Gewoon je krat in dat toffe kratten terugneem ding duwen en hard wegrennen!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:54 schreef sciter het volgende:
Weet iemand of je nog statiegeld krijgt op beugelflessen van Grolsch als je de beugel eraf gesloopt hebt? Ik moet namelijk iets doen met Grolsch beugels, maar dat word wel duur als het 10 kratten aan statiegeld kost, ben namelijk een skeere student.
Wist niet waar dit anders moest dan ONZ
Ik ben student, ik mag alles.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:01 schreef Woelwater het volgende:
Fles blijft eigendom van de brouwerij, dus mag je niet zomaar slopen, rekel.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:03 schreef Kotzooi het volgende:
[..]
Gewoon je krat in dat toffe kratten terugneem ding duwen en hard wegrennen!
Tevens Grolsch![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi, thanksquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:05 schreef Gutanoth het volgende:
Volgens mij nemen die apparaten het dan nog wel aanToen ik nog emballage leeg maakte, pakte ons apparaat zelfs van die heineken twistoff flesjes waar geen statiegeld op zat, als ze maar in een heineken krat stonden. en dan kwam je later uiteraard 24 "échte" flesjes tegen die in het losse flessen gat gestoken waren
En trots?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:02 schreef Ramkraker het volgende:
Hier werkt dat gewoon, ook als de hals er half af is werkt het nog
Nou nee, ik drink geen beugels meer, überhaupt geen bier, maar die beugels kun je los klappen maar soms klap je dan de hals er afquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:06 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
En trots?Straks gaan die bier fabrieken failliet en kan nergens nog bier kopen.
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:31 schreef MichaelScott het volgende:
Gewoon doen, die beugels gaan er toch af in de fabriek.
Godverdomme, zoveel moeite voor zo weinig geldquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:05 schreef Gutanoth het volgende:
Volgens mij nemen die apparaten het dan nog wel aanToen ik nog emballage leeg maakte, pakte ons apparaat zelfs van die heineken twistoff flesjes waar geen statiegeld op zat, als ze maar in een heineken krat stonden. en dan kwam je later uiteraard 24 "échte" flesjes tegen die in het losse flessen gat gestoken waren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |