Kan je nog net even spelen in neo-nationalismus. kunnen we daar ook even verderquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:12 schreef Reya het volgende:
Nog zeven minuten voor een vijfde deelnemer aan het zaterdagavondspel, anders gaat het niet door.
Betyar zit je ook nog behoorlijk te pesten in "The Original"quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:34 schreef jogy het volgende:
Ik heb mijn eerste rugdolk mogen incasseren van diplomacy. In het spel cowboy diplomacy.
Haha dat had ik in de tachtigjarige oorlogquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:34 schreef jogy het volgende:
Ik heb mijn eerste rugdolk mogen incasseren van diplomacy. In het spel cowboy diplomacy.
Daar zit ik helemaal niet?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Betyar zit je ook nog behoorlijk te pesten in "The Original"
Best welquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:37 schreef remlof het volgende:
Huh, een draw in De Tachtigjarige Oorlog?
Daar komt du_ke goed weg
Dit is alleen diplomacy.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat komt vast niet door een nieuwe ArchLinux distro
Ah ok.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dit is alleen diplomacy.
Arch doe ik heel wat meer, maar dat gaat sowieso via een andere server.
Potjes met beurten van 1 dag duren veeeeel te lang.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:46 schreef zarGon het volgende:
Waarom worden er geen nieuwe potjes (1 dag) gestart?.
12 uur desnoods?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Potjes met beurten van 1 dag duren veeeeel te lang.
Wat bedoel je met die 'maar'?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Die gaat het snelste, maar 5 spelers en niemand begint op een eiland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |