Heb je de nieuwe Pownews verslaggeefster nog gezien? Niks mis mee volgensmij.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet weer even bijkomen. Ik geloof dat ik een beetje hyperactief was door JOHAN JOHAN JOHAN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe Pownews verslaggeefster nog gezien? Niks mis mee volgensmij.Wauw ik heb wat gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe Pownews verslaggeefster nog gezien? Niks mis mee volgensmij.Die plaats ik bij de U in mijn privé archief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten we nu weer terug naar het VI topic trouwens? Waar is die bus?
Oké leuk voor je Iwanius.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:02 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Knevel en Van den Brink geven de vi-hooligans altijd wel de gelegenheid voor een uitwedstrijd.
Daarom vind ik ze beter dan Pauw en Witteman.
De chauffeur had een schnabbelquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die plaats ik bij de U in mijn privé archief.
Wie?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké leuk voor je Iwanius.
Dentzie heeft de buschauffeur gemolesteerd en is er daarna mee weggereden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die plaats ik bij de U in mijn privé archief.
In Groningen hebben we alleen 'geef ze een slokkinderen'quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:03 schreef opperkleurder het volgende:
In Enschede hebben ze Cees Lokkinderen
Ja die is heel leuk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:03 schreef opperkleurder het volgende:
In Enschede hebben ze Cees Lokkinderen
Die anekdote heeft hij ook pas een keer of 40-45 verteld.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weer iemand die bekend is met het werk van Danosvanos90
Jan Lokhuijsenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://instantrimshot.com/
Als het hier ook maar enigszins op lijkt ga ik wel lopen naar ons thuis topicquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:05 schreef opperkleurder het volgende:
VBL / Voetbal International #828 20 januari beginnen we weer
Daar is de bus weer
Hij heeft ook een leuke over Patrick Kluivert trouwens, wist je dat?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Die anekdote heeft hij ook pas een keer of 40-45 verteld.
Ik ken ze allemaal.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft ook een leuke over Patrick Kluivert trouwens, wist je dat?
Ik heb "ik heb een potje met vet" al ingezet jongens!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het hier ook maar enigszins op lijkt ga ik wel lopen naar ons thuis topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |