Dat is het juist, ik heb nergens last vanquote:Op maandag 13 januari 2014 23:37 schreef imikethat het volgende:
Je ogen moeten wel genoeg zuurstof krijgen anders worden ze ook sneller slechter. Als ik in slaap val met lenzen heb ik een hele dag pijnlijke ogen.
Nu nog niet nee.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dat is het juist, ik heb nergens last van
Gaat wel minder worden als je blind/slechtziend gaat worden hoor. Je hebt geen reservepaar ogen klaarliggen.quote:
Ah chill. Ik doe op de zondag soms ook gewoon geen lenzen in. Ik ben toch niet zo slechtziend dus dat is best te doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:10 schreef virl3 het volgende:
Uitdoen! En wat ik ook vaak doe is een dagje bril, op zondag of zo.. ff je ogen rust gunnen. Gaat al 20 jaar prima bij mij met zachte lenzen, nooit onstekingen of andere problemen gehad.
of bijvoorbeeld de biofinity van coopervision (2 weken volgens fabrikant, doe ik zelf niet).quote:Op maandag 13 januari 2014 23:27 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb Bausch&Lomb 24uurs maandlenzen (Pure Vision 2), zijn gemaakt om 1 maand lang 24uur per dag te dragen.
Die draag ik ook weleens langer dan eenmaand, doe ik al jaren en heb er nooit last van gehad.
Hoezo?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:39 schreef Merkie het volgende:
Snap werkelijk niet dat er mensen zijn die zonder problemen zo lang lenzen kunnen dragen. Ik heb altijd moeite om de werkdag door te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |