Geprobeerd, maar dat werkt niet aangezien het ene apparaat op mijn gmailaccount is en zoonlief heeft een eigen gmailaccount.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:46 schreef Dimens het volgende:
In de opties van Clash of Clans zit de mogelijkheid om een apparaat te koppelen. Die moet je gebruiken om het account te koppelen met zijn apparaat om vervolgens het account te ontkoppelen van de Tab 3.
Tijdelijk het Gmail veranderen naar dat van jou een optie?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar dat werkt niet aangezien het ene apparaat op mijn gmailaccount is en zoonlief heeft een eigen gmailaccount.
Daar schiet ik niet veel mee op aangezien hij dan alle apps ook synchroniseerd... Dat is niet het hele doel van een eigen tablet lijkt mequote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tijdelijk het Gmail veranderen naar dat van jou een optie?
als je google account toevoegt vraagt hij gewoon wat je allemaal wil synchroniseren. gewoon alle synchronisatie uitzetten en dan het spel downloaden in de store?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar schiet ik niet veel mee op aangezien hij dan alle apps ook synchroniseerd... Dat is niet het hele doel van een eigen tablet lijkt me
Maar dan moet hij opnieuw beginnen, echt ik heb het allemaal al geprobeerd op die manieren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:57 schreef wootahH het volgende:
[..]
als je google account toevoegt vraagt hij gewoon wat je allemaal wil synchroniseren. gewoon alle synchronisatie uitzetten en dan het spel downloaden in de store?
Is het nu niet mogelijk om hem een eigen gmailaccount te geven en dat te koppelen aan het spel?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
Inmiddels een stapje verder: Heb het spel weer losgekoppeld van mijn account, en mijn account ook van de tab verwijderd, spel blijft losgekoppeld en start gewoon op met het spel waar hij eerder op mijn tab is gebleven.
Ja hij heeft een een eigen gmail account, koppelen werkte niet want hij moet dan op nieuw beginnen. Maar ik heb nu eerst gekoppeld met mijn account op zijn tablet, daarna alles losgekoppeld en mijn account weer verwijderdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is het nu niet mogelijk om hem een eigen gmailaccount te geven en dat te koppelen aan het spel?
Ik weet niet in hoeverre je bij het spel een ander e-mailadres kunt koppelen dan het e-mailadres dat aan je tablet gekoppeld zit?
Zo te zien is dit voor Apple/iOS users...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:18 schreef Five_Horizons het volgende:
Geeft dit wat? http://forum.supercell.ne(...)ne-device-to-another
Hierin geven ze de optie om te koppelen aan Gamecenter. (ken het spel zelf niet, overigens, dus weet echt niet of dit je helpt)
Gamecenter is volgens mij Apple Only.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:18 schreef Five_Horizons het volgende:
Geeft dit wat? http://forum.supercell.ne(...)ne-device-to-another
Hierin geven ze de optie om te koppelen aan Gamecenter. (ken het spel zelf niet, overigens, dus weet echt niet of dit je helpt)
Geeft niks, het feit dat je meedenkt is al erg tofquote:
waarschijnlijk niks.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geeft niks, het feit dat je meedenkt is al erg tof![]()
Geen idee wat het gaat doen als er een update plaats vindt realiseer ik me netMaar dat zien we dan wel weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |