Dat heb ik gemerkt jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:18 schreef rolklem het volgende:
[..]
Huilen mag je op je kamer doen. Zodra je een vrouw ziet, helpt enthousiasme veel meer.
Zou je mij beschrijven als enthousiast?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt ja [ afbeelding ]
Nee... geremd eerder...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je mij beschrijven als enthousiast?
Maar volgens velen ben ik al zo dominant aanwezig. Ik probeer dat een beetje in te perken.quote:
Ik vind wel dat je veel charisma hebtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar volgens velen ben ik al zo dominant aanwezig. Ik probeer dat een beetje in te perken.
Ik vind je wel rustig, maar niet terughoudend.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:32 schreef Faxie het volgende:
Maar daar ben ik zelf ook wel eens naar geneigd overigens...
Maar dat is niet hetzelfde als dominant aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je veel charisma hebt
Tja ik ben niet zo'n druktemaker over het algemeen. Ik vind druktemakers vervelend.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind je wel rustig, maar niet terughoudend.
[..]
Maar dat is niet hetzelfde als dominant aanwezig zijn.
Dat vind ik dus ook vaak. Daarom probeer ik het enorm in te houden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik ben niet zo'n druktemaker over het algemeen. Ik vind druktemakers vervelend.
Dominant aanwezig zijn vind ik maar irritant...
Mja teveel inhouden is ook weer niet wenselijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook vaak. Daarom probeer ik het enorm in te houden.
Misschien dat dat het gereserveerde is dat je ziet.
hey kapitein! Hoe gaat het met jou?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:48 schreef Capstan het volgende:
Voor de statistieken: dit deel van de oude garde is niet van de straat, alleen maar goeddeels weg uit het topic
Hoe vind je mij overkomen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:51 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind jullie alle 2 heel erg onzeker overkomen en proberen dat te compenseren met jullie gedrag wat als gevolg heeft dat jullie over compenseren. En wat maakt het uit hoe jullie over komen op anderen. Dat is toch helemaal niet van belang? Doe gewoon waar jij je prettig bij voelt en als dat druk is prima niks mis mee. Je verzameld namelijk van zelf wel mensen om je heen die bij je passen en de rest valt af.
Vergelijk het met een drukke verjaardag. Je krijgt altijd een vorming van groepjes mensen. Moet je eens terug denken of goed terug denken aan zo een verjaardag. De mensen met de zelfde karakter eigenschappen zoeken elkaar op. Gewoon puur door hun zelf te zijnen ja, dus zo simpel is dat nou. Je moet alleen durven je zelf te zijn en je niet laten beļnvloeden van buiten of door anderen.
Gaat allemaal goed, hoor. Waar het de geest van dit topic betreft blijft het even afwachten, maar voor de rest mag ik niet mopperen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hey kapitein! Hoe gaat het met jou?
Legday niet skippen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:57 schreef SiIk het volgende:
Ik werd gisteren 'prominent aanwezig' genoemd. Hoe moet ik nu nog hosselen?
Jij laat je hosselen toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:57 schreef SiIk het volgende:
Ik werd gisteren 'prominent aanwezig' genoemd. Hoe moet ik nu nog hosselen?
Ja maarquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik ben niet zo'n druktemaker over het algemeen. Ik vind druktemakers vervelend.
Dominant aanwezig zijn vind ik maar irritant...
Ik kan niet zeggen dat ik je prominent aanwezig vond, de keren dat ik je heb gezien.quote:
ik heb je de laatste tijd niet veel meer gezien dus lastig te zeggenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe vind je mij overkomen?
gaan wat proberen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |