SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2014 19:32:09 ]
Dan nog is dat uhm.... erg weinigquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom ook maar een appeltje gepakt.
Jouw eetpatroon is inderdaad vrij komisch.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom ook maar een appeltje gepakt.
[..]
Is dat grappig?
Neh, iets anders. Gebakken aardappelschijfjes met kipschnitzel/filetlapje en een of andere groente. Maar watquote:
Een filetlapje vind ik lekkerderquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was wel gemarineerd maar meh nee... niet weer
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook een goed punt... ... geen idee nog
Je verzint smoesjes!!quote:
Gast, hoe kom jij de dag hiermee (en een appelquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hm, heb vandaag alleen 2 kaas ui bollen op en een restje dorito's.
Sperzieboontjes? worteltjes? of zo'n roerbakgroenten zooi uit de vriezer (lekker snel klaar en lekker)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neh, iets anders. Gebakken aardappelschijfjes met kipschnitzel/filetlapje en een of andere groente. Maar wat
[..]
Een filetlapje vind ik lekkerder
[..]
Zie hierboven
Dat klinkt wel heel lekkerquote:
Worteltjes?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neh, iets anders. Gebakken aardappelschijfjes met kipschnitzel/filetlapje en een of andere groente. Maar wat
Hmmz die roerbakgroenten is wel een idee. Morgen even naar de winkelquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sperzieboontjes? worteltjes? of zo'n roerbakgroenten zooi uit de vriezer (lekker snel klaar en lekker)
bloemkool?
Pas gehad, dus ga voor roerbakgroenten denk ik. Anders toch worteltjes, want sperzieboontjes ook pas gehadquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel lekker
[..]
Worteltjes?
Ik weet het, maar heb geen honger.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan nog is dat uhm.... erg weinig
Hehehe, dat is wel waar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Jouw eetpatroon is inderdaad vrij komisch.
Interen op mijn vet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gast, hoe kom jij de dag hiermee (en een appel) door?
Morgen bellen!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had lasagne![]()
[..]
Je verzint smoesjes!!
Is het ookquote:
Herkenbaar. En nee ik kom niet die kant opquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb zin om filmpje te kijken maar ik wil niet alleen kijken
Veel beter.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel iets beter dan dat plaatje van rival imo
Overigens vind ik dit nog beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |