jup, gewist ge-edit en mijn account is geblokkeerd en nu verwijderd.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik heb er een beetje doorheen zitten bladeren, en het is eigenlijk maar triest dat ze toch nog wat mensen hebben die het er allemaal mee eens zijn... Lijkt me ook vrij kansloos om er tegenin te gaan, als je ziet hoe behoud van momentum punten genegeerd worden. Jij vertelde laatst toch dat jouw dingen in een 911 topic botweg gewist werden?
Oh ja, iedereen is expert he. Mooi voorbeeld uit het I$$ topic, waar een scheur in een zonnepaneel besproken wordt. Vraagt iemand zich af of die dingen van folie gemaakt zijn, met de implicatie dat dat absurd is en dus alles nep is. Het mooie is dat ze idd van een soort folie gemaakt zijnquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
jup, gewist ge-edit en mijn account is geblokkeerd en nu verwijderd.
Kwam omdat ik de vragen stelde waar ze geen antwoord op konden geven.
Plus iedereen is photoshop expert terwijl ze nauwelijks technische vragen over photoshop kunnen beantwoorden.
( 2 huisgenoten studeren in grafische media ) die hielpen me even daar mee.
Ben zelf ook geen kenner.
Newton werkt wel degelijk hoor, sterker nog, we gaan met de wetten van Newton naar Mars ook al klopt zijn model van zwaartekracht niet zoals Einstein aantoonde. Maar het is accuraat genoeg en werkt uitstekend in die context.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Btw leuk dat ze Newton's law de bijhalen zo te zien, maar die wetten hebben betrekking op de aarde niet in de ruimte dacht ik zo, mja goed ik weet er verder geen fluit van verder.
wel ff dit mooie moment van 2 jaar geleden, eerste keer dat ik met huisgenoten gekluisterd zat aan lve youtube filmpje
Zei ik al, ik weet er geen fluit vanquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:25 schreef nikao het volgende:
[..]
Newton werkt wel degelijk hoor, sterker nog, we gaan met de wetten van Newton naar Mars ook al zijn die feitelijk niet helemaal correct.
Lol...quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:20 schreef ATuin-hek het volgende:
Die mensen moeten hun onderbouw natuurkunde toch echt eens opfrissen. De gassen uit een raket verlaten de nozzle met een zekere snelheid, en dus met een impuls. Dezelfde impuls in de andere richting wordt op de raket uitgeoefend, waardoor deze versnelt. Zo simpel is het... Heeft verder niets te maken met het verzette werk van een gas in een vacuum.
Heel duidelijk jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:28 schreef nikao het volgende:
[..]
Lol...![]()
Newtons 3rd law aanhalen maar het totaal niet begrijpen... zucht, duidelijk kansloze bende daar
https://kerbalspaceprogram.comquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zei ik al, ik weet er geen fluit van
Tsja, ik snap dit geneuzel in de marge uberhaupt niet. Hoe beantwoorden ze daar de simpele vraag wat ik dan boven m'n hoofd met eigen ogen kan zien overvliegen? En als ik m'n telescoop gebruik ik duidelijk zie dat het de ISS is?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:27 schreef ATuin-hek het volgende:
Nog een mooie gevonden:
[ afbeelding ]
Die mensen hebben ook iemand nodig met fotografie kennis, niet eens zo zeer photoshop. Dit zijn 3 foto's van hetzelfde paneel, met dus de implicatie dat het nep is want de rechter ziet er heel anders uit. De oplossing is zooo simpel, deze is van achter verlicht. Als je kijkt hoe het licht op die draagbalk valt lijkt me dat de voor de hand liggende conclusie.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
https://kerbalspaceprogram.com
Oh dat negeren ze gewoonquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:29 schreef nikao het volgende:
[..]
Tsja, ik snap dit geneuzel in de marge uberhaupt niet. Hoe beantwoorden ze daar de simpele vraag wat ik dan boven m'n hoofd met eigen ogen kan zien overvliegen? En als ik m'n telescoop gebruik ik duidelijk zie dat het de ISS is?
daarvoor is ook mooi apje, maar daar wou, de persoon hierboven zijn vingers niet aan branden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:29 schreef nikao het volgende:
[..]
Tsja, ik snap dit geneuzel in de marge uberhaupt niet. Hoe beantwoorden ze daar de simpele vraag wat ik dan boven m'n hoofd met eigen ogen kan zien overvliegen? En als ik m'n telescoop gebruik ik duidelijk zie dat het de ISS is?
Ah nicequote:Op woensdag 19 februari 2014 23:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
daarvoor is ook mooi apje, maar daar wou, de persoon hierboven zijn vingers niet aan branden.
Btw leuke app A_tuinhek, ik heb het ISS vorige week gezien dankzij die app.
Oh god...quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:40 schreef theguyver het volgende:
plaatste net een filmpje over de Felix Baumgartner Space Jump maar merk ook dat ze daar een topic over hebben.
http://cluesforum.info/vi(...)39716e0804ff344ab158
quote:
OMG, ik moet echt wegblijven van dat forum, slecht voor m'n bloeddruk (en m'n tenen; gekromd in m'n schoenen)quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:40 schreef theguyver het volgende:
plaatste net een filmpje over de Felix Baumgartner Space Jump maar merk ook dat ze daar een topic over hebben.
http://cluesforum.info/vi(...)39716e0804ff344ab158
Ja echt he, ergste is nog als je een topic opent, eerst komt de vraag dan 100 x ja knikkers, geen een gaat er ook tegen in maar komt meer met foute berekeningen of gewoon de melding wat ik vaker zie. droevige namen geven hubble is bubble clow baumgartner etc.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:54 schreef nikao het volgende:
[..]
OMG, ik moet echt wegblijven van dat forum, slecht voor m'n bloeddruk (en m'n tenen; gekromd in m'n schoenen)
Damn wat een dom volk bij elkaar zeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Is dit jouw definitie van bewijs?? Nog iets toe te voegen?quote:
U bent nieuw hier, lees nog even alle voorgaande topics ff doorquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:37 schreef Preston_Marlowe het volgende:
[..]
Is dit jouw definitie van bewijs?? Nog iets toe te voegen?
Wat dat kamp het meest overtuigd vind weet ik niet, maar wat vaak aan wordt gehaald is het ontbreken van sterren op de foto's, de wapperende vlag, en dat we er na Apollo niet meer heen zijn geweest.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:37 schreef Preston_Marlowe het volgende:
[..]
Is dit jouw definitie van bewijs?? Nog iets toe te voegen?
Technologisch niet zo ver, een filmpje nerveuze bemanning interview en nazi medewerkers en we kunnen niet door de atmosfeer ivm dodelijke straling.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat dat kamp het meest overtuigd vind weet ik niet, maar wat vaak aan wordt gehaald is het ontbreken van sterren op de foto's, de wapperende vlag, en dat we er na Apollo niet meer heen zijn geweest.
Oh en 'onmogelijke' schaduwen in meerdere richtingen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Technologisch niet zo ver, een filmpje nerveuze bemanning interview en nazi medewerkers en we kunnen niet door de atmosfeer ivm dodelijke straling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |