quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jazekerstille meelezer, als ik zin heb
Ah op die manier. Maar je wil te graag hé Yats, en dat is zo wat het "probleem"quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ho, wacht even, het is niet zo dat ik nu mijn leven door loop als een zwaar gefrustreerde man. Verre van zelfs. In het normale leven ben ik vrij relaxt en maak ik me nooit zo snel zorgen om iets. Ik heb nog steeds genoeg lol met mijn vrienden, ga geregeld leuke dingen doen (niet alleen stappen, maar ook andere dingen) en sta op dit moment vlak voor een grote stap in mijn carrière waar ik nu veel tijd en energie in steek. Alleen ja, er ontbreekt wel 'iets' ja wat soms vervelend is en soms ook niet.
Merci beaucoup.quote:
Welke spelletje speel je graag ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:18 schreef K44S het volgende:
He, heet jij toevallig Tomb raider ? Want met jou kan ik ook wel een spelletje spelen
Ja klopt, komt goed met de "tijd" (hoop ik voor jou) gewoon hier blijven postenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:21 schreef yats het volgende:
[..]
Merci beaucoup.
Maar om even een kleine correctie uit te voeren, ik vind het de laatste tijd ook leuk om gewoon wat dingen te proberen en een beetje te testen hoe en wat. Dus inderdaad, het KAN leuk zijn. Alleen 'resultaat behalen' maakt iets natuurlijk nog leuker.
Nou, als ik jouw 'tomb'mag 'raiden'... op level : master.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Welke spelltje speel je graag ?
Seg pessimist.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
ok. Topic kan een slotje op en iedereen die hier postte is gewoon gek.
Dat is ook zoiets raars, af en toe krijg je uit reacties van anderen gewoon het idee dat het abnormaal is om een jaar lang geen date te hebben, niet te zoenen of geen seks te hebben. Op zich valt die termijn ook best mee (hoewel ik er graag vanaf zou willen), maar het hinderlijke is dat dergelijke posts/opmerkingen mensen die in zo'n situatie zitten alleen maar lijken te bevestigen in hun (negatieve) zelfbeeld.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:20 schreef Faxie het volgende:
In het datingsite topic willen ze ook te graag, maar die neuken zich suf
Het is zo denigrerend om hier stoer te komen doen over hoe leuk en makkelijk het is.quote:
Zij hoeft er dan ook niks voor te doen en weet niet beter. Maar dat mag ik niet zeggen want dan wordt ze boosquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is zo denigrerend om hier stoer te komen doen over hoe leuk en makkelijk het is.
Beetje lullig tegenover de mensen die er wel gewoon echt een probleem mee hebben.
Prinsesjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:23 schreef K44S het volgende:
[..]
Nou, als ik jouw 'tomb'mag 'raiden'... op level : master.
Dan is het met mijn level 999 geen probleem om van jouw het prinsesje te maken van super mario! ( god wat slecht )
Jij bent welkomquote:
haha ja. ze hoeft alleen te kijken en te reageren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zij hoeft er dan ook niks voor te doen en weet niet beter. Maar dat mag ik niet zeggen want dan wordt ze boos
Ik zei toch dat ik geen gevoel heb voor humorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is zo denigrerend om hier stoer te komen doen over hoe leuk en makkelijk het is.
Beetje lullig tegenover de mensen die er wel gewoon echt een probleem mee hebben.
Yes ma'm.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Prinsesje![]()
Ben je die jongen die groot is (2m) oid?
Nee, niet de tijd opmerking graag! Die zit echt in de categorie 'je bent een aardige jongen en vind echt wel iemand' en 'ik vind je heel lief, maar je bent te goed voor mij'. Mensen denken je daarmee een redelijk gevoel te geven, maar in werkelijkheid werkt dat averechts.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja klopt, komt goed met de "tijd" (hoop ik voor jou) gewoon hier blijven posten
Papzak.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:26 schreef K44S het volgende:
[..]
Yes ma'm.
Die 2m is niet enkel in lengte van het lichaam
Enkelen hebben veel diepgaandere problemen dan niet kunnen versieren. Het is enkel net zo denigrerend om dan hier maand in maand uit je frustraties te dumpen om vervolgens echt niets aan actie te ondernemen of zeiken om het zeiken. Dit gaat om versieren, het spel, niet om grote problemen zoals eenzaamheid, depressie, minderwaardigheidscomplexen en meer van zulks.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:26 schreef K44S het volgende:
[..]
Yes ma'm.
Die 2m is niet enkel in lengte van het lichaam
Ik heb begrip voor jou hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zij hoeft er dan ook niks voor te doen en weet niet beter. Maar dat mag ik niet zeggen want dan wordt ze boos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |