en anders zelf tekenen. eveneens een app:quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:56 schreef Hagelkaas het volgende:
Google heeft een mobiele app waarmee je een foto van tekst kan maken, die vervolgens wordt vertaald.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:01 schreef spijkerbroek het volgende:
http://www.zojirushi.com/(...)ual_pdf/ns_kcc05.pdf
Pagina 13
Is niet hetzelfde model, maar het display e.d. lijken hetzelfde.
Dank, maar die had ik zelf ook gevonden. Er missen dan nog drie symbolen.quote:
Het maakt zeker wat uit voor de smaak.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:47 schreef Kowloon het volgende:
Smaakt de rijst uit deze koker echt lekkerder dan uit een goedkopere variant?
Waar heb je jouw huidige rice cooker vandaan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:54 schreef Ashram het volgende:
[..]
Het maakt zeker wat uit voor de smaak.
Ik heb al meerdere rijstkokers gehad:
- simpele droogkokers
- een Zojirushi "neuro fuzzy logic" rijstkoker ==> huidig
Die dingen zijn super en zeker voor verschillende types rijst.
Het komt er echt net iets beter uit.
Ik heb al een volgende op het oog....eentje van Panasonic of Zojirushi.
Met name eentje met [b]inductiekoken[b]. Mijn ouders hebben er eentje en we gebruiken dezelfde merk/type rijst. En bij die koker van hen komt het gewoon fantastisch eruit...
Alleen, dat gaat rond de ¤300+ kosten en daar heb ik dan weer niet zoveel zin.
Door een kennis vanuit Hong Kong meegenomenquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:14 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Waar heb je jouw huidige rice cooker vandaan?
amazon.de > reiskocher. staat erg leuk spul tussen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:33 schreef habanero het volgende:
dit is een mooi apparaat zeg !
en welke rijst koker die je in Nederland kan kopen / bestellen komt in de richting van dit geweld ?
mijn bij de lokale toko gehaalde rijstkoker is er mee opgehouden dus wil graag een topper terug !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |