jij haatte toch GC debielquote:Op maandag 13 januari 2014 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee ik wil je even niet meer spreken.
Posts per dag in de thuisserver en dan per jaar langsgaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb wel meer gehad volgens mij. Hoe kan ik dat achterhalen?
Meer wat gehad?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb wel meer gehad volgens mij. Hoe kan ik dat achterhalen?
Dat kan makkelijker.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Posts per dag in de thuisserver en dan per jaar langsgaan.
Ik heb geen idee, sorryquote:
Pertinent onwaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij ook aldus je posts in VBL en jij blijft hier ook maar komen. Gezellig hoor
Alleen omdat ik dit niet weet?quote:
Maar dat doet hij welquote:Op maandag 13 januari 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cookie Slikker heeft mij net verteld dat zij wel degelijk bestaat en dat zij een tering hekel heeft aan haar vriendje omdat die het nooit voor haar op neemt op het internet.
Ah René valt dus af bij dezequote:Op maandag 13 januari 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cookie Slikker heeft mij net verteld dat zij wel degelijk bestaat en dat zij een tering hekel heeft aan haar vriendje omdat die het nooit voor haar op neemt op het internet.
Had je maar slimmer moeten zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen omdat ik dit niet weet?
Wat laag
Zei je vader ook tegen je moeder toen ze jou in de couveuse lag liggenquote:
Heel laag om daarover te beginnen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zei je vader ook tegen je moeder toen ze jou in de couveuse lag liggen
hihi welke dingenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
Ik ga Etsu zijn filmpje nog een keer bekijken of me nieuwe dingen opvallen brb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |