Naast slaappillen nog wat anders? Want die kan de huisarts toch ook voorschrijven?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:59 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Psychiater, want hij krijgt pillen.
Wel vreemd dat hij daarnaast geen psycholoog heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |