Kan je zien hoeveel er actief zijn?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
39, maar ze zijn lang niet allemaal actief.
Zeg datquote:Op maandag 20 januari 2014 17:24 schreef Boze_Appel het volgende:
Het topic van Kingstown in GAM heeft in ieder geval weinig opgeleverd.
Verder dan m'n fipo is het niet gekomenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:24 schreef Boze_Appel het volgende:
Niet zo direct. Dat wordt niet echt bijgehouden. Uit the hall of fame kan je het een klein beetje herleiden.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan je zien hoeveel er actief zijn?
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:24 schreef Boze_Appel het volgende:
Vijf.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar al 6 deelnemers in het nieuwe spel van remlof. Dat gaat mooi.
Ik komt nooit in GAM. Is er geen tag/subforum met bordspellen?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Was het proberen waard, maar dat zijn toch vooral een ander soort type gamers. X-box/Playstation e.d.
Voor adhd'ers is webDip niets lijkt me. Die vinden 5 minuten per beurt nog te langquote:Op maandag 20 januari 2014 17:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Was het proberen waard, maar dat zijn toch vooral een ander soort type gamers. X-box/Playstation e.d.
En we weten nu dat je maar 3 vloten nodig hebt om daar legers heen te pompenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat Engeland Gibraltar heeft is wel mooi aan die map.
Heel toevallig kwam ik v.d. week een bordspellentopic tegen in UVT of all places.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik komt nooit in GAM. Is er geen tag/subforum met bordspellen?
Immer een goede tactiek.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:02 schreef Friek_ het volgende:
Geen idee hoe het werkt allemaal, dus ik ga maar vol voor de aanval op die domme timmerman.
Dat wel maar Spanje heeft wel drie sc's voor het oprapenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:35 schreef remlof het volgende:
Wel fijn dat op die Europese Modern Diplomacy II map Egypte, Polen en Spanje beginnen met een worth minder dan de inleg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |