SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
je hebt twee notesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm, nu thuis. Raspatatje speciaal en vlammetjes meegenomen
RASPATAT!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm, nu thuis. Raspatatje speciaal en vlammetjes meegenomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
RASPATAT!!!!!!!!!!!!!![]()
btw divje.. ik denk toch dat je gelijk hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Hahawanneer kom kleine guyvie dit topic verstieren?
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:59 schreef Divje het volgende:
[..]!!
Hahawanneer kom kleine guyvie dit topic verstieren?
Jahoor gaat wel goed, weer veel te veel aan het FOK!ken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, niw, geen rivaliteit hier in BNW. Alles goed?
Er bestaat toch niet iets als teveel FOK!ken?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jahoor gaat wel goed, weer veel te veel aan het FOK!ken.
En met jou?
Kan nooit teveel zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jahoor gaat wel goed, weer veel te veel aan het FOK!ken.
En met jou?
Komt vast doordat de kroeg een ander merk bier had waar je sneller dronken van werdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Er bestaat toch niet iets als teveel FOK!ken?
Dronken hier, verder wel okémuziek staat wel hard aan.. hmm.
Warsteiner is veel lekkerder dan Krombacher ja, drink idd sneller door hahaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt vast doordat de kroeg een ander merk bier had waar je sneller dronken van werd
Heerlijk toch, af en toe zo'n avondje?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Warsteiner is veel lekkerder dan Krombacher ja, drink idd sneller door haha![]()
Heb nu ik thuis ben weer Keizers Kroon, wat een prut is dat dan
Dit wordt een eat, sleep, rave, repeat avond.. Heb 't al weer doorff eten en dan ga ik liggen. ben doodmoe
Morgen opstaan met bier.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Warsteiner is veel lekkerder dan Krombacher ja, drink idd sneller door haha![]()
Heb nu ik thuis ben weer Keizers Kroon, wat een prut is dat dan
Dit wordt een eat, sleep, rave, repeat avond.. Heb 't al weer doorff eten en dan ga ik liggen. ben doodmoe
Doorgaan morgenochtend!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heerlijk toch, af en toe zo'n avondje?
Zal morgenochtend ff minder zijn maar daar denk je nog maar niet aan Div
quote:
quote:
Als je dat een tijd elke dag doet heb je als je stopt echt paar dagen kater.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:58 schreef Divje het volgende:
Normaal in het weekend, maar heb er nou ook zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |