Dit is wel echt vet cool trouwens!quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nope. Lang verhaal. Ik pm het wel ff als je wilt als ik achter de pc zit. Maar de migraine is vanzelf verdwenen.![]()
![]()
ok.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
.. de bal... en TR's, notes (gokje) en een hok vol met herrie!
Afstraffen, die eerlijkheid, en rap een beetje
Ja! Ik heb een note gekregenquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Er plopte/knerpte wat in mn hoofd 's nachts en toen was het in ene weg.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dit is wel echt vet cool trouwens!
Dan lijkt het op een vastzittende/ verkeerd zittende spier of zo?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Er plopte/knerpte wat in mn hoofd 's nachts en toen was het in ene weg.![]()
Echt?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja! Ik heb een note gekregenWat een sneuheid. Dat die opmerking niet aardig was en kwetsend snap ik wel, maar sinds wanneer krijg je een note voor eerlijk zijn?
Eigenlijk zit ik nog op m'n ban te wachten.
Whehequote:Op woensdag 15 januari 2014 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat krijg je als je het doet tegen een troeteluser. Heeft Nip al eens eerder ondervonden, overigensquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?![]()
Als er notes worden uitgedeeld voor 'onaardig doen', dan worden er vast 34.000 per dag uitgedeeld op FOK! als ik zie waar men elkaar allemaal voor uitmaakt.
Ik wist oprecht niet dat gewoon 'onaardig doen' zonder te schelden ofzo notewaardig was.
Apart...
quote:
Whohoooooooooooquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Leve de plop/knerp!quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
O, dus dan had je al meet ervaring maar was je bij de meet waar ik je voor het eerst zag evengoed nog teruggetrokken en wellicht nerveus. Blijft mijn punt dat de posts zoals jij die plaatste niet echt helpend zijn voor iemand anders die zo ongeveer zo voelt als jij destijds deed. Of wellicht nu nog een beetje?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij was niet eens bij de eerste meet waar ik was
Oh ik ookquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat krijg je als je het doet tegen een troeteluser. Heeft Nip al eens eerder ondervonden, overigens
'Kankerhoer' mag je wel gewoon zeggen, daar krijg je geen ban voorquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?![]()
Als er notes worden uitgedeeld voor 'onaardig doen', dan worden er vast 34.000 per dag uitgedeeld op FOK! als ik zie waar men elkaar allemaal voor uitmaakt.
Ik wist oprecht niet dat gewoon 'onaardig doen' zonder te schelden ofzo notewaardig was.
Ja, wel als je het weken achter elkaar dagelijks tegen één iemand doet, als een soort stalken ofzo, dan lijkt het me logisch, maar dit??
Apart...
Of je krijgt een ban voor iets waar je niks mee te maken hebtquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat krijg je als je het doet tegen een troeteluser. Heeft Nip al eens eerder ondervonden, overigens
Vraag of ze even op je bank komt liggen!quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O, dus dan had je al meet ervaring maar was je bij de meet waar ik je voor het eerst zag evengoed nog teruggetrokken en wellicht nerveus. Blijft mijn punt dat de posts zoals jij die plaatste niet echt helpend zijn voor iemand anders die zo ongeveer zo voelt als jij destijds deed. Of wellicht nu nog een beetje?
Het was ook niet mijn bedoeling om iemand te helpen of zo. Anders zou het wel een beetje een gekke manier zijn geweest.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O, dus dan had je al meet ervaring maar was je bij de meet waar ik je voor het eerst zag evengoed nog teruggetrokken en wellicht nerveus. Blijft mijn punt dat de posts zoals jij die plaatste niet echt helpend zijn voor iemand anders die zo ongeveer zo voelt als jij destijds deed. Of wellicht nu nog een beetje?
Uhm... ik heb niks ge TRd, genote of wat ook hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt geen flauw idee! Het voelde alsof het meer in mn hoofd dan in mn nek zat. Maar wie weet?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan lijkt het op een vastzittende/ verkeerd zittende spier of zo?
En zo'n groepsdynamiek is ook wel grappig. Even chargeren: of we gaan allemaal mee (de knoflook-files), of degene die het aanslingert krijgt alles op z'n dak (de oognip-files).quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik ook
Met vrij grote gevolgen.
Ach ja, we moeten maar niet alles willen snappen.
Het zij zo.
Ik gok ook niet dat Greys er op doelde dat jij een TR hebt geplaatst of note of whatever. Daar hebben we immers anderen voorquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm... ik heb niks ge TRd, genote of wat ook hoor.
En het ging mij om lompheid, niet eerlijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |