abonnement Unibet Coolblue
pi_136362746
Heeft iemand toevallig een Jiayu G3 te koop? :) Graag PM! Mijn pa wil na het zien van mijne en het sneuvelen van zijn G2 een nieuwe :P
pi_136366174
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 10:43 schreef WalkerOfTheDay het volgende:

[..]

Ben er ook bang voor inderdaad.

Ik was hopelijk nog net op tijd.

Denk niet dat ik hem voor het weekend ga ontvangen :(
Hopelijk volgende week.

[ afbeelding ]
Yes ! Zojuist is de status veranderd in Arrived at overseas (Country code: NL) !

Hij is dus in Nederland ! Hopelijk fiets die langs de douane, en heb ik hem morgen / overmorgen !

Kan niet wachten :)
pi_136378203
quote:
Hij is dus in Nederland ! Hopelijk fiets die langs de douane, en heb ik hem morgen / overmorgen !
Ik hoop mee voor je ;) ik heb eens een batterij besteld en die was volgens mij verloren gereden ... Na 2 weken rondjes te rijden bij de douane was hij tot in China geraakt . Jaja hadden ze de hele handel terug gestuurd :(
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:04:11 #179
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_136378597
Ik hoef mijn Cubot One niet meer, heb toch maar mijn S3 laten fixen :P Vraagje: als ik de backup die ik maakte van de originele firmware terugzet, is dan nog te merken dat ik er ooit aan heb gekloot? De reden is dat ik 'em denk terug te sturen. En anders verkopen op Marktplaats/FOK.
When all else fails, you always have delusion.
pi_136380602
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:04 schreef Mirel het volgende:
Ik hoef mijn Cubot One niet meer, heb toch maar mijn S3 laten fixen :P Vraagje: als ik de backup die ik maakte van de originele firmware terugzet, is dan nog te merken dat ik er ooit aan heb gekloot? De reden is dat ik 'em denk terug te sturen. En anders verkopen op Marktplaats/FOK.
Volgens mij kan je dat zien aan de bootloader. Daarbij kan je zien hoevaak er al geflasht is.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_136381952
Idd, maar dat kun je resetten. Maar Samsung doet niet moeilijk over root, zie nieuwsartikel op Tweakers.
pi_136392727
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:57 schreef zik3100 het volgende:

[..]

Ik hoop mee voor je ;) ik heb eens een batterij besteld en die was volgens mij verloren gereden ... Na 2 weken rondjes te rijden bij de douane was hij tot in China geraakt . Jaja hadden ze de hele handel terug gestuurd :(
Ja toe maar weer :( Zit ik al bijna een maand in de stress over mijn pakketje, en kom jij om de hoek kijken :)
-O- -O- -O- -O-

Ik hoop dat het bij mij niet zo verloopt :)
  donderdag 6 februari 2014 @ 10:50:30 #183
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_136394224
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:59 schreef Shefkee het volgende:
Idd, maar dat kun je resetten. Maar Samsung doet niet moeilijk over root, zie nieuwsartikel op Tweakers.
Maar ik wil m'n Samsung niet terugbrengen, m'n Cubot :P

EDIT: besef me nu dat ik helemaal niet een andere rom erop deed. Ik had wel een backup gemaakt van de huidige rom maar de MIUI rom erop zetten lukte toen niet. Wat ik verder deed is rooten om met root uninstaller allemaal zooi weg te halen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Mirel op 06-02-2014 13:25:42 ]
When all else fails, you always have delusion.
pi_136400281
GVD :(

Er is een brief van de douane naar me onderweg mbt de waarde van de goederen..

Hoeveel kosten kan ik verwachten voor een bestelling van $ 217,-- ??
pi_136401464
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:55 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
GVD :(

Er is een brief van de douane naar me onderweg mbt de waarde van de goederen..

Hoeveel kosten kan ik verwachten voor een bestelling van $ 217,-- ??
21% van het totaalbedrag (incl. verzenden) + ¤12,50 NSBkosten
  donderdag 6 februari 2014 @ 14:37:48 #186
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_136401728
13 ekkies *kuch* inmiddels (wijst naar OP die dat uitlegt en links bevat). ;)
Mogelijk ook douanerechten afhankelijk van soort product. Ach so, niet CWT hier. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_136408063
Is de kans groot dat er nog kosten bijkomen als je een gsm koopt of is het hierboven gewoon toeval?
En weet er iemand hoe Eternal Team op aliexpress hun gsm's verzend ? (Met de echte waarde of een lagere ?)

En ja ik heb de op gelezen maar ik dacht dat de kosten vaak worden gedodged door een lagere waarde er op te plaatsen ?
pi_136413015
Ik lees al een tijdje met jullie mee over alle specificaties.

Maar het zijn allemaal van die grote 5 - 6 inch dingen de laatste maand.

Wat is nou een nauw eigenlijk de beste met een 4.5 inch scherm, want ik zoek eigenlijk 1 die niet zo

dik is, ongeveer 8 mm :Y

en rond de 150 euro.

Is de succesvolle jiayu g3 nog wat in trek? alleen wat dik. :{
pi_136413388
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:53 schreef zik3100 het volgende:
Is de kans groot dat er nog kosten bijkomen als je een gsm koopt of is het hierboven gewoon toeval?
En weet er iemand hoe Eternal Team op aliexpress hun gsm's verzend ? (Met de echte waarde of een lagere ?)

En ja ik heb de op gelezen maar ik dacht dat de kosten vaak worden gedodged door een lagere waarde er op te plaatsen ?
In de brief staat volgens mij dat je de originele faktuur moet bijsluiten, dus dat van die lagere waarde gaat dan niet op helaas.

Ik lees ook wel dat mensen gewoon gift invullen en een lage waarde, maar dan pleeg je wel fraude.
Ik denk niet dat mij dat die ¤ 50,- waard is.

De kans schijnt overigens zeer klein te zijn, helemaal als je het per post doet (zoals ik). -O-

Op de site van Antelife staat:

quote:
Do I need to pay for Tax and Customs Duties?

AntElife.com sends products from Singepore which is a free port. Because there is no sale tax by imposed by Singepore government, customers will not pay any tax when shopping from us generally As per our data, only less than 1% of the package was opened and checked by customs of destination country.

Customers are responsible to pay for the taxes if import taxes are charged .

Although the possibility to have import taxes is near to zero, we strongly suggest that you'd better know your import policy before your purchase happens.

You have to notice that some products may require special licenses or permits to import (such as high powered lasers). It is customers’ business to handle the products that are confiscated by the Customs in customers' countries. You are responsible for assuring that the product can be lawfully imported to the destination country.

When ordering from AntElife.com, the recipient is the importer of record and must comply with all laws and regulations of the destination country.
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:20:06 #190
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_136413893
Ik zet het ook even hier neer :) Ik verkoop mijn Cubot One V&A / [TK] Cubot One Android 4.2 MTK6589T Quad Core 4.7" HD IPS Screen wit



[ Bericht 76% gewijzigd door Mirel op 06-02-2014 22:35:17 ]
When all else fails, you always have delusion.
pi_136415730
quote:
De kans schijnt overigens zeer klein te zijn, helemaal als je het per post doet (zoals ik). -O-
Bedoel je met post dhl of iets chinees?
En als er bijvoorbeeld 200 euro opstaat moet je dan niet steeds die 21% betalen ?
pi_136416308
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:59 schreef zik3100 het volgende:

[..]

Bedoel je met post dhl of iets chinees?
En als er bijvoorbeeld 200 euro opstaat moet je dan niet steeds die 21% betalen ?
Ik had het via SingPost gedaan.
Via Dhl / Ups ed schijnt de kans veel groter te zijn.
Als je gepakt wordt betaal je inderdaad die 21% + ¤12,50 zoals eerder vermeldt :'(
pi_136418002
quote:
Als je gepakt wordt
Ik snap niet echt wat je bedoeld met "gepakt".
Bedoel je gewoon als ze je er uitpikken voor controle of iets anders?
Want bij mijn weten word ieder pakketje gescanned en zien ze de prijs wel ...
  vrijdag 7 februari 2014 @ 11:28:03 #194
405087 RDMKR
miui mitu
pi_136432207
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:00 schreef Bakkwast het volgende:
Ik lees al een tijdje met jullie mee over alle specificaties.

Maar het zijn allemaal van die grote 5 - 6 inch dingen de laatste maand.

Wat is nou een nauw eigenlijk de beste met een 4.5 inch scherm, want ik zoek eigenlijk 1 die niet zo

dik is, ongeveer 8 mm :Y

en rond de 150 euro.

Is de succesvolle jiayu g3 nog wat in trek? alleen wat dik. :{
jiayu g3 serie is aan de dikke kant vanwege de grote batterij. op zich geen slechte serie, maar de kale G3 is kwa prijs de minst aantrekkelijke. dan kun je toch echt beter een klein beetje geld bij leggen voor de G3s of G3t.

cubot GT99 is een hele voordelige en degelijke 4.5 incher. er is ook de Haier W910 voor nog goedkoper, maar de batterij daarvan is wat zwakjes. beide hebben wel een 720p scherm.

8mm is wel veel gevraagd voor een 150 euro chinaphone. enige die me te binnen schiet is die Inew V3, maar kwa batterij weer erg krap. tegen zulke prijzen moet je ergens iets inleveren.

1 ding dat je je wel moet beseffen is dat als een telefoon 4.5 inch is kwa scherm het niet meteen betekent dat het geheel heel klein is. ik heb laatst mijn 5.2 inch LG G2 vergeleken kwa formaat met de 4.5 inch Cubot GT99 van m'n vader en... er was maar een milimeter of 2 verschil in beide dimensies. :P

maar goed, een 4.5 inch chinaphone is ws alsnog kleiner dan een 5 inch chinaphone, over 't algemeen. maar wel ff de lengte en breedte checken voor je de aanname klakkeloos doet.

ook interessant, chinaphones onder de $190: http://www.gizchina.com/2(...)s-190-available-now/

[ Bericht 4% gewijzigd door RDMKR op 07-02-2014 11:47:54 ]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  vrijdag 7 februari 2014 @ 13:34:08 #195
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_136435994
De Jiayu G2F / 4.3" is nu toch zeker wel een keertje verkrijgbaar als WCDMA-variant?
http://ejiayu.com/Product-13.html
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 7 februari 2014 @ 13:54:21 #196
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_136436749
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:34 schreef shiznuts het volgende:
De Jiayu G2F / 4.3" is nu toch zeker wel een keertje verkrijgbaar als WCDMA-variant?
http://ejiayu.com/Product-13.html
Wauw dat ziet er echt uit als een samsung telefoon _O-
Koekje d'r bij?
  vrijdag 7 februari 2014 @ 13:55:06 #197
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_136436776
:? Eh... nee.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 7 februari 2014 @ 14:28:12 #198
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_136437869
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:55 schreef shiznuts het volgende:
:? Eh... nee.
Ik zag deze direct in mn hoofd:

Maar dat terzijde, de G2F heeft sowieso betere specs :+
Koekje d'r bij?
  vrijdag 7 februari 2014 @ 14:38:31 #199
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_136438209
Behalve dat ze wit zijn zie ik het niet hoor. Alle mobieltjes lijken natuurlijk op elkaar in de vorm dat ze rechthoekig maar afgerond zijn, menuknopjes, LED's & camera's hebben enz et cetera.

De G2, de hele oude, die had je misschien kunnen aanzien voor een Samsung, aangezien die ook inderdaad zo'n grote middenknop had. Maar de G2F is eerder een voortzetsel van de G2S en die leek al niet meer op een Samsung.

Maar goed. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_136438273
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:28 schreef RDMKR het volgende:

[..]

jiayu g3 serie is aan de dikke kant vanwege de grote batterij. op zich geen slechte serie, maar de kale G3 is kwa prijs de minst aantrekkelijke. dan kun je toch echt beter een klein beetje geld bij leggen voor de G3s of G3t.

cubot GT99 is een hele voordelige en degelijke 4.5 incher. er is ook de Haier W910 voor nog goedkoper, maar de batterij daarvan is wat zwakjes. beide hebben wel een 720p scherm.

8mm is wel veel gevraagd voor een 150 euro chinaphone. enige die me te binnen schiet is die Inew V3, maar kwa batterij weer erg krap. tegen zulke prijzen moet je ergens iets inleveren.

1 ding dat je je wel moet beseffen is dat als een telefoon 4.5 inch is kwa scherm het niet meteen betekent dat het geheel heel klein is. ik heb laatst mijn 5.2 inch LG G2 vergeleken kwa formaat met de 4.5 inch Cubot GT99 van m'n vader en... er was maar een milimeter of 2 verschil in beide dimensies. :P

maar goed, een 4.5 inch chinaphone is ws alsnog kleiner dan een 5 inch chinaphone, over 't algemeen. maar wel ff de lengte en breedte checken voor je de aanname klakkeloos doet.

ook interessant, chinaphones onder de $190: http://www.gizchina.com/2(...)s-190-available-now/
Die Inew V3 ziet er wel gaaf uit. Heeft iemand daar goede ervaring mee heeft? Alleen die is best wel groot. En ook niet duur. Maar heeft geen dual sim zover ik kan kijken.

De cubot gt99 vind ik niet mooi. Maar wel weer goed koop ten op zichtte van de G3.

Is er ook meer informatie over die Thunderbird die op de site staat die jij hebt genoemd? Kan namelijk niets vinden. Maar wel een leuke 1.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')