quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:04 schreef KaoloJoeka het volgende:
Jij zoent waarschijnlijk gewoon slecht. Ik wil het overigens wel voor je testen met jouw toestemming.
Ik ben nog maagd haha.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:19 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Mijn bedcijfer ligt een stuk hoger, en het ligt waarschijnlijk aan jou.
Je kiest ze toch echt zelf uit, dat probleem had ik al niet toen ik 13 was. Misschien hebben ze allen gewoon te dikke beugels of hebben ze sinds ze niet meer aan mama's tiet mogen zuigen, geen lichamelijk contact met andere meer gehad ^o^quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:17 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik ben nog maagd haha.
Anyways veel jongens kwijlen mijn gezicht onder.. ligt dat ook aan mij ?
Vóór haar testen met haar toestemming? Je wil dus andere mannen zoenen en haar vertellen hoe het is?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:04 schreef KaoloJoeka het volgende:
Jij zoent waarschijnlijk gewoon slecht. Ik wil het overigens wel voor je testen met jouw toestemming.
Jij bedoelt de stofzuiger. Wasmachine is hyperactief rondjes draaien.quote:
Klopt, mijn excusesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jij bedoelt de stofzuiger. Wasmachine is hyperactief rondjes draaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:27 schreef trolley het volgende:
Stofzuiger!
Haha ga je vreemd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jepquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:31 schreef wickedmen het volgende:
(uberhaupt wat is dat?Met je tong rondjes draaien in haar mond?
![]()
![]()
!!!!!!!! ).
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, dat eerste deel bedoelde ik meer als tip voor trollTS, en dat tweede was gewoon een mededeling dat ik af en toe wel eens de stofzuiger gebruik, dus haar tong 'vacuüm' zuig
Alleen dan weer niet te hard, dat ze een week last heeft van d'r tong. Alhoewel ...
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:36 schreef trolley het volgende:
[..]
Je houdt slikken...:@SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, dat eerste deel bedoelde ik meer als tip voor trollTS, en dat tweede was gewoon een mededeling dat ik af en toe wel eens de stofzuiger gebruik, dus haar tong 'vacuüm' zuig
Alleen dan weer niet te hard, dat ze een week last heeft van d'r tong. Alhoewel ...Doe het voor de mensheid:$:$
Haha dat mond te ver open dat zorgt ervoor dat je kwijl op je halve gezicht krijgt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:14 schreef Gutanoth het volgende:
Heb al veel vrouwen gezoend en eerlijk gezegd zijn er maar weinig mensen die goed kunnen zoenen.
- Mond te ver open
- Mond niet ver genoeg open
- Iemands huig proberen te likken
- Juist helemaal geen tong gebruiken
- Wasmachine effect
- Het tegenovergestelde is nog erger: helemaal passief
Maar iedereen vindt natuurlijk iets anders "goed"
Persoonlijk vind ik zoenen meer dan alleen de zoen zelf, dus:
Wat doe je met je handen, gezicht en lichaam.
Ikzelf vind het fijn als een meid een hand op mijn borst legt en met de ander door mijn haar achter op mijn hoofd gaat.
Ik heb ook gemerkt dat de meeste vrouwen/meiden het fijn vinden als ik met mijn hand in de nek streel tot aan hun oor en daar dan het hoofd laat rusten (duim voor het oor, de rest van de vingers er achter) Meteen de hand op de billen of borsten vind ik trouwens keihard ordinair
Geloof mij het wasmachine effect word veel gebruikt door marokkanen en turken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:31 schreef wickedmen het volgende:
Ahhhhhhh die kut trollkloon is er weer.
Maar goed om er serieus op in te gaan, omdat het topic serieus is.
Ik probeer altijd met gevoel en passie te zoenen, geen wasmachine (uberhaupt wat is dat?Met je tong rondjes draaien in haar mond?
![]()
![]()
!!!!!!!! ).
Alleen zo'n vieze als jij kan dat wetenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:47 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Geloof mij het wasmachine effect word veel gebruikt door marokkanen en turken.
Heb weleens meiden gezoend die hun mond over die van mij probeerde te zetten ofzoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:46 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Haha dat mond te ver open dat zorgt ervoor dat je kwijl op je halve gezicht krijgt.
Hahahahaha, dubbele standdaarden.quote:
Met Marokkanen en Turken zoenenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:47 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Waardeloze kloon ben je ook, alleen egte KLB users kunnen weten dat ik Marokkaans ben.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:47 schreef britneycheers het volgende:
[..]
In de lip bijtenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:49 schreef eend112 het volgende:
Ik vind het alleen niet leuk als een meisje in mijn lip bijt, doe je dat ook TS?
Het ligt aan jou. Troost je, misschien ben je beter in pijpen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:54 schreef britneycheers het volgende:Ligt het aan de afkomst van mensen of zoen ik gewoon slecht?
Ik zit ook aan te denken om te stoppen met zoenen want het is elke keer een disasterquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:05 schreef vera166 het volgende:
Ik vind zoenen ook vies en ik heb met ongeveer de helft van jouw aantal gezoend. Kwam er achter dat ik het fucking vies vond na de eerste al, maar dacht dat ik er zelf gewoon niks van kon
Dat is nog steeds aannemelijk natuurlijk maar anyway ik zoen dus maar gewoon niet meer
Ik heb echt maar met 3 mocros en 2 turken gezoend ':')quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Met Marokkanen en Turken zoenen![]()
![]()
![]()
Veel vrouwen ook.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:54 schreef britneycheers het volgende:
Veel jongens hebben ook last van het wasmachine effect en ik vind het daardoor heel vies.
Ik vind zoenen ook niks bijzonders hebben. Hoewel het op een date een teken kan zijn van "ik vind je leuk"quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hahahahaha, dubbele standdaarden.
Ik kan zonder liegen zeggen dat ik al meer dan 150 meiden gezoend heb. Carnaval in Brabant en Vakanties in chersonissos helpen daar aan mee. Ik vind ook niet dat zoenen veel voorstelt en zal daarom een meid die veel jongens gezoend heeft ook nooit een slet noemen of iets dergelijke.
Seks is dan wel weer een ander verhaal.
zie daar je probleemquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:47 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Je wil liever direct geswaffeld worden?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:09 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik vind zoenen ook niks bijzonders hebben. Hoewel het op een date een teken kan zijn van "ik vind je leuk"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |