Hoe herstart je de miner ?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
SSH is beter,
sudo nano <je folder + file>
batch aanpassen en opslaan
Druk op Reset.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh okay, mooizo. Ja ik heb het nog niet getest. Dat doe ik morgen ik ga eerst even relaxen en dan leren.
MORGEN JA!quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:11 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Druk op Reset.
Druk op knopje clear CMOS op je moederbord voor 3 sec.
Start opnieuw op.
Welke, EAC?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:19 schreef Nattekat het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=417125.0;viewResult
Ik heb een keer een goede coin uitgekozen
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
SSH is beter,
sudo nano <je folder + file>
batch aanpassen en opslaan
Overmorgen eerst 2X en dan maandag de 5X en dan zou het nog veel verder in elkaar kunnen klappen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:09 schreef Spatieloos het volgende:
Wanneer is die 5x EAC mine? Wat zou er dan gebeuren met de prijs, aangezien dan veel miners daarheen switchen?
Ik denk juist dat het gaat stijgenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Overmorgen eerst 2X en dan maandag de 5X en dan zou het nog veel verder in elkaar kunnen klappen.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Overmorgen eerst 2X en dan maandag de 5X en dan zou het nog veel verder in elkaar kunnen klappen.
Al die pools die switchen die hodlen niet, die dumpen alles meteen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het gaat stijgen
Oh ja dat zijn kutpoolsquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Al die pools die switchen die hodlen niet, die dumpen alles meteen.
Misschien dat de devs nog met geweldig nieuws kopen dit dat, ze zeggen wel dat ze er mee bezig zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar daarna herstelt hij vast wel weer. Dus nu gewoon verkopen en dan kopen!
http://coinmarketcap.com/eac_30.htmlquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:50 schreef Nattekat het volgende:
Multipools verpesten het voor mijn gevoel wel een beetje... Toen eac in een multipool kwam is ie compleet gecrasht.
Eigenlijk blijken zij de New World Order en bezitten zij de hele aarde.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien dat de devs nog met geweldig nieuws kopen dit dat, ze zeggen wel dat ze er mee bezig zijn.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eigenlijk blijken zij de New World Order en bezitten zij de hele aarde.
Vandaar EarthCoin. Open uw ogen!
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:27 schreef dimmak het volgende:
8 kaarten draaien nu.De wallets syncen momenteel dus gaat top.
Alleen mijn kaarten draaien 700 kh/s Ipv 750. Dus daar valt nog wat aan te tweaken.
Was jij diegene van die 12 kaarten?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:27 schreef dimmak het volgende:
8 kaarten draaien nu.De wallets syncen momenteel dus gaat top.
Alleen mijn kaarten draaien 700 kh/s Ipv 750. Dus daar valt nog wat aan te tweaken.
Morgen komen de laatste 3 kaarten en mobo er in, maar ik zal ff de tussenstand posten. Na morgen wat meer foto's.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]Nice, pics?
Beetje tweaken hou je toch wel.
11 kaarten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:34 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Was jij diegene van die 12 kaarten?![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:57 schreef dimmak het volgende:
[..]
Morgen komen de laatste 3 kaarten en mobo er in, maar ik zal ff de tussenstand posten. Na morgen wat meer foto's.
[..]
11 kaarten.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:57 schreef dimmak het volgende:
[..]
Morgen komen de laatste 3 kaarten en mobo er in, maar ik zal ff de tussenstand posten. Na morgen wat meer foto's.
[..]
11 kaarten.
Te stil helaas. Net nadat ik ben begonnen met minen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:01 schreef peterselieplukkker het volgende:
Wat is het stil met nieuwe coins de laatste dagen... :/
Ergens is het ook wel lekker een beetje rust. Maar voor de inkomsten is het niet het beste nee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:01 schreef peterselieplukkker het volgende:
Wat is het stil met nieuwe coins de laatste dagen... :/
Mooi man.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:02 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
Het frame heb ik zelf helemaal gemaakt. En de rig staat bij een vriend thuis.
Op dit moment draaien alle kaarten onder de 70 graden, dus best knap.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi man.
Geen extra koeling?
Mooi.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:06 schreef dimmak het volgende:
[..]
Op dit moment draaien alle kaarten onder de 70 graden, dus best knap.
Op hoeveel procent draaien je fans?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:10 schreef robin007bond het volgende:
Jullie nog makkelijke tips om videokaarten koel te houden?
Ik hou hem eigenlijk altijd rond de78quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi.
Mijn kaart draait op de hoogste momenten 74 graden. Dat vind ik best eng.
53% op z'n hoogst wel. Dan maken ze al best een herrie.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
Op hoeveel procent draaien je fans?
Ik heb mijn 7850 altijd op 100%quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
53% op z'n hoogst wel. Dan maken ze al best een herrie.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb mijn 7850 altijd op 100%
En die reference 6870 rond de 70% maar zodra ik die verplaatst heb naar de andere kamer ook wat hoger
Ik niet in dezelfde kamer, maar de deur staat wel open altijdquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik slaap in dezelfde kamer als waar mijn miner zit.
Hij gaat er erg goed mee om, niet zo netjes dat ze geen toestemming vragen om zijn naam te gebruiken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:49 schreef Slaapscheet het volgende:
Ron Paul over RPC
http://video.cnbc.com/gallery/?video=3000236167
Netjes is het niet nee, maar hij gaat er inderdaad goed mee om. Misschien dat Kanye er nog iets van kan leren...quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hij gaat er erg goed mee om, niet zo netjes dat ze geen toestemming vragen om zijn naam te gebruiken.
mijn held <3quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hij gaat er erg goed mee om, niet zo netjes dat ze geen toestemming vragen om zijn naam te gebruiken.
Dit lijkt me dus precies wat ik eerst zei.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:13 schreef Spatieloos het volgende:
85 - Display errors to the user and gets the user response for error.
Zegt me weer helemaal niks.
Ben ik dus niet de enige. Neem aan dat je Windos gebruikt? Wat geeft die voor melding in de logboeken (kritieke fout)? Iets met kernel power?quote:Op donderdag 16 januari 2014 07:36 schreef dimmak het volgende:
Elke nacht valt er wel een worker uit en ik heb geen idee waarom. Nu zijn mijn wallets Nog niet gesynct.
Hoe kan ik erachter komen waarom ze uitvallen?
hier ook regelmatig uitvallen. Heb guiminer met autostart dus start automatisch terug op bij herstartquote:Op donderdag 16 januari 2014 07:45 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Ben ik dus niet de enige. Neem aan dat je Windos gebruikt? Wat geeft die voor melding in de logboeken (kritieke fout)? Iets met kernel power?
Zoja, dit gebeurd niet alleen 's nachts, kan elk moment weer gebeuren. Gebeurd mij is van 3x per dag.
Ik heb zelf een aparte voeding voor men gpu waar niks anders opzit. Nu draait die al 2 dagen ongestoord verder.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:05 schreef peterselieplukkker het volgende:
Heb hier nooit workers die uitvallen. Wel eens gehad, en dat had allemaal een oorzaak.
Punten waar je op moet letten;
Zit je minimaal 5% onder max. Wat voeding kan leveren? Let erop dat wanneer je over clockt, de stroom enorm kan toenemen.
Let op temperatuur, niet alleen van je gpu maar ook van je vrm.
Als je over clockt, verhoog ook de gpu spanning met paar procent.
Zet nietmeer dan een gpu op één molex kabel. Dus ook geen harde schijven erop zetten. Ofwel Iedere gpu moet vanaf psu een eigen kabel hebben.
Enkel een gpu? Dat werkt nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 08:06 schreef lainke het volgende:
[..]
Ik heb zelf een aparte voeding voor men gpu waar niks anders opzit. Nu draait die al 2 dagen ongestoord verder.
Wel goedkoperquote:Op donderdag 16 januari 2014 08:32 schreef lainke het volgende:
[..]
gewoon aan de hendel draaien en gaan met die kaart
Alles zit prima. 1 voeding, 2 kaarten. Zal vanavond even het logboek na kijken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:05 schreef peterselieplukkker het volgende:
Heb hier nooit workers die uitvallen. Wel eens gehad, en dat had allemaal een oorzaak.
Zit je minimaal 5% onder max. Wat voeding kan leveren? Let erop dat wanneer je over clockt, de stroom enorm kan toenemen.
Zet nietmeer dan een gpu op één molex kabel. Dus ook geen harde schijven erop zetten. Ofwel Iedere gpu moet vanaf psu een eigen kabel hebben.
Ik heb er 30.000 zie ik. Heb tijdens de launch gemined herinner ik mequote:Op donderdag 16 januari 2014 09:14 schreef Nattekat het volgende:
Bijna 5000 USDE
Tevens de coin met, op e-token na, de meeste support.
Daar komen mijn 2 dagen met 400 op diff 2 nooit bovenquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:18 schreef Kale het volgende:
[..]
Ik heb er 30.000 zie ik. Heb tijdens de launch gemined herinner ik me
quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:11 schreef Slaapscheet het volgende:
Pff dat idee van Pixel had ik gisteren ook bedacht.
Hier start cgminer ook automatisch op als windows start. Maar hij start niet door naar windows, lijkt ergens voor de post te blijven hangenquote:Op donderdag 16 januari 2014 07:47 schreef lainke het volgende:
[..]
hier ook regelmatig uitvallen. Heb guiminer met autostart dus start automatisch terug op bij herstart
Voeding kan niet snel het probleem zijn aangezien ik er nu een 1000Watt voeding aan heb en ik verbruik ongeveer 620Watt. En voeding heb ik al veranderd, had eerst een 750Watt voeding.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:05 schreef peterselieplukkker het volgende:
Inderdaad. Ik hark er aardig wat binnen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:12 schreef kthxbye het volgende:
WDC gaat erg lekker de laatste dagen
Hoe heb je dit ingesteld?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:27 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Hier start cgminer ook automatisch op als windows start. Maar hij start niet door naar windows, lijkt ergens voor de post te blijven hangen. Harde reset werkt dan weer wel.
[..]
Voeding kan niet snel het probleem zijn aangezien ik er nu een 1000Watt voeding aan heb en ik verbruik ongeveer 620Watt. En voeding heb ik al veranderd, had eerst een 750Watt voeding.
De temp van de vrms zit op ongeveer 85 graden, kaart zelf op 75 graden.
Heb nu een automatische herstart schema ingesteld iedere 5 uur voor windows, waarbij cgminer 5 minuten na herstart weer begint. Dit om eventueel alles nog 5 minuten te laten koelen. Kijken of dat wel werkt.
Pas als ik niet meer in het rood sta gaat ie goedquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:12 schreef kthxbye het volgende:
WDC gaat erg lekker de laatste dagen
Taakplanner. Taak aanmaken die start na het opstarten van windows. Die taak vervolgens x uur uitstellen. Als de taak uitgevoerd wordt dan wordt een een batch bestand geopend waarin het herstart commando staat (shutdown -r -f) -r = reboot/-f = forcerenquote:
Cool, ga ik vanavond ook even instellen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:43 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Taakplanner. Taak aanmaken die start na het opstarten van windows. Die taak vervolgens x uur uitstellen. Als de taak uitgevoerd wordt dan wordt een een batch bestand geopend waarin het herstart commando staat (shutdown -r -f) -r = reboot/-f = forceren
Deze coin gaat m helemaal worden zekerquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:18 schreef Nattekat het volgende:
Zit nu op Malecoin, ik wil nog steeds mijn eerste block vinden solo
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:32 schreef Kale het volgende:
[..]
Deze coin gaat m helemaal worden zeker
1000 denk ik... de OP is daar niet erg duidelijk in met die random formule.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:41 schreef Kale het volgende:
[..]
Hoeveel peners zitten er in een block?
Middlecoin is ook niet altijd het bestequote:Op donderdag 16 januari 2014 15:48 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Jongens, volgens mij doe ik wat fout. Ik zit nu al een ruime week op middlecoin met 1150Kh/s, en krijg per dag ongeveer 0.007 btc. Maar dat is maar zo'n ¤4,30 per dag. Dat klopt toch niet? Dan kan ik nog beter direct Litecoins gaan minen, dan krijg ik ¤5,16 per dag. Bij beide bedragen gaat er nog ¤2,65 vanaf aan stroomkosten trouwens.
Middlecoin doet het niet zo lekker. De pool gaat ten onder aan haar eigen succes.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:48 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Jongens, volgens mij doe ik wat fout. Ik zit nu al een ruime week op middlecoin met 1150Kh/s, en krijg per dag ongeveer 0.007 btc. Maar dat is maar zo'n ¤4,30 per dag. Dat klopt toch niet? Dan kan ik nog beter direct Litecoins gaan minen, dan krijg ik ¤5,16 per dag. Bij beide bedragen gaat er nog ¤2,65 vanaf aan stroomkosten trouwens.
Dit inderdaad, ze zijn te groot geworden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:52 schreef dimmak het volgende:
[..]
Middlecoin doet het niet zo lekker. De pool gaat ten onder aan haar eigen succes.
Dat idee had ik al, de rewards werden steeds lager. Ik zit er nog wel op, want ik heb nog geen goed alternatief gevonden en heb geen zin om steeds op zoek te gaan naar de nieuwste coins etc.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:54 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ze zijn te groot geworden.
hashco.wsquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:14 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat idee had ik al, de rewards werden steeds lager. Ik zit er nog wel op, want ik heb nog geen goed alternatief gevonden en heb geen zin om steeds op zoek te gaan naar de nieuwste coins etc.
Balen..quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:17 schreef Nattekat het volgende:
Mijn pool had de 100x bonus van USDE moeten hebben omdat block xxx100 was gemined, is ie op xxx101 gevallen
WDC.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:20 schreef Duuc-nl het volgende:
Waar zien jullie meer toekomst in? Worldcoin of Earthcoin?
De meeste mensen geven niks om die paar bomen meer of minder.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:20 schreef Duuc-nl het volgende:
Waar zien jullie meer toekomst in? Worldcoin of Earthcoin?
En als je een ander eruit haalt?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:46 schreef dimmak het volgende:
Fuck. 10 kaarten draaien maar de 11e wil niet. Heb geen idee wat ik fout doe. De 11e kaart word ook niet herkend door de pc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |