Om met elkaar te kunnen opschieten, heb je twee welwillende personen nodig, he?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:23 schreef Noriega het volgende:
Ik wil gewoon ontspannen met alle huisgenoten kunnen opschieten.
Dat dus. Zorg gewoon dat je geen last hebt van elkaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je hoeft niet iedereen aardig te vinden, TS.
En niet iedereen hoeft jou aardig te vinden.
Ik vind het een onprettig idee om in een groep te leven waarin een persoon mij zonder reden niet welkom lijkt te vinden. Zeker als ze anderen het wel met hem kunnen vinden. Ik ben bang dat het tegen me kan gaan werken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:25 schreef Kandijfijn het volgende:
Je vindt 6 van de 7 mensen tof. Dat is al redelijk uniek. Met een kan je minder goed overweg.
Wat is nu het probleem? Je hoeft niet iedereen aardig en niet iedereen hoeft jou aardig te vinden
Denk ik ook wel eens aan. Maar zou niet weten hoe het aan te pakken. Ik ben bang dan niet serieus genomen te worden en het wellicht tegen me gaat werken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:43 schreef hoas het volgende:
Even simpel als doeltreffend, vraag het hem gewoon!
Je stelt je aan, zoiets ga je overal wel eens meemaken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:46 schreef Noriega het volgende:
[..]
Ik vind het een onprettig idee om in een groep te leven waarin een persoon mij zonder reden niet welkom lijkt te vinden. Zeker als ze anderen het wel met hem kunnen vinden. Ik ben bang dat het tegen me kan gaan werken.
Was dit vanaf moment 1 al zo dan? Want je geeft zelf aan hem niet aardig te vinden enzo. Dus is het niet een oorzaak/gevolg?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:46 schreef Noriega het volgende:
mij zonder reden niet welkom lijkt te vinden
En toch verander je er niets aan, misschien moet je je niet zo druk maken over dit soort dingen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:46 schreef Noriega het volgende:
[..]
Ik vind het een onprettig idee om in een groep te leven waarin een persoon mij zonder reden niet welkom lijkt te vinden. Zeker als ze anderen het wel met hem kunnen vinden. Ik ben bang dat het tegen me kan gaan werken.
Ik vind dat wij stroefjes met elkaar omgaan, hoe zie jij dat? En dan 1 op 1 natuurlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:47 schreef Noriega het volgende:
[..]
Denk ik ook wel eens aan. Maar zou niet weten hoe het aan te pakken. Ik ben bang dan niet serieus genomen te worden en het wellicht tegen me gaat werken.
Dat is wel zo, maar het lijkt mij niet erg fijn om dan juist met die persoon dan een huis te delen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je hoeft niet iedereen aardig te vinden, TS.
En niet iedereen hoeft jou aardig te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |