Daar, of in de ghetto's van grote Amerikaanse steden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
Tram is waarschijnlijk een vietnamees.
Verder wonen de Spechellys en D'Shontays van deze wereld vrijwel zonder uitzondering in grote Rotterdamse galerijflats
Als je de klemtóón anders legt klinkt het heel viesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dacht 'wat bedoelt ze nou' totdat ik het hardop las!
Ik zit eigenlijk op het moment te wachten tot er een rage komt met edelmetalen...Goud hebben we immers al.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je de klemtóón anders legt klinkt het heel vies
Ik dacht dat Zilver ook best eens was vergeven al?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:34 schreef trovey het volgende:
v
[..]
Ik zit eigenlijk op het moment te wachten tot er een rage komt met edelmetalen...Goud hebben we immers al.
Geen idee, ik wacht eigenlijk op Platina....baas boven baas.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik dacht dat Zilver ook best eens was vergeven al?
Wel een mooie trend
Dit dus!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:35 schreef Bolletje... het volgende:
Oh my..
Die "exotische" namen... En dan vond ik Djayden al erg
hoe spreek je dat in hemelsnaam uit?? Arme kindjes kunnen hun eigen naam passen spellen als ze 25 zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:49 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik zag net voorbij komen:
R’shea-ann, Saffron-L’Amour, Shadaineleah, Shailinidebie, Shearis-vyènshally.
Wat mankeert je dan als ouder zeg... Wie noemt z'n kind nu zo!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:56 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Op de lijst met kindernamen die dinsdag bekend werd gemaakt, staan heel wat opvallende namen. Zo noemde iemand zijn of haar dochter Smiley en werden er 23 Badrs en één Adolf geboren in 2013.
Ook de namen Khadaffi en Chavez staan op de lijst. Iemand noemde zijn of haar dochter Tram.
Op de lijst staan ook exotische namen als Ar’Disianthony, D’sire, Ky’shawn, Shaéveron, Xzi’Jayno, Abhoney-Spechelley en He. Andere opvallende namen zijn Djazzy, Hilarius, Ruftana, Hinneman, Bruun en Pathe.
Mwah, als je de kringen bekijkt waarin die kinders geboren worden is het likely dat ze hun naam nooit zullen kunnen spellenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:53 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
hoe spreek je dat in hemelsnaam uit?? Arme kindjes kunnen hun eigen naam passen spellen als ze 25 zijn
Lellebelletjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:52 schreef Bolletje... het volgende:
Kennissen hebben overigens net L.alibella gekregen
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
Silver 4 keer, Zilver drie keer bij de meiskes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |