abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135609917
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:24 schreef Weissman het volgende:

[..]

Wat nou, dit is toch dé plek om PUA-wannabe's af te zeiken? _O-
Ik denk dat er genoeg mannen diep van binnen dat wel gewoon zouden willen doen maar het vanwege het ongemak achterwege laten...
Rustig aan.
pi_135610070
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk dat er genoeg mannen diep van binnen dat wel gewoon zouden willen doen maar het vanwege het ongemak achterwege laten...
Oh, elke keer als ik hier lurk worden PUA's of mannen die makkelijker met vrouwen omgaan neergezet als untermenschen.

Alsof onhandig zijn met vrouwen/mannen een hoger doel dient of een hogere intelligentie vereist ofzo :')
pi_135610139
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:41 schreef Weissman het volgende:

[..]

Oh, elke keer als ik hier lurk worden PUA's of mannen die makkelijker met vrouwen omgaan neergezet als untermenschen.

Alsof onhandig zijn met vrouwen/mannen een hoger doel dient of een hogere intelligentie vereist ofzo :')
Ik denk dat mensen hier stuk gaan op het stukje objectificatie wat erbij gepaard gaat :P
Rustig aan.
pi_135610227
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen hier stuk gaan op het stukje objectificatie wat erbij gepaard gaat :P
Ik denk dat het vooralsnog frustratie is :')
pi_135610263
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:46 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooralsnog frustratie is :')
Ik val er ook wel een beetje over als mensen gaan vertellen hoe goed ze wel niet zijn oid :P
Maar misschien zijn dat de losers van de pua :) Op zoek naar een toneel :o
Rustig aan.
pi_135610363
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik val er ook wel een beetje over als mensen gaan vertellen hoe goed ze wel niet zijn oid :P
Maar misschien zijn dat de losers van de pua :) Op zoek naar een toneel :o
Maar als ze een forum nodig hebben om te zeggen hoe slecht ze wel niet zijn, dan kan dat wel ? :')

mind=blown

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2014 17:53:20 ]
pi_135610716
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:52 schreef Weissman het volgende:

[..]

Maar als ze een forum nodig hebben om te zeggen hoe slecht ze wel niet zijn, dan kan dat wel ? :')

mind=blown
Wiewat?
Ik begrijp je even niet.
De mensen in dit topic zeggen slecht te zijn in versieren, dat kan omdat ze toch enigszins constructief ermee bezig willen zijn soms. :+ Zou wel iets vaker kunnen maargoed.
Rustig aan.
pi_135611196
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:15 schreef Weissman het volgende:

[..]

Nee joh, je bent toch niet zo'n PUA kneus ofzo :r
Nee, ik vraag me gewoon af of mensen het wel eens doen. Ik doe het zelf namelijk nooit.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_135632116
Lol dat denk ik dus ook altijd daarom zeg ik maar niks :')

Ik zwaai naar dieren.
pi_135635532
Ik wil niet huilie huilie komen doen, maar ik vraag me wel steeds vaker af waarom ik praktisch weinig tot geen vrouwen in mijn leven heb :P

Nu ik 24 ben, hebben vrijwel alle mannelijke leeftijdsgenoten wel een vriendin, of regelmatig scharreltjes. Ik heb al ruim 2 jaar geen vrouw aangeraakt.

Weet wel dat dit deels komt omdat ik zelf ook niet echt actief op zoek ben, maar er zijn veel meer jongens die dit niet doen en zij komen wel vrouwen tegen op de een of andere manier.
pi_135645709
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 11:18 schreef Gengar het volgende:
Ik wil niet huilie huilie komen doen, maar ik vraag me wel steeds vaker af waarom ik praktisch weinig tot geen vrouwen in mijn leven heb :P

Nu ik 24 ben, hebben vrijwel alle mannelijke leeftijdsgenoten wel een vriendin, of regelmatig scharreltjes. Ik heb al ruim 2 jaar geen vrouw aangeraakt.

Weet wel dat dit deels komt omdat ik zelf ook niet echt actief op zoek ben, maar er zijn veel meer jongens die dit niet doen en zij komen wel vrouwen tegen op de een of andere manier.
Hoe vaak neem je vrouwen waar dan? Als je ze nooit in het wild tegenkomt gaat het ook wat lastig allemaal.
pi_135646694
quote:

Tja, daar kunnen we niet echt antwoord op geven nu we je niet kennen (irl). Heb je misschien een foto van jezelf of zo? Dat geeft wellicht wat aanknopingspunten.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 19 januari 2014 @ 00:31:00 #213
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135663019
quote:

Ach, als ik soms zie hoe makkelijk andere mannen 'scoren' die ik lager inschat dan mezelf twijfel ik ook weleens aan mijn eigen kunnen. De enige oplossing is toch op pad gaan en gewoon risico's durven nemen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135669131
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 00:31 schreef yats het volgende:

[..]

Ach, als ik soms zie hoe makkelijk andere mannen 'scoren' die ik lager inschat dan mezelf twijfel ik ook weleens aan mijn eigen kunnen. De enige oplossing is toch op pad gaan en gewoon risico's durven nemen.
Meer slap ouwehoeren denk. (8>
Rustig aan.
  zondag 19 januari 2014 @ 11:20:12 #215
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135669172
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 11:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Meer slap ouwehoeren denk. (8>
Dat is geen garantie, ik doe niet anders. O-)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_135669198
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 11:20 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is geen garantie, ik doe niet anders. O-)
Er zijn geen garanties, get over it. :o
Rustig aan.
  zondag 19 januari 2014 @ 11:38:16 #217
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135669541
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 11:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Er zijn geen garanties, get over it. :o
I will my friend. Redelijke kans dat ik hier binnenkort niet meer te zien ben. :@
pi_135669546
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 11:38 schreef yats het volgende:

[..]

I will my friend. Redelijke kans dat ik hier binnenkort niet meer te zien ben. :@
Eigen topic aanmaken: als versieren makkelijk gaat.
Ja tochhh, nie dan.

Ik zit nu te denken... Als ik een beetje uitga dan push ik mezelf toch wel iets sneller naar een gesprek toe, denk dat het komt omdat mensen stilstaan...

Wil eigenlijk meer knappe aantrekkelijke meisjes aanspreken buiten het uitgaan, maar wil er eigenlijk geen hoofdzaak van maken...
Sommige mensen gaan pick up doen op straat oid, daar heb ik dan geen behoefte aan, maar als ik een broek ga kopen en ik sta in een winkel dan vind ik dat wel een goed plekje om dat wel weer te doen.
Rustig aan.
  zondag 19 januari 2014 @ 11:41:17 #219
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135669575
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 11:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Eigen topic aanmaken: als versieren makkelijk gaat.

Ja tochhh, nie dan.
Ik ben nog steeds geen held in versieren, maar soms is dat niet nodig om toch (mogelijk) succes te hebben.
pi_135671178
Ik laat me versieren.
pi_135687441
Ik heb morgen een date, mar ik weet niet of ik blij moet zijn of een ander gevoel.

ht is met een meisje van Tinder. Ze woont in zuid Limburg, en ze komt morgen ochtend naar mij toe met de trein. Middags moet ze weer terug omdat ze naar school moet.

Dit is een week bekend bij ons beide, mar nu pas brengt het gevoel bij mij door dat het misschien niet is zoals ik ( of we) hopen.

Ik heb met het meisje 2 weken intensief contact. Whatsapp, bellen, FB. De hele dag door, tijdens werk, fiets, school.

Vorige week dinsdag aan de telefoon vertelde ze dat ze ochtends op maandag iedere dag vrij is. Dus ik vroeg of ze wilde komen, zodat we elkaar zouden zien.

Ze antwoordde met dat z me leuk vind zoals ze me nu kent, maar dat ze bang is dat alles anders zal zijn nadat we elkaar zien. Waar ze een punt heeft maar ik heb haar verteld dat we het moesten proberen, het een kans gaven.

Uiteindelijk stemde ze hierin mee en meteen ging ze uitvogelen hoela ze hier moest zijn en nu staat het nog steeds geplant voor morgen.

Ik wil haar heel graag zien, maar ik heb het gevoel dat ze gelijk is. Misschien ben ik wat voorbarig of wat onzeker, maar toch he.
pi_135687618
quote:
15s.gif Op zondag 19 januari 2014 19:10 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb morgen een date, mar ik weet niet of ik blij moet zijn of een ander gevoel.

ht is met een meisje van Tinder. Ze woont in zuid Limburg, en ze komt morgen ochtend naar mij toe met de trein. Middags moet ze weer terug omdat ze naar school moet.

Dit is een week bekend bij ons beide, mar nu pas brengt het gevoel bij mij door dat het misschien niet is zoals ik ( of we) hopen.

Ik heb met het meisje 2 weken intensief contact. Whatsapp, bellen, FB. De hele dag door, tijdens werk, fiets, school.

Vorige week dinsdag aan de telefoon vertelde ze dat ze ochtends op maandag iedere dag vrij is. Dus ik vroeg of ze wilde komen, zodat we elkaar zouden zien.

Ze antwoordde met dat z me leuk vind zoals ze me nu kent, maar dat ze bang is dat alles anders zal zijn nadat we elkaar zien. Waar ze een punt heeft maar ik heb haar verteld dat we het moesten proberen, het een kans gaven.

Uiteindelijk stemde ze hierin mee en meteen ging ze uitvogelen hoela ze hier moest zijn en nu staat het nog steeds geplant voor morgen.

Ik wil haar heel graag zien, maar ik heb het gevoel dat ze gelijk is. Misschien ben ik wat voorbarig of wat onzeker, maar toch he.
Je zit liever in een nep relatie heel lang? Ik denk dat je gek wordt als je niks probeert.
Rustig aan.
pi_135687671
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 19:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je zit liever in een nep relatie heel lang? Ik denk dat je gek wordt als je niks probeert.
Dat dacht ik toen ook. Ik heb zelf 2.5 jaar lang meegemaakt dat ik intensief contact had met een meisje, dat wilde ik nu voorkomen.

Maar nu knaagt het gevoel dat ik haar na morgenmiddag nooit meer zal spreken zoals eerst.
pi_135687683
quote:

Oh god, jij weer. Voor hetzelfde geld is het heel leuk. Gewoon proberen dus. Overigens kan ik vaak wel inschatten of ik iemand irl wel leuk vind.
pi_135687733
quote:
14s.gif Op zondag 19 januari 2014 19:15 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Dat dacht ik toen ook. Ik heb zelf 2.5 jaar lang meegemaakt dat ik intensief contact had met een meisje, dat wilde ik nu voorkomen.

Maar nu knaagt het gevoel dat ik haar na morgenmiddag nooit meer zal spreken zoals eerst.
2,5 jaar virtueel contact bedoel je, zonder elkaar irl te hebben gezien?
pi_135687754
quote:
14s.gif Op zondag 19 januari 2014 19:15 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Weetje wat mij zou knagen? Dat ik de moed opgeef en het geen eens een kans meer geef.
Lekker gezellig is dat.. En jij zit nu opt randje te balanceren hoor als je dit afzegt dan ga jij je behoorlijk klote voelen.

Kzit teveel op Fok, ik ga weg hier :o
Rustig aan.
pi_135688012
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 19:16 schreef Fascination het volgende:

[..]

2,5 jaar virtueel contact bedoel je, zonder elkaar irl te hebben gezien?
Ja. dat wil ik nu voorkomen.

Ik ga het ook niet afzeggen maar ik heb het gevoel dat ik toch tegenval, als ik mijzelf zo zie in de spiegel,
pi_135688362
quote:
14s.gif Op zondag 19 januari 2014 19:21 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ja. dat wil ik nu voorkomen.

Ik ga het ook niet afzeggen maar ik heb het gevoel dat ik toch tegenval, als ik mijzelf zo zie in de spiegel,
Als ze duidelijke, niet verhullende pics van je heeft gezien, zit dat wel goed toch?
pi_135688419
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 19:28 schreef Fascination het volgende:

[..]

Als ze duidelijke, niet verhullende pics van je heeft gezien, zit dat wel goed toch?
Niet iedereen zit in KPD :P
  zondag 19 januari 2014 @ 19:35:49 #230
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135688727
quote:

[..]

Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_135688845
quote:

[..]

Bedankt dat je hier zo grappig over doet.
pi_135689081
quote:
14s.gif Op zondag 19 januari 2014 19:38 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Tja dan vindt ze je maar lelijk. Als je er niet naartoe gaat zul je er nooit achterkomen.

Als je thuis blijft zitten weet je in ieder geval zeker dat het niks wordt. ;)
pi_135689258
quote:
14s.gif Op zondag 19 januari 2014 19:38 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ben gewoon serieus, hoor. Heb best vaak gehad dat ik een vrouw irl er leuker uit vond zien dan op foto.
  zondag 19 januari 2014 @ 19:49:43 #234
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135689384
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 19:47 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ben gewoon serieus, hoor. Heb best vaak gehad dat ik een vrouw irl er leuker uit vond zien dan op foto.
Meestal van vrouwen die nog nooit nagedacht hebben over gunstige hoek, maar gewoon een random foto hebben gekozen :7
pi_135689578
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Meestal van vrouwen die nog nooit nagedacht hebben over gunstige hoek, maar gewoon een random foto hebben gekozen :7
Precies, het moeten geen getrukeerde foto's zijn.
  zondag 19 januari 2014 @ 19:57:27 #236
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135689746
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 19:54 schreef Fascination het volgende:

[..]

Precies, het moeten geen getrukeerde foto's zijn.
Meest verderfelijk zijn trouwens wel de vrouwen die 5 jaar oude foto's kiezen :') Toen ze nog niet dik waren :')
  zondag 19 januari 2014 @ 19:57:59 #237
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135689773
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 19:57 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Meest verderfelijk zijn trouwens wel de vrouwen die 5 jaar oude foto's kiezen :') Toen ze nog niet dik waren :')
Schuldig. :7
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 19 januari 2014 @ 19:58:33 #238
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135689792
quote:
10s.gif Op zondag 19 januari 2014 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Schuldig. :7
Beetje dom, nietwaar? :')
pi_135689803
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 19:47 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dat is het punt. Zij is super mooi, ze stuurde me gister avond een foto dat ze uitging hoe ze eruit zag op dat moment en ze was echt zo mooi.

Het maakt me bang gewoon. Ook met het feit dat ze de afgelopen dagen wat stiller is dan anders.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2014 19:59:28 ]
pi_135690033
Gewoon (door laten) gaan Vlaggenroof! Wat is nu het ergste wat er kan gebeuren? Jij bent de persoon die ze tot nu toe leuk vind, gewoon doen, nee heb je, ja kun je krijgen. Klikt het niet, helaas, maar je hebt het wel gedaan :)
  zondag 19 januari 2014 @ 20:04:44 #241
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135690066
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Gewoon (door laten) gaan Vlaggenroof! Wat is nu het ergste wat er kan gebeuren? Jij bent de persoon die ze tot nu toe leuk vind, gewoon doen, nee heb je, ja kun je krijgen. Klikt het niet, helaas, maar je hebt het wel gedaan :)
Eens. Ik snap Vlag ook niet al te best. Als het keihard faalt heb je in ieder geval een date gehad met een extreem lekker wijf :D
pi_135693971
Even een vraag hier achterlaten, want ik herken wel iets in wat Vlaggenroof nu vertelt.

Onlangs had ik een date met iemand met wie ik al bijna twee maanden via internet contact heb. In de aanloop naar de date werd het internetcontact om wat voor reden dan ook een stuk minder dan wat het eerst was, maar goed, de date ging wel gewoon door. En die was ook gezellig en geen moment ongemakkelijk en zo, en aan het eind vroeg zij mij zelf of het voor herhaling vatbaar was. Ik zei van wel en dat ik haar graag nog eens zou zien en dat vond ze kennelijk wel prima, want ze zei 'dat mag'.

Maar sindsdien is het contact dus weer bijna nul geworden. Ik wil wel voorstellen om een tweede date te plannen, maar zou ik dat niet van haar af moeten laten hangen? Waarom zou ze zelf de indruk geven dat er wel een vervolg inzit als dat later alsnog nergens uit blijkt?
pi_135694496
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:05 schreef denkwerk het volgende:
Even een vraag hier achterlaten, want ik herken wel iets in wat Vlaggenroof nu vertelt.

Onlangs had ik een date met iemand met wie ik al bijna twee maanden via internet contact heb. In de aanloop naar de date werd het internetcontact om wat voor reden dan ook een stuk minder dan wat het eerst was, maar goed, de date ging wel gewoon door. En die was ook gezellig en geen moment ongemakkelijk en zo, en aan het eind vroeg zij mij zelf of het voor herhaling vatbaar was. Ik zei van wel en dat ik haar graag nog eens zou zien en dat vond ze kennelijk wel prima, want ze zei 'dat mag'.

Maar sindsdien is het contact dus weer bijna nul geworden. Ik wil wel voorstellen om een tweede date te plannen, maar zou ik dat niet van haar af moeten laten hangen? Waarom zou ze zelf de indruk geven dat er wel een vervolg inzit als dat later alsnog nergens uit blijkt?
Vrouwen kunnen ook onzeker zijn. Dus gewoon zelf vragen.
pi_135696028
quote:

Als je echt een slecht gevoel hebt die verder gaat dan zenuwachtig zijn , dan zou ik het niet doen. :7
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_135696663
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen ook onzeker zijn. Dus gewoon zelf vragen.
Maar waar zou ze dan in dit geval onzeker over moeten zijn?

Misschien moeten de vrouwen in dit topic ook nog eens hun mening geven :P
pi_135696773
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:41 schreef denkwerk het volgende:

[..]

Maar waar zou ze dan in dit geval onzeker over moeten zijn?

Misschien moeten de vrouwen in dit topic ook nog eens hun mening geven :P
Hetzelfde als jij...
pi_135697016
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:05 schreef denkwerk het volgende:

Maar sindsdien is het contact dus weer bijna nul geworden.
Enig idee waarom?
pi_135697222
Ik denk niet dat ze onzeker is, maar ze vindt het niet genoeg spannend , iets in die aard. Dus haar wat meer verleiden enz.
pi_135697315
quote:
6s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:49 schreef complicate het volgende:
Ik denk niet dat ze onzeker is, maar ze vindt het niet genoeg spannend , iets in die aard. Dus haar wat meer verleiden enz.
Meer verleiden is niet zo makkelijk als je al verlegen bent...
pi_135697473
quote:
6s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:49 schreef complicate het volgende:
:').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')