Haar lichaam is 9,1/10. Maar hoofd spreekt mij niet aan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:40 schreef Montelly het volgende:
smeerm, Brittany heeft facial aesthetics 10^99/10, laat staan haar ass/hip ratio
allang gedaan, GRS heeft nu mijn dickpic als background op mobielquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wow Nice man, ff mn telefoonnummer en penisfotos sturen in dm dan.
HATER <-quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Haar lichaam is 9,1/10. Maar hoofd spreekt mij niet aan.
Doe ik zo vaak. In mijn boxer in de keuken staan, postbodes/bezorgers soppen alles.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zit in mijn onderbroek voor een groot raam met de gordijnen open, ben ik nu een dirty whore?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
allang gedaan, GRS heeft nu mijn dickpic als background op mobiel
How about noquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Doe eens een progessie foto posten zonder hoofd en zonder ass naar de camera.
Gewoon PG13.
Ok.quote:
hier moet je kijken man, als zij puft dan ruik je niks anders dan Dior J'adore naturel!quote:
Je bent baws als je die 10x per dag voorbij ziet komen, en ook die siamese tweeling.quote:
was het lekker trouwens? wel wat lube gepakt hoop ikquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:49 schreef Montelly het volgende:
kids ik ga biceps/triceps slopen, buikje ook even meepakken, doei
Ohw stawp it! Toch bedankt!quote:
Nee man, motivational vids lopen kijken. Ben mijn leven aan het beterenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
was het lekker trouwens? wel wat lube gepakt hoop ik
Bijna No-Fap-February he. You WILL make it, young man.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee man, motivational vids lopen kijken. Ben mijn leven aan het beteren
Whahahhahaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:56 schreef G.R.S. het volgende:
http://www.reddit.com/r/c(...)_a_horses_cock_in_a/
nofap beware
Hoeft al niet meer joh. Forget I even asked.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Weet je wat, als jij n echte pic van jezelf post doe ik het ook
lol pussied outquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoeft al niet meer joh. Forget I even asked.
Haha wow guilt trip gelijk allesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoeft al niet meer joh. Forget I even asked.
Katmannen ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahahhaha
Paardrijmeisjes zijn sowieso altijd gek.
Terwijl je niet eens goed kunt zien of ze mooie borsten of een mooie kont heeft. Figuur + facial aestethics zijn zo belangrijk bij den vrouwmens.quote:
Oh ik vind dat vaak wel sexy, van die stevige benen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Terwijl je niet eens goed kunt zien of ze mooie borsten of een mooie kont heeft. Figuur + facial aestethics zijn zo belangrijk bij den vrouwmens.
Zag vandaag een meisje met een supermooi gezichtje, had ze toen ze opstond ineens dijen als boomstammen.
Zo zonde..
Figuur kun je relatief easy veranderen, gezicht daarentegen niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Terwijl je niet eens goed kunt zien of ze mooie borsten of een mooie kont heeft. Figuur + facial aestethics zijn zo belangrijk bij den vrouwmens.
Zag vandaag een meisje met een supermooi gezichtje, had ze toen ze opstond ineens dijen als boomstammen.
Zo zonde..
Waarom hebben jij en Fanta dan niks?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ik vind dat vaak wel sexy, van die stevige benen.
Ik heb geen zin om erom te zeuren. En laagdrempeliger kan ik mijn verzoek niet formuleren. Dan houdt het op.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha wow guilt trip gelijk alles
Ja, maarja. Dat moet wel uit haarzelf komen. Als een of andere vreemde lul in de bus haar dat vertelt gaat ze haar leven niet omgooien.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Figuur kun je relatief easy veranderen, gezicht daarentegen niet.
Gewoon inception doen tog.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, maarja. Dat moet wel uit haarzelf komen. Als een of andere vreemde lul in de bus haar dat vertelt gaat ze haar leven niet omgooien.
What is the most resilient parasite? Bacteria? A virus? An intestinal worm? An idea. Resilient... highly contagious. Once an idea has taken hold of the brain it's almost impossible to eradicate. An idea that is fully formed - fully understood - that sticks; right in there somewhere.quote:
Dit hele verhaal is gewoon een cocktease voor mij.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zo zonde..
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom hebben jij en Fanta dan niks?Jullie hebben toch ook gemeet en zo.
Is wat serieus, dat we hebben gemeet?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sap, is dit srs?
Ik hoorde dat Fanta een Latina is.
Dat je Fanta hebt gemeet. I mean, whyquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is wat serieus, dat we hebben gemeet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |