Maar Sof is wel van jou, oeh.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben van niemand. Mag contractueel niet van de Ezell dating BV.
Ik krijg geen vaste aanstelling bij Ezell datingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben van niemand. Mag contractueel niet van de Ezell dating BV.
quote:
je bent een flexwerkerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik krijg geen vaste aanstelling bij Ezell dating
Ik zag het.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hey, klopt inderdaad![]()
gisteren ook pas terug he
Smurf!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:07 schreef supersof het volgende:
[..]ik ben nu de kleinste thuis he. mijn broertje is gegroeid
of we bestellen gewoon wat en jij eet mijn vlees opquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dus we moeten heel moskou door gaan om eten te vinden zonder vlees.
Gelukkig zijn de metros erg mooi daar
Daar heb ik ook geen problemen mee.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:08 schreef supersof het volgende:
[..]
of we bestellen gewoon wat en jij eet mijn vlees op
oh je wilt me welquote:
Dat is dan ook opgelostquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen problemen mee.
dus nu moeten we het allemaal gaan liken?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:08 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb ook maar meteen mijn profielfoto op fb veranderd![]()
Wij zijn als Yin en yang zo goed vullen wij elkaar aanquote:
Mooi.quote:
wat voor gitaarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:09 schreef Jimbo het volgende:
god god godverdomme, mn gitaar is beschadigd
Is een optiequote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:09 schreef supersof het volgende:
[..]
dus nu moeten we het allemaal gaan liken?
Jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:09 schreef supersof het volgende:
[..]
dus nu moeten we het allemaal gaan liken?
Ezellverdomme. Je loopt ver achter, of weiger je het Ezellisme in je hart te sluiten na je trip naar katholiek Mexico?quote:
Ja natuurlijk, ben er nu mee aan het klotenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooi.Komen er nog meer pics?
Jij gaat echt naar ziekelijk gave plekken.
maar jij gaat ook nog het leger inquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
mag je wel met wat indrukwekkenders komen
Ben benieuwd. Profielfoto is sowieso al indrukwekkend.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ben er nu mee aan het kloten
haha that's the plan
oke lekker duidelijk weerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
volgens de leer van jimbo mag ik niks uitsluiten
dit denk ik nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar jij gaat ook nog het leger in![]()
KIJK ZO DOE JE DAT
Weer een wereldwonder van het lijstje af hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Profielfoto is sowieso al indrukwekkend.
Ikverdommequote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit denk ik niet
jammer joh, niet smooth genoeg
Opvallend is dat wel hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij zijn als Yin en yang zo goed vullen wij elkaar aan
Pre lawsuit esp eclipsequote:
Wist niet dat jij Aldo op fb had.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Profielfoto is sowieso al indrukwekkend.
je eerste likequote:
Ik heb alles in meervoud (ik heb ze niet zelf gekocht)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Opvallend is dat wel he
welke kleur heb je nog over?
ik had geen vrouwelijke kant verwacht bij jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |