Prima dat je van blockbuster-actiefilms houdt, maar om nou te zeggen dat het gemis van deze films erop duidt dat je hier te maken hebt met (cultuur)barbaren.. Ik zou datzelfde eerder willen zeggen als ik zie hoeveel stemmen dat ongelooflijk clichématige The Impossible (behalve de basis an het verhaal niets Spaans aan) krijgt..quote:Op maandag 10 maart 2014 11:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
Man man man, stelletje barbaren![]()
Geen Worlds End, Fast 6, Gangster Squad en Flight![]()
Nouja, dan toch maar...
Nja komop, Gangster Squad een blockbuster? Meh. Vond dat een enorm goede film. Fast 6? Tuurlijk, helemaal mee eens, dat is meningquote:Op maandag 10 maart 2014 12:02 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Prima dat je van blockbuster-actiefilms houdt, maar om nou te zeggen dat het gemis van deze films erop duidt dat je hier te maken hebt met (cultuur)barbaren.. Ik zou datzelfde eerder willen zeggen als ik zie hoeveel stemmen dat ongelooflijk clichématige The Impossible (behalve de basis an het verhaal niets Spaans aan) krijgt..
Mijn hart zegt Captain Philips, maar ik kies voor The Hobbitquote:Op maandag 10 maart 2014 11:17 schreef Asap het volgende:
Wat een Captain Philips liefhebbers of zijn het meer The Hobbit niet-liefhebbers
Ik wilde de films niet afkraken, maar het gemis van deze films duidt niet op 'cultuurbarbaren' in dit topic, omdat mensen die anderen cultuurbarbaren noemen doorgaans juist hameren op een gemis aan arthousefilmsquote:Op maandag 10 maart 2014 12:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nja komop, Gangster Squad een blockbuster? Meh. Vond dat een enorm goede film. Fast 6? Tuurlijk, helemaal mee eens, dat is mening![]()
Maar verder is Worlds End alle behalve Blockbuster; geweldige Britse humor. En Flight vond ik een vernieuwend en goed drama (alleen beetje langdradig, vooruit).
Ohnee hahaquote:Op maandag 10 maart 2014 12:29 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Ik wilde de films niet afkraken, maar het gemis van deze films duidt niet op 'cultuurbarbaren' in dit topic, omdat mensen die anderen cultuurbarbaren noemen doorgaans juist hameren op een gemis aan arthousefilms
Ik denk dat je best een aardige film van een uur of 2 had kunnen maken van The Hobbit, helaas heeft Peter Jackson wederom laten zien nog steeds de schaar niet te durven of te kunnen hanteren.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:17 schreef Asap het volgende:
Wat een Captain Philips liefhebbers of zijn het meer The Hobbit niet-liefhebbers
Het is een Spaanse productie met een Spaanse regisseur.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:02 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Ik zou datzelfde eerder willen zeggen als ik zie hoeveel stemmen dat ongelooflijk clichématige The Impossible (behalve de basis an het verhaal niets Spaans aan) krijgt..
Als men eerlijk stemt, is het toch niet zo relevant of een film bekend is bij het grote publiek?quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:01 schreef Roces18 het volgende:
Pacific Rim verdient het alleen al om de SFX om te winnen van World War Z, dat een verkrachting was van het boek. Verder denk ik dat de strijd om de nummer 1 plek gaat tussen Place beyond the pines, silver linings en django unchained. De rest is niet zo bekend bij het grote publiek en een film als Star Trek is een beetje slappe hap.
Ik vond Rush wel goed, maar toch iets teveel hype. Goed, maar niet bijzonder. Jeune & Jolie had zeker wel wat minpuntjes, maar die had iets wat meer magisch was. Iets minder strak geproduceerd dan Rush, meer overlatend aan de verbeelding. Wat dat betreft kijk ik er ook zeker van op (maar vind ik het zeker niet erg), omdat hier op FOK! de voorkeur toch vaak uitgaat naar wat 'makkelijkere' films als Rush.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:46 schreef ohnikua het volgende:
Opvallend dat Jeune & Jolie zoveel stemmen krijgt. Matige film, erg lekker wijf geeft de doorslag? (Tegenover het geweldige Rush..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |