Omdat er sommige sukkels zijn die White_Power lezen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Wat heeft de KKK te maken met een anti nazi beweging?
Oke, en nu?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:09 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Hitler komt/kwam (kwammetje) ook uit Oostenrijk.
De ander had een commentaar op jouw naam, ik dacht dat hij net als mij dan aan de witte roos dacht. Het was in mij niet zo 1,2,3 opgekomen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:10 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Omdat er sommige sukkels zijn die White_Power lezen.
Oke, geen probleem.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De ander had een commentaar op jouw naam, ik dacht dat hij net als mij dan aan de witte roos dacht. Het was in mij niet zo 1,2,3 opgekomen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wei%C3%9Fe_Rose
Jammer ik dacht we gaan een rondje maken in mijn privé yacht, om vervolgens in Mexico of zo aan te meren om naar een van de mooiste hotels daar te gaan, en dan kan ik gaan kijken hoe het met mijn goeie doel voor gekko's gaat.quote:
Leuk geprobeerd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jammer ik dacht we gaan een rondje maken in mijn privé yacht, om vervolgens in Mexico of zo aan te meren om naar een van de mooiste hotels daar te gaan, en dan kan ik gaan kijken hoe het met mijn goeie doel voor gekko's gaat.
Mijn zusje heet Mohammed.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:18 schreef Gutanoth het volgende:
Antiklacht: Meest populaire naam is niet meer "Mohammed"
Ik houd persoonlijk meer van namen als Amenth en Gulmezquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:18 schreef Gutanoth het volgende:
Antiklacht: Meest populaire naam is niet meer "Mohammed"
Mijn nichtje ook...quote:
Wie weet zijn we familie.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |