Bedoel je dat je boos bent dat er geen ruzie is? Of werd dat omgeroepen?quote:
Behalve in dat ze dat letterlijk zegt toch, tot nu toe..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:55 schreef Estherdv het volgende:
in alles hoor je dat lindy VANDAAG weggaat
1/1000ste van 1/16dequote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
die 1/1000e stem bedoel je
ja wie dat bedacht heeft
Peter en Harold hebben gezegd dat ze vrijdag weg gaat.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:55 schreef Estherdv het volgende:
in alles hoor je dat lindy VANDAAG weggaat
Voor mij nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:57 schreef Toverheks het volgende:
Het zou voor Lindy geestelijk ook beter zijn als ze lekker naar huis gaat.
Ben benieuwd of dat haar de borg kost en hoe ze dat gaan oppakken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:56 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Peter en Harold hebben gezegd dat ze vrijdag weg gaat.
Of er moet geen enkele van de twee nieuwelingen naar huis?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat haar de borg kost en hoe ze dat gaan oppakken.
Zouden er dan 3 nieuwelingen komen?
Het zou best kunnen dat ze nog mensen standby hebben staan om het huis in te gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou ook kunnen ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:59 schreef davidderotator het volgende:
[..]
Of er moet geen enkele van de twee nieuwelingen naar huis?
De mol zei gisteren dat de borg naar een goed doel ging. En dat ze nog niet wisten of er nu een nieuwe in zou k omen of dat ze zouden wachten tot dat er nog een uitging nav de stemmingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
ben ik wel met je eens,ik vind het alleen jammerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:57 schreef Toverheks het volgende:
Het zou voor Lindy geestelijk ook beter zijn als ze lekker naar huis gaat.
Tja...........wat moet je anders als je daar zit héquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:59 schreef pullup het volgende:
Peter zijn mooie houtsnijwerkje is helaas gebarsten dus hij gaat nog een keertje moeten zagen en gutsen
Ik hoop dat Lindy zelf dat goede doel is, gun het haar niet om 2,5k+ kwijt te raken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De mol zei gisteren dat de borg naar een goed doel ging. En dat ze nog niet wisten of er nu een nieuwe in zou k omen of dat ze zouden wachten tot dat er nog een uitging nav de stemming
En ik maar denken dat Harold niets doet.. hij loopt al weken reclame te maken voor z'n bedrijf in bedrukte shirts!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:57 schreef Gert het volgende:
Harold laat Lindy een e-mail adres zien. "Als je dit onthoudt... dan heb jij je alien-trui."
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:01 schreef Estherdv het volgende:
[..]
ben ik wel met je eens,ik vind het alleen jammer
Ja.......... dat is het risico als je mee doet en je vroegtijdig wil vertrekken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik hoop dat Lindy zelf dat goede doel is, gun het haar niet om 2,5k+ kwijt te raken.
Geen idee. Er is een schema met nominaties en exits voor het hele jaar. Als ze daaraan vast willen houden, zal Lindy vervangen worden. Ik gok dan op thuisverpleegkundige Renica (39).quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar... die is toch niet voor niets afgehaakt op het laatst?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen idee. Er is een schema met nominaties en exits voor het hele jaar. Als ze daaraan vast moeten houden, zal Lindy vervangen worden. Ik gok dan op thuisverpleegkundige Renica (39).
Klopt, maar daarom gun ik het d'r nog niet. 1 van de weinigen die er écht wat van wilde maken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja.......... dat is het risico als je mee doet en je vroegtijdig wil vertrekken.
Is ze afgehaakt, of heeft Talpa op het laatst voor Isabella gekozen. Omdat die nog wat maffer in d'r kop was.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar... die is toch niet voor niets afgehaakt op het laatst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |