als je dat hier moet vragen dan is het waarschijnlijk niet een goed ideequote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:27 schreef Furkwad het volgende:
Bol.com neemt niet op..
Ik wil quads gaan verkopen via internet, want ik vind quads heel erg vet.. maar ik vroeg me af of iemand hier ook een webwinkel heeft en me kan vertellen of dit een goed idee is.
Ja, precies. Moet wel goedkomen dus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:31 schreef Furkwad het volgende:
Naja, het relaxte aan quads leek me anders wel dat je er maar 2 hoeft te verkopen om genoeg omzet te kunnen draaien.
Definieer genoegquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:31 schreef Furkwad het volgende:
Naja, het relaxte aan quads leek me anders wel dat je er maar 2 hoeft te verkopen om genoeg omzet te kunnen draaien.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:31 schreef Furkwad het volgende:
Jij komt er welquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:31 schreef Furkwad het volgende:
Genoeg om die quads op te kunnen slaan en om de huur te betalen...quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:31 schreef Furkwad het volgende:
Je bent 12, hoop ik?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:31 schreef Furkwad het volgende:
De rest ook hoor. Maar door je oogkleppen zie je die niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:36 schreef Furkwad het volgende:
Thx Fer, jij hebt tenminste wel echt een goeie tip!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |