SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mijn broer faalt, ik ben fantastisch, daarom eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor jou.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik dank uquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn broer faalt, ik ben fantastisch, daarom eenvoor jou.
NEENquote:
Deze manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie het ook nu pas
Your beauty never ever scared me.
Tot dat je te vaak hardcore luistertquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo een bed met matras ophalen bij iemand.. nu kreeg ik een foto van het matras en die zag er schoon uit en er stond ook bij 'bij de rest staat het houtwerk ervoor maar is ook schoon'. Nu zie ik eens een rare streep.. is dat schaduw denken jullie?Ik hoop voor je dat het geen vlek is, maar het lijkt mij gewoon een schaduw hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie het ook nu pas
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ja naja als ze zegt de rest is OOK schoon neem ik aan dat ik me het verbeeld. Vind het anders sowieso een hele rare vlek qua grootte maar moet er toch een stukje voor rijden zoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het geen vlek is, maar het lijkt mij gewoon een schaduw hoor
Defineer: stukje voor rijden?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja naja als ze zegt de rest is OOK schoon neem ik aan dat ik me het verbeeld. Vind het anders sowieso een hele rare vlek qua grootte maar moet er toch een stukje voor rijden zo
Nee, want hardcore is alleen maar bam bam bam.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tot dat je te vaak hardcore luistertdan ben je hardstyle zo zat
Ik moet naar Odoorn toequote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Defineer: stukje voor rijden?
Heerlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want hardcore is alleen maar bam bam bam.
25km ongeveer?quote:
Als ze bij jou klaar zijn, stuur je ze dan even deze kant op?quote:
Serieus, zulke hoeren wil je?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als ze bij jou klaar zijn, stuur je ze dan even deze kant op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |