Alleen als antihormoon bij hormoongerelateerde kanker, niet bij endometriosequote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:23 schreef Bamba het volgende:
Ing, heb jij ervaring met zoladex (goselerine) ?
ja, dat staat er ook bij idd, dat het daarvoor gebruikt wordt. Zelfs voor mannen bij prostaatkanker. Ik ben een beetje bang voor de bijwerkingen, vooral voor de kans op neerslachtigheidquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alleen als antihormoon bij hormoongerelateerde kanker, niet bij endometriose
zoals hij het me uitlegde is het geen echte overgang, maar voor 6 maanden. Langer dan 6 maanden mag ik het niet gebruiken, omdat het ook zorgt voor botontkalking. Ik word liever geopereerd, maar hij wilt dat nog niet, omdat hij dit keer echt moet gaan zoeken en het een zware operatie wordt. De mri gaf aan dat er iets zit wat vermoedelijk endometriose is. En ik wil liever dat er gewoon uit hebbenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het persoonlijk nogal heftig om iemand van jouw leeftijd in de overgang te brengen.
Niet om je aan het twijfelen te maken, maar heb je al een second opinion gehad?
hebben ze dan geen speciale vergunning nodig?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:40 schreef Laysa het volgende:
Ze mogen ook 's avonds oefeningen doen....
Sterkte Bamba!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:17 schreef Bamba het volgende:
Hoera voor Speedy
Morgenmiddag krijg ik de eerste injectie bij de gynaecoloog, brrr
suc6 met puinruimenquote:Op woensdag 15 januari 2014 07:15 schreef Adnap het volgende:
Bamba sterkte ! Ik hoop dat het brengt wat je zoekt.
Werkse voor wie moet, ik ga snel weg want krijg 30 2e klassers die cupcakes gaan bakken
nou dat mogen ze lekker zelf doenquote:
Nee tegen de deur gelopen. Pijnlijk is het welquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:59 schreef indaha het volgende:
Sterkte Bamba
Ben je gevallen Sara ? beterschap![]()
Jaja, dat zeggen ze allemaal hèquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nee tegen de deur gelopen. Pijnlijk is het wel![]()
het is maar dat ik geboren ben op vrijdag 13 aprilquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jaja, dat zeggen ze allemaal hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |