ik kan eigenlijk moeilijk zien welke server wat heeft gedownload in sabnzbd. heb sunny en astrawebquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:47 schreef editoor het volgende:
Het lukt mij nu om bestanden te downloaden die ouder zijn dan 900 dagen. Dat lukte nooit met Sunnyusenet. Met newshoster lukte dat eerst ook niet, maar nu een maand later komt bijna alles binnen. Hoe zit dat bij jullie?
En zitten daar 900+ bestanden bij?quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:45 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik kan eigenlijk moeilijk zien welke server wat heeft gedownload in sabnzbd. heb sunny en astraweb
ik heb game boy roms gedownload Age: 3 years, 3 months en heb geen fouten gekregen bij het outpakken maar hoop dat ze werken want ze zijn blijkbaar allemaal appart verpakt met 7zquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:13 schreef editoor het volgende:
[..]
En zitten daar 900+ bestanden bij?
Retentie verhoogd naar 900 dagen dan. Bedoel je met newshoster Newshosting?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:47 schreef editoor het volgende:
Het lukt mij nu om bestanden te downloaden die ouder zijn dan 900 dagen. Dat lukte nooit met Sunnyusenet. Met newshoster lukte dat eerst ook niet, maar nu een maand later komt bijna alles binnen. Hoe zit dat bij jullie?
Ja Newshosting moet het zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:21 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Bedoel je met newshoster Newshosting?
Ik dacht dat die getallen onzin was. Met newshosting werden oude bestanden ook niet binnen gehaald net als met Sunny. Toevallig probeerde ik het vandaag en nu komt alles binnen. Heel vreemd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
2043 Dagen Retentie dus zo gek is het niet
Joa soms er extra dik opgegooid en soms werken bestanden ook gewoon niet die al heel oud zijn. Teminste naar mijn ervaring danquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:35 schreef editoor het volgende:
[..]
Ik dacht dat die getallen onzin was. Met newshosting werden oude bestanden ook niet binnen gehaald net als met Sunny. Toevallig probeerde ik het vandaag en nu komt alles binnen. Heel vreemd.
http://utopiagemist.nl/category/utopia-afleveringen/quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:43 schreef redboyke het volgende:
heb goed nieuws internet provider heeft mijn dalimiet verdubbeld YAY
dus als ik ongeduldig ben kan ik eens een download overdag starten haha
verder ben ik eigenlijk op zoek naar nog afleveringen van Utopia.
staan maar 20afleveringen op usenet en ik zie dat er veel meer afleveringen zijn.
en in belgie geven ze dat niet op tv en heb geprobeerd op de website te gaan maar denk dat mijn mobiel internet te traag is want pagina wilt niet laden
op die site had ik al geprobeerd. de reclame doet het wel maar bij het filmpje krijg ik:quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:54 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
http://utopiagemist.nl/category/utopia-afleveringen/
Vind je verder niet veel van op usenet denk ik. Vind het zelf maar een typisch Nederlands kut programma
Werkt hier gewoon prima, Je woont neem ik aan in België? Kun je eens een Nederlanse proxy proberen. Verder heb ik hier geen ads (kan door adblock komen, En nee danny hij staat niet aan op FOK! grgr)quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:03 schreef redboyke het volgende:
[..]
op die site had ik al geprobeerd. de reclame doet het wel maar bij het filmpje krijg ik:
... bekijken is momenteel niet beschikbaar
probeer het binnenkort nog
Errorcode unavailableContent
met belgisch ip werkt het niet maar heb nog paar uurtjes op hideman staan en daar nederland en werkte het wel meequote:Op donderdag 20 maart 2014 18:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Werkt hier gewoon prima, Je woont neem ik aan in België? Kun je eens een Nederlanse proxy proberen. Verder heb ik hier geen ads (kan door adblock komen, En nee danny hij staat niet aan op FOK! grgr)
Is dat niet gewoon met encrypted weblinks?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:13 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe werkt die "nieuwe" methode op Spotnet?
Weblink ofzo...
Ja was toen een tijd terug toen ik het nog gebruikte. Staat gewoon in de description dan hoe dat moet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:33 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon met encrypted weblinks?
Geen idee gebruik het zelf namelijk niet, maar daar waren ze al eens mee aan het experimenteren tijd terug.
Jup hier ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:10 schreef LWD-Godius het volgende:
Iemand met een XLned abonnement? Volgens mij ligt het sinds vanochtend helemaal plat.
de site ook en 7 feb laatste twitter bericht, zeker falliet of brei.n heeft de servers geroofd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |