quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:00 schreef PinkLow het volgende:
Nu herhaling van gisterenavond op televisie. Bovenin beeld verscheen de tekst: Lindy verlaat Utopia kijk live mee..
Huh? Die heb ik even gemist? Wat gaat ze doen dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:00 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Er moet ruimte zijn voor Isabella in de weekends.
Hij waait denk ik bij de eerste flinke storm om. En anders wel als er een aardige sneeuwbui komt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:00 schreef mamakarina het volgende:
[..]
maar je zult zien dat ze over twee weken kilo's bloemkolen/komkommers/aardappelen/tomaten/anananassen/druiven/bananen hebben... allemaal uit de kas...
Dat zou ik knap vinden in de winter.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:00 schreef mamakarina het volgende:
[..]
maar je zult zien dat ze over twee weken kilo's bloemkolen/komkommers/aardappelen/tomaten/anananassen/druiven/bananen hebben... allemaal uit de kas...
In utopia kan ALLES !quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:02 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Dat zou ik knap vinden in de winter.
geen flauw idee waarom jij daar naar kijktquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:02 schreef renevanlaaren het volgende:
waarom zit ik al minuten naar een veld te kijken ,is de nieuwe in aantocht
Lot had het ergens over, maar weet niet meer wat.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:02 schreef renevanlaaren het volgende:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:03 schreef Capaja het volgende:
[..]
geen flauw idee waarom jij daar naar kijkt
Als er water opblijft staan wel jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:02 schreef mamakarina het volgende:
wat dacht je van een hoosbuitje... plompt zo in elkaar!
Billyboy en Lot hadden het over de kist van de nieuwe inwoner. Vervolgens een audiolock.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:02 schreef renevanlaaren het volgende:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Lot had het ergens over, maar weet niet meer wat.
over het vullen van de kist van de nieuwequote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Lot had het ergens over, maar weet niet meer wat.
is een nieuwe bewoner wishfull thinking of keiharde waarheid ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:04 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
[..]
over het vullen van de kist van de nieuwe![]()
hij vond natuurkunde heel erg interessant maar dan was hij een boek over deeltjesvernellers aan het lezen en hadden ze het een jaar lang over een stroomkring, gek werd hij daarvanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:03 schreef 5thencounter het volgende:
Opletten is het meest belangrijke wat je kunt doen.. waar het woord deeltjesversneller in paste kon ik bij zwerver Rienk niet plaatsen...![]()
[ afbeelding ]
Je zou toch denken dat iedereen dat weet, maar blijkbaar is dat niet zo.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:03 schreef bull1966 het volgende:
Als ze die kop van dat bijl uurtje in het water zetten zit ie ook waar vast stelletje prutsers daar
Ah ok.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:04 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
[..]
over het vullen van de kist van de nieuwe![]()
Die hebben ze er dan bij gezet, was gisteren nog niet te zien.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:00 schreef PinkLow het volgende:
Nu herhaling van gisterenavond op televisie. Bovenin beeld verscheen de tekst: Lindy verlaat Utopia kijk live mee..
niemand weet hetquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:04 schreef Capaja het volgende:
[..]
is een nieuwe bewoner wishfull thinking of keiharde waarheid ?
blijft meteen al tussen de bogen hangen... het staat sowieso niet strak...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als er water opblijft staan wel ja
Mooi dan roep ik gewoon dat Hilde donderdag komt !quote:
De steelkop bij het vuur houden, dan de bijl erop en in het watrer zetten inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:03 schreef bull1966 het volgende:
Als ze die kop van dat bijl uurtje in het water zetten zit ie ook waar vast stelletje prutsers daar
Nee maar ze weten weer wel wat jesus voor kleur onderbroek aan had op z'n 13e verjaardagquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:04 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat iedereen dat weet, maar blijkbaar is dat niet zo.
neeeeee.. die echt niet!!!!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:06 schreef Capaja het volgende:
[..]
Mooi dan roep ik gewoon dat Hilde donderdag komt !
HE dat ben ik ook parliament moeilijk woord member utopiaanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:06 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vind dat ik als paspoort-eigenaar en Parliament Points Holder het recht moet krijgen om van tevoren te weten wie er komt, wanneer en hoe laat
De bedoeling was een looppad van een meter breed.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:59 schreef junkiesietze het volgende:
Wat een kleine kas eigenlijk... dat looppad is breder dan waar je iets in kan planten
da's gelukt...mét een beetje spelingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:08 schreef Clank het volgende:
[..]
De bedoeling was een looppad van een meter breed.
En als ik over 5½ dag niet bij de Elite zit hebben een groot probleem daar bij Productiequote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:07 schreef Capaja het volgende:
[..]
HE dat ben ik ook parliament moeilijk woord member utopiaan
ofzoiets
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:09 schreef GekkePoes het volgende:
Billy "Zou je met me uit willen?"
Rienk "Nee, je bent mijn type niet."
Hij gaat echt niet liegen om een ander blij te houden. Ik vind het daardoor een goeie kerel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:10 schreef Capaja het volgende:
rienk is gewoon goud dood eerlijk PTJIENG
Huh, is dat een grapje van je? Ze lopen minstens 5 dagen achter op de streams.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:00 schreef PinkLow het volgende:
Da's reclame voor de streams dus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh, is dat een grapje van je? Ze lopen instens 5 dagen achter op de streams.
gewoon als reclame om streams te kijken denk ikquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh, is dat een grapje van je? Ze lopen instens 5 dagen achter op de streams.
Ah, ok.quote:
Nee, ik hoorde morgenquote:
ik mag hem ook wel, alleen met zijn intellect betrap ik hem akelig vaak op het verbasteren van spreekwoorden en gezegden en hij komt steeds verder los en zijn beeldspraak is SUPERquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:10 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Hij gaat echt niet liegen om een ander blij te houden. Ik vind het daardoor een goeie kerel.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:13 schreef Burner82 het volgende:
Kwam iemand tegen bij de winkel die wel erg veel op Hakim leek... Had zo erg de neiging om te roepen: ouwe pikkepijper!!
Alleen zijn kijk op homofilie is nogal raar. Hij viel echt door de mand wat mij betreft.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:10 schreef GekkePoes het volgende:
Hij gaat echt niet liegen om een ander blij te houden. Ik vind het daardoor een goeie kerel.
doe maar tijdens CENTRAAL dat is duidelijk voor ueiedereenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:13 schreef renevanlaaren het volgende:
productie kan de nieuwe nu komen anders na 6 uur .
tussendoor moet ik eten.
bedankt voor u begrip
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
doe maar tijdens CENTRAAL dat is duidelijk voor ueiedereen
Emile zijn kijk op eiwtinname is nogal raar. Maar ik mag hem wel een beetjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alleen zijn kijk op homofilie is nogal raar. Hij viel echt door de mand wat mij betreft.
Rienk is een kletskoeker, een zwamneus die probeert met Zenn/Bijbelmengselgelul zijn eigen wereldje veilig te stellenquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:15 schreef Ransjih het volgende:
ja jongens, ga het djodjo ff uitleggen![]()
veel succes
ik haak afquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:15 schreef Ransjih het volgende:
ja jongens, ga het djodjo ff uitleggen![]()
veel succes
Leuk voor je.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:15 schreef Capaja het volgende:
Emile zijn kijk op eiwtinname is nogal raar. Maar ik mag hem wel een beetje
Nu maar hopen dat CENTRAAL wel door gaatquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
doe maar tijdens CENTRAAL dat is duidelijk voor ueiedereen
Hij weet gewoon dat die nog leeftquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:12 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Rienk heeft het over Michael Jackson in tegenwoordige tijd. Voor mij het eerste teken dat hij echt onder een steen geleefd moet hebben.
irritant dat hij zo overtuigd is van zichzelf... wel fijn als je dat kunt... maar dan ben je ook zo 'klaar'....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die lamzak komt er ook weer bijstaan
he... dat was helemaal geen goed antwoord op jou... stom van mij... ik ben duidelijk nog niet 'klaar'. Had het over onze Rienk...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:16 schreef mamakarina het volgende:
[..]
irritant dat hij zo overtuigd is van zichzelf... wel fijn als je dat kunt... maar dan ben je ook zo 'klaar'....
eten we hier ook vanavondquote:
Is er al iets bekend over een nieuwe? Of mogen we in spanning afwachten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:18 schreef renevanlaaren het volgende:
als ze aan tafel zitten moet de nieuwe binnen komen en vlees van paul zijn bord pikken
JAAP!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:18 schreef renevanlaaren het volgende:
als ze aan tafel zitten moet de nieuwe binnen komen en vlees van paul zijn bord pikken
niks bekendquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Is er al iets bekend over een nieuwe? Of mogen we in spanning afwachten.
Het gaat niet meevallen in deze groep te integreren, vermoed ik zomaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:20 schreef beequeen het volgende:
Aike wil nepregeltjes gaan verzinnen voor de nieuwe inwoner.
Billy vindt het helemaal TOP.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:20 schreef Disana het volgende:
Het gaat niet meevallen in deze groep te integreren, vermoed ik zomaar.
Dat is al lastig als je ergens na een week gaat werken waar allemaal nieuwe mensen aangesteld zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat niet meevallen in deze groep te integreren, vermoed ik zomaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |