haha ja. ze hoeft alleen te kijken en te reageren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zij hoeft er dan ook niks voor te doen en weet niet beter. Maar dat mag ik niet zeggen want dan wordt ze boos
Ik zei toch dat ik geen gevoel heb voor humorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is zo denigrerend om hier stoer te komen doen over hoe leuk en makkelijk het is.
Beetje lullig tegenover de mensen die er wel gewoon echt een probleem mee hebben.
Yes ma'm.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Prinsesje![]()
Ben je die jongen die groot is (2m) oid?
Nee, niet de tijd opmerking graag! Die zit echt in de categorie 'je bent een aardige jongen en vind echt wel iemand' en 'ik vind je heel lief, maar je bent te goed voor mij'. Mensen denken je daarmee een redelijk gevoel te geven, maar in werkelijkheid werkt dat averechts.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja klopt, komt goed met de "tijd" (hoop ik voor jou) gewoon hier blijven posten
Papzak.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:26 schreef K44S het volgende:
[..]
Yes ma'm.
Die 2m is niet enkel in lengte van het lichaam
Enkelen hebben veel diepgaandere problemen dan niet kunnen versieren. Het is enkel net zo denigrerend om dan hier maand in maand uit je frustraties te dumpen om vervolgens echt niets aan actie te ondernemen of zeiken om het zeiken. Dit gaat om versieren, het spel, niet om grote problemen zoals eenzaamheid, depressie, minderwaardigheidscomplexen en meer van zulks.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is zo denigrerend om hier stoer te komen doen over hoe leuk en makkelijk het is.
Beetje lullig tegenover de mensen die er wel gewoon echt een probleem mee hebben.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:26 schreef K44S het volgende:
[..]
Yes ma'm.
Die 2m is niet enkel in lengte van het lichaam
Ik heb begrip voor jou hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zij hoeft er dan ook niks voor te doen en weet niet beter. Maar dat mag ik niet zeggen want dan wordt ze boos
niet reageren, niet reageren niet rea.....quote:
Mijn 6pack, die is 4kant jaquote:
Het ging om wat er in zijn broek zit relatief tov zijn lichaamslengte. lolquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik geen gevoel heb voor humor![]()
Ik wou niemand kleineren hoor.
Kom op, dit is gewoon alsof je het "depressie en angst" topic ingaat en komt vertellen dat het leven zo leuk en goed is, of in FhF vertellen hoe fijn het is om goed geld uit te kunnen geven.. etc. etc.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:28 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Enkelen hebben veel diepgaandere problemen dan niet kunnen versieren. Het is enkel net zo denigrerend om dan hier maand in maand uit je frustraties te dumpen om vervolgens echt niets aan actie te ondernemen of zeiken om het zeiken. Dit gaat om versieren, het spel, niet om grote problemen zoals eenzaamheid, depressie, minderwaardigheidscomplexen en meer van zulks.
Jij gelooft dat ook echt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:20 schreef Faxie het volgende:
In het datingsite topic willen ze ook te graag, maar die neuken zich suf
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Kom op, dit is gewoon alsof je het "depressie en angst" topic ingaat en komt vertellen dat het leven zo leuk en goed is, of in FhF vertellen hoe fijn het is om goed geld uit te kunnen geven.. etc. etc.
beetje kansloos.
Het versierprobleem is vaak een uitvloeisel van een van de andere dingen die je noemt. Ik snap best dat als je er nooit moeite mee gehad hebt je versieren als een spel ziet, maar voor veel mensen is het gewoon bloedserieus en dan is het verdomd vervelend als ondanks tips etc er weinig tot geen vooruitgang is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:28 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Enkelen hebben veel diepgaandere problemen dan niet kunnen versieren. Het is enkel net zo denigrerend om dan hier maand in maand uit je frustraties te dumpen om vervolgens echt niets aan actie te ondernemen of zeiken om het zeiken. Dit gaat om versieren, het spel, niet om grote problemen zoals eenzaamheid, depressie, minderwaardigheidscomplexen en meer van zulks.
Heeeeey man, versieren is niet voor iedereen makkelijk, maar hey ik wou gewoon maar ook iets (positiefs) zeggen en is/was niet mijn bedoeling om iemand te kleineren hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Kom op, dit is gewoon alsof je het "depressie en angst" topic ingaat en komt vertellen dat het leven zo leuk en goed is, of in FhF vertellen hoe fijn het is om goed geld uit te kunnen geven.. etc. etc.
beetje kansloos.
"het komt echt wel goed" is wel totaal iets anders.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Heeeeey man, versieren is niet voor iedereen makkelijk, maar hey ik wou gewoon maar ook iets (positiefs) zeggen en is/was niet mijn bedoeling om iemand te kleineren hoor![]()
je mag tegen een depressieve person ook zeggen dat het goed komt toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |